• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Shatter - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Malambri - Elena - WAG van David Villa.
    Maqui - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Chopin - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Llovera - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Vantastic - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 11:16 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heey Anne (:


    Tears are words the heart can't say.

    How are you?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Goed (:
    You?


    Tears are words the heart can't say.

    Ook (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb net 2 brillen uitgezocht en een afspraak gemaakt voor lenzen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nice.(:


    Tears are words the heart can't say.

    Nu moet ik nog 2 weken wachten totdat ik ze krijg en mijn afspraak voor lenzen is ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    jha das meestal wel zo lang. Bij mij si het meestal 10 dagen eer de glazen aankomen.


    Tears are words the heart can't say.

    Of soms zelfs nog langer.


    Tears are words the heart can't say.

    Ze zeiden dat ze over 2 weken zeker klaar waren, dus dan duren ze bij jullie wel heel lang. o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn gelazen zijn niet oz makkelijk te vinden. -13 en -11 is niet zo simpel te verkijgen. Het moet meestal van Japan ofzo komen. En het duurt echt lang voor het perfecte glas voor mij wordt gevonden, met de bolling enz ook.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik wiet niet hoeveel jij hebt, maar als je over 2 weken zeker al 2 brillen hebt denk ik dat het nog niet zo verschrikkelijk veel is. Anders zo het als snel op lopen met vanwaar je glazen moeten komen.


    Tears are words the heart can't say.

    Llovera schreef:
    Mijn gelazen zijn niet oz makkelijk te vinden. -13 en -11 is niet zo simpel te verkijgen. Het moet meestal van Japan ofzo komen. En het duurt echt lang voor het perfecte glas voor mij wordt gevonden, met de bolling enz ook.


    Bohhh dat lijkt me verschrikkelijk o.O Heb je dan ook niet van die super dikke glazen nodig? Ik heb -1 en -1.75 dus dat valt nog mee. Maar ik snap nu wel waarom ik zoveel hoofdpijn heb. Ik hoop echt dat dat minder gaat worden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als ze toekomen zijn het confituur glazen, maar ik kies mijn montuur zodanig dat dat eigenlijk amper opvalt, plus dat wordt ook afgeslepen zodat je daar eigenlijk niet zo veel van merkt.

    In het begin ga je die wel nog hebben denk ik, maar eens je ogen dta gewend zijn komt het wel goed. Plus je zou er wel is oorpijn van kunnen hebben. De druk van het oortje van de bril op je oor. Ik heb dat altijd bij een nieuwe bril.


    Tears are words the heart can't say.

    Llovera schreef:
    Als ze toekomen zijn het confituur glazen, maar ik kies mijn montuur zodanig dat dat eigenlijk amper opvalt, plus dat wordt ook afgeslepen zodat je daar eigenlijk niet zo veel van merkt.

    In het begin ga je die wel nog hebben denk ik, maar eens je ogen dta gewend zijn komt het wel goed. Plus je zou er wel is oorpijn van kunnen hebben. De druk van het oortje van de bril op je oor. Ik heb dat altijd bij een nieuwe bril.


    Ohh, okay (: Ik heb nu een echte ray-ban en eentje die er heel erg op lijkt (:

    Oh god. Ik ben wel opzich een bril gewend want in de zomer wijken ik en mijn zonnebril geen seconde van elkaar zijde, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.