• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Shatter - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Malambri - Elena - WAG van David Villa.
    Maqui - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Chopin - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Llovera - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Vantastic - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 11:16 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het komt er op neer dat ze me gewoon weer laten vallen, en ze doen toch wel weer normaal eenmaal op school maar het is gewoon dat ik laatst ook mijn beste vriendin ben 'kwijtgeraakt' en het lijkt echt alsof ik nu alles bij mn vriendinnen verkloot ofzo, zometeen heb ik echt niemand meer ofzo. (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    Het komt er op neer dat ze me gewoon weer laten vallen, en ze doen toch wel weer normaal eenmaal op school maar het is gewoon dat ik laatst ook mijn beste vriendin ben 'kwijtgeraakt' en het lijkt echt alsof ik nu alles bij mn vriendinnen verkloot ofzo, zometeen heb ik echt niemand meer ofzo. (no_chears)
    Waar lieten ze je mee vallen dan? (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Chopin schreef:
    Het komt er op neer dat ze me gewoon weer laten vallen, en ze doen toch wel weer normaal eenmaal op school maar het is gewoon dat ik laatst ook mijn beste vriendin ben 'kwijtgeraakt' en het lijkt echt alsof ik nu alles bij mn vriendinnen verkloot ofzo, zometeen heb ik echt niemand meer ofzo. (no_chears)

    Als ze je ze laten vallen zijn het geen echte vriendinnen. Dan zijn ze je niet waard Esther. Je verdiend een goeie vriendin. Die je niet in de steek laat. Vaak is het zo als je elkaar constant op school ziet, dat het contact tijden vakanties wat minder is. Ik heb dat nog niet echt gehad, maar ik heb het wel al meermaals van anderen gehoord. Anders zit je nogal veel op elkaar lip denk ik. Maar als ze je anders ook laten vallen is er toch iets mis hoor denk ik.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 16:13 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Chopin schreef:
    Het komt er op neer dat ze me gewoon weer laten vallen, en ze doen toch wel weer normaal eenmaal op school maar het is gewoon dat ik laatst ook mijn beste vriendin ben 'kwijtgeraakt' en het lijkt echt alsof ik nu alles bij mn vriendinnen verkloot ofzo, zometeen heb ik echt niemand meer ofzo. (no_chears)


    Dat slaat echt helemaal nergens op o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Llovera schreef:
    (...)
    Als ze je ze laten vallen zijn het geen echte vriendinnen. Dan zijn ze je niet waard Esther. Je verdiend een goeie vriendin. Die je niet in de steek laat. Vaak is het zo als je elkaar constant op school ziet, dat het contact tijden vakanties wat minder is. Ik heb dat nog niet echt gehad, maar ik heb het wel al meermaals van anderen gehoord. Anders zit je nogal veel op elkaar lip denk ik. Maar als ze je anders ook laten vallen is er toch iets mis hoor denk ik.

    Je hebt gelijk, ik kijk wel wat er gebeurd, ik kan me beter op school richten dan op hen. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk, ik kijk wel wat er gebeurd, ik kan me beter op school richten dan op hen. (:

    Laat je niet ambetant maken door hen. Er zijn nu even belangrijke dingen, zoals je tentames. Daar na kun je wel zien. Doen ze normaal goed, doen ze nog steeds ambetant dan moet je mss eens op zoek naar andere vriendinnen, want dan bezorgen ze je alleen kopzorgen (:


    Tears are words the heart can't say.

    Heeft iemand een idee voor een stand alone voor de schrijfwedstrijd waar ik aan mee doe? *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Llovera schreef:
    (...)
    Laat je niet ambetant maken door hen. Er zijn nu even belangrijke dingen, zoals je tentames. Daar na kun je wel zien. Doen ze normaal goed, doen ze nog steeds ambetant dan moet je mss eens op zoek naar andere vriendinnen, want dan bezorgen ze je alleen kopzorgen (:

    You're right _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Malambri schreef:
    Heeft iemand een idee voor een stand alone voor de schrijfwedstrijd waar ik aan mee doe? *O*

    waar moet het over gaan dan?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    You're right _O_

    en als er nog zoiets is mag je altijd bij me aankloppen hoor. Je stelt je echt niet aan. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Llovera schreef:
    (...)
    en als er nog zoiets is mag je altijd bij me aankloppen hoor. Je stelt je echt niet aan. (:

    Okey okey, toch vind ik van wel want het is echt niks met wat jullie allemaal meemaken.. Maar okey (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    waar moet het over gaan dan?
    One Direction, de rest mag ik zelf weten.. (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Chopin schreef:
    (...)
    Okey okey, toch vind ik van wel want het is echt niks met wat jullie allemaal meemaken.. Maar okey (:

    Dat is echt niet waar hoor. Dit kan ook erg zijn, als jij er onder lijd. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Chopin schreef:
    (...)
    Okey okey, toch vind ik van wel want het is echt niks met wat jullie allemaal meemaken.. Maar okey (:


    Je stelt je absoluut niet aan. o.O En verder ben ik het helemaal eens met Nikki!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chopin schreef:
    (...)
    Okey okey, toch vind ik van wel want het is echt niks met wat jullie allemaal meemaken.. Maar okey (:
    Ik vind ook dat je je niet aanstelt!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John