• Ja, dat lees ik nu net op Tumblr en zo en nu wil ik het toch wel weten. Wtf, is er gebeurd? Er staat dus dat Zayn en Louis een "whiplash" of zo hebben, geen idee wat dat is, omg faal. Niall een hersenschudding en dat Harry en Liam ongedeerd zijn, holy fuckkkk.
    Oké, iemand met meer informatie, post alsjeblieft. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als ze een wiplash hebben zijn ze mooi screwed.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maitresse schreef:
    ik ben niet echt een fan maar ik begrijp best dat dit niet leuk is.
    en een wiplash is niets ernstig...het doet gewoon pijn.
    dan krijg je zo een nekband aan :')

    Lol 1D met nekband c:
    Maar k vind t wel zielug :c


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Oké.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja, Paul hun manager tweette het. Maar er is verder niets aan de hand


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Castiel schreef:
    Als ze een wiplash hebben zijn ze mooi screwed.


    3 van de 5 hebben een wiplash.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Vesper schreef:
    (...)
    Lol 1D met nekband c:
    Maar k vind t wel zielug :c


    oké ik zie ze al voor me ;x
    maar goed, het is wel erg dat dat is gebeurd. Ookal is het 'misschien niet zo erg' of hebben er twee niks, je schrikt je wel helemaal de pleuris als dat bij je gebeurd.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Eigenlijk denk ik alleen aan Niall maaroké. Ik hoop dat het snel beter gaat.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Niallvember schreef:
    (...)

    3 van de 5 hebben een wiplash.

    Daar kun je goed de rest van je leven last van hebben.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Castiel schreef:
    (...)
    Daar kun je goed de rest van je leven last van hebben.
    LIEKE HELP, HET IS ZAYN


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Pfoe, blij dat het Harry niet is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Malambri schreef:
    Dit hoop ik niet (no_chears)


    Firm believer of all that is magic

    Tranquilla schreef:
    Eigenlijk denk ik alleen aan Niall maaroké. Ik hoop dat het snel beter gaat.


    Dat is een beetje té vind je niet?
    Het is een band, 5 beste vrienden die samen muziek maken waar wij dan naar luisteren, ze doen ALLEMAAL hun best om het leuk voor ons te maken.
    Dus om alleen maar voor gezondheid van 1 lid te zorgen... dat vind ik echt onrespectvol.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Uneventful schreef:
    Pfft, ik kan me er zo aan ergeren dat het bij die tienerjochies gelijk een drama is maar als iemand anders een auto ongeluk heeft het niet eens te vinden is op een site. Terwijl zij niet dood zijn, maar de jongen die het ook heeft gehad wél.

    Mee eens, ook al houd ik van 1D ik ga er echt geen drama van maken?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    CHARRY schreef:
    (...)

    Dat is een beetje té vind je niet?
    Het is een band, 5 beste vrienden die samen muziek maken waar wij dan naar luisteren, ze doen ALLEMAAL hun best om het leuk voor ons te maken.
    Dus om alleen maar voor gezondheid van 1 lid te zorgen... dat vind ik echt onrespectvol.

    Dat vind ik ook, ik val niemand aan -integendeel zelfs- maar als je hier reactie's leest van 'ja van die vind ik het erg' dan denk ik, het maakt niet uit uit wíe het is ? Als je alleen maar zorgen maakt op je favorite..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Eledhel schreef:
    Pfoe, blij dat het Harry niet is.


    Lol, dit is gewoon respectloos.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.