• Ja, dat lees ik nu net op Tumblr en zo en nu wil ik het toch wel weten. Wtf, is er gebeurd? Er staat dus dat Zayn en Louis een "whiplash" of zo hebben, geen idee wat dat is, omg faal. Niall een hersenschudding en dat Harry en Liam ongedeerd zijn, holy fuckkkk.
    Oké, iemand met meer informatie, post alsjeblieft. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Haha, nee hoor. Al mogen Harry Potter en Twilight best blijven.


    Allen Harry Potter. Vind ik. :')


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    (...)

    Idd. En sowieso snap ik het niet. Eerst was het JB, toen Twilight en BTR, nu ineens one direction? Wat wordt de volgende hype?
    De hongerspelen waarschijnlijk:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Clubbed schreef:
    (...)

    Allen Harry Potter. Vind ik. :')
    (huil)(huil)(huil) en Glee:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    iCarrot schreef:
    (...)
    Mogen mensen niet meer fan zijn van iemand?


    Dat mag. Maar kom op, ruzie zoeken met andere leden omdat die gene je idool niet goed genoeg vind (komt zo vaak voor) is gewoon ziek. Dan mag het voor mij echt ophouden.
    Maar je ziet nergens op Q staan dat het verboden is om je te gedragen zoals je wilt, dus als er geen geruzie is maakt het niet uit waar je fan van bent.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MisPattinson schreef:
    (...) De hongerspelen waarschijnlijk:Y)


    Hmm, daar ben ik niet zo zeker van. Mijn zusje haat de hongerspelen. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat mag. Maar kom op, ruzie zoeken met andere leden omdat die gene je idool niet goed genoeg vind (komt zo vaak voor) is gewoon ziek. Dan mag het voor mij echt ophouden.
    Maar je ziet nergens op Q staan dat het verboden is om je te gedragen zoals je wilt, dus als er geen geruzie is maakt het niet uit waar je fan van bent.


    +10000


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hmm, daar ben ik niet zo zeker van. Mijn zusje haat de hongerspelen. :"D


    DAT HEB IK NIET GEZEGT! Oké, misschien kwam het wel daar op neer, maar ik haat het niet. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    (...)

    DAT HEB IK NIET GEZEGT! Oké, misschien kwam het wel daar op neer, maar ik haat het niet. :3


    YOU LIAR. Je zei 'Nee, ik haat zulke boeken.' DUS.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hmm, daar ben ik niet zo zeker van. Mijn zusje haat de hongerspelen. :"D


    Ik ben ook niet zo dol van die hongerspelen, ik ga het ook niet lezen of zo. Maar het lijkt me wel een cool verhaal op zich.


    26 - 02 - '16

    Aaaaaaaah. zusterliefde. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Uneventful schreef:
    (...)

    YOU LIAR. Je zei 'Nee, ik haat zulke boeken.' DUS.


    IK WAS STONED. Nee dat was ik niet. Maar misschien, héél misschien, gewoon misschien lees ik het wel.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    (...)

    IK WAS STONED. Nee dat was ik niet. Maar misschien, héél misschien, gewoon misschien lees ik het wel.


    Jij bent echt schijnhelig. Dat ga je helemaal niet doen. Het enige wat jij doet is lezen aan mazzelmeiden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Clubbed schreef:
    (...)

    Ik ben ook niet zo dol van die hongerspelen, ik ga het ook niet lezen of zo. Maar het lijkt me wel een cool verhaal op zich.


    Dan moet je wel de film zien die uitkomt op 23 maart!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Jij bent echt schijnhelig. Dat ga je helemaal niet doen. Het enige wat jij doet is lezen aan mazzelmeiden.


    Echt niet. Ik lees ook Twilight.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Helemaal met je eens. Maar wat ik niet snap; waarom reageer je als het je niks boeit? >.<


    Ik had er iets van gelezen op tumblr, maar geloofde het niet echt.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 15:39 ]


    Cool, neat, swell -Cry