• Ja, dat lees ik nu net op Tumblr en zo en nu wil ik het toch wel weten. Wtf, is er gebeurd? Er staat dus dat Zayn en Louis een "whiplash" of zo hebben, geen idee wat dat is, omg faal. Niall een hersenschudding en dat Harry en Liam ongedeerd zijn, holy fuckkkk.
    Oké, iemand met meer informatie, post alsjeblieft. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    CHARRY schreef:
    (...)

    Dat is een beetje té vind je niet?
    Het is een band, 5 beste vrienden die samen muziek maken waar wij dan naar luisteren, ze doen ALLEMAAL hun best om het leuk voor ons te maken.
    Dus om alleen maar voor gezondheid van 1 lid te zorgen... dat vind ik echt onrespectvol.


    Nope. Dat is mijn mening. De enige die ik ''echt'' vind van hun groepje is Liam en Niall. Derest vind ik maar niks.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Malambri schreef:
    (...)LIEKE HELP, HET IS ZAYN

    POOR HIM(no_chears) Maar ik meen het, daar kun je je hele leven chronische koppijn aan overhouden als het verkeerd gaat. Een meisje uit mijn klas had het en die moest elke week naar fysio om oefeningen te doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Castiel schreef:
    (...)
    POOR HIM(no_chears) Maar ik meen het, daar kun je je hele leven chronische koppijn aan overhouden als het verkeerd gaat. Een meisje uit mijn klas had het en die moest elke week naar fysio om oefeningen te doen.
    Dat gun ik echt niemand (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Saigon schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook, ik val niemand aan -integendeel zelfs- maar als je hier reactie's leest van 'ja van die vind ik het erg' dan denk ik, het maakt niet uit uit wíe het is ? Als je alleen maar zorgen maakt op je favorite..


    Ik ben het echt zat.
    Ik lees echt veel reactie's van personen die maar om 1 lid geven. MAar het zijn allemaal personen & het is voor hun ALLEMAAL erg als ze gewond raken of iets.
    Je kan een favoriet hebben, eentje die er gewoon uitspetterd voor jezelf. Maar als je niks geeft om die anderen.. Dat maakt me gewoon boos.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Eledhel schreef:
    Pfoe, blij dat het Harry niet is.


    Hetzelfde geldt voor jou.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CHARRY schreef:
    (...)

    Hetzelfde geldt voor jou.

    Thefack. Heb je mijn eerdere reacties ook gelezen? Heb ik óóit gezegd dat het me niks uitmaakt voor de andere vier? Nee.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    CHARRY schreef:
    (...)

    Ik ben het echt zat.
    Ik lees echt veel reactie's van personen die maar om 1 lid geven. MAar het zijn allemaal personen & het is voor hun ALLEMAAL erg als ze gewond raken of iets.
    Je kan een favoriet hebben, eentje die er gewoon uitspetterd voor jezelf. Maar als je niks geeft om die anderen.. Dat maakt me gewoon boos.

    Ja kijk, iedereen kan een favorite hebben die heb ik ook. Maar het gaat nu niet om wie je favorite is, maar er is een auto ongeluk gebeurd. Gelukkig is het niet heel ernstig, en hebben ze niet alle vijf schade op gelopen. Maar heeft het dan nut om te zeggen 'gelukkig heeft *dat lid* niks' of 'ik vind het alleen erg voor *dat lid*'.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    CHARRY schreef:
    (...)

    Dat is een beetje té vind je niet?
    Het is een band, 5 beste vrienden die samen muziek maken waar wij dan naar luisteren, ze doen ALLEMAAL hun best om het leuk voor ons te maken.
    Dus om alleen maar voor gezondheid van 1 lid te zorgen... dat vind ik echt onrespectvol.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Thefack. Heb je mijn eerdere reacties ook gelezen? Heb ik óóit gezegd dat het me niks uitmaakt voor de andere vier? Nee.


    Nee klopt, de eerste pagina had ik gelezen, maar ik had niet naar de naam gekeken. Maar die opmerking kon je beter weglaten.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CHARRY schreef:
    (...)

    Nee klopt, de eerste pagina had ik gelezen, maar ik had niet naar de naam gekeken. Maar die opmerking kon je beter weglaten.

    Waarom? Ik zeg wat ik wil. Ik ben blij dat het Harry niet is, want hij is mijn favoriet. Dat betekent niet dat het me helemaal niks boeit dat die anderen wel zo'n wisplash of hoe je dat ook mag spellen hebben.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Uneventful schreef:
    Pfft, ik kan me er zo aan ergeren dat het bij die tienerjochies gelijk een drama is maar als iemand anders een auto ongeluk heeft het niet eens te vinden is op een site. Terwijl zij niet dood zijn, maar de jongen die het ook heeft gehad wél.


    Zij zegt precies wat ik denk.


    26 - 02 - '16

    Heeft er iemand nog verder nieuws behalve dat verder alles goed gaat? Ik bedoel, een whiplash is toch niet niks


    Physics is awesome

    Eledhel schreef:
    (...)
    Waarom? Ik zeg wat ik wil. Ik ben blij dat het Harry niet is, want hij is mijn favoriet. Dat betekent niet dat het me helemaal niks boeit dat die anderen wel zo'n wisplash of hoe je dat ook mag spellen hebben.


    Het klonk alsof Harry specialer is dan de andere en dat je daarom blij bent. Harry is ook mijn favoriet, maar als het om een ongelukje gaat waar de helft van de leden last van hebben dan denk ik niet speciaal aan Harry van: ''Omg, heeft hij wat? Omg, gelukkig is hij in orde.''
    Ik lees iedere dag posts van mensen die maar om 1 persoon geven & dat was ik zat. Toevallig viel die opmerking heel erg op.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CHARRY schreef:
    (...)

    Het klonk alsof Harry specialer is dan de andere en dat je daarom blij bent. Harry is ook mijn favoriet, maar als het om een ongelukje gaat waar de helft van de leden last van hebben dan denk ik niet speciaal aan Harry van: ''Omg, heeft hij wat? Omg, gelukkig is hij in orde.''
    Ik lees iedere dag posts van mensen die maar om 1 persoon geven & dat was ik zat. Toevallig viel die opmerking heel erg op.

    Trololol, ik ga echt niet alleen aan Harry denken. Als hij in orde is, ben ik blij, maar dan wil ik ook dat het met de anderen goed gaan. Dus niet van: "Oh, Harry is in orde, laat de rest maar stikken.' Zo harteloos ben ik zelfs niet:Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nooo. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.