• Ja, dat lees ik nu net op Tumblr en zo en nu wil ik het toch wel weten. Wtf, is er gebeurd? Er staat dus dat Zayn en Louis een "whiplash" of zo hebben, geen idee wat dat is, omg faal. Niall een hersenschudding en dat Harry en Liam ongedeerd zijn, holy fuckkkk.
    Oké, iemand met meer informatie, post alsjeblieft. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Uneventful schreef:
    Oh please, gaan jullie er nu een probleem van maken dat iemand één member belangrijker vindt dan een ander? Get a life. Meningen zijn er om te geven, en je kunt niet allemaal wachten op een "Oh my dear lord, why 1D?' reactie.


    Idd. En sowieso snap ik het niet. Eerst was het JB, toen Twilight en BTR, nu ineens one direction? Wat wordt de volgende hype?


    26 - 02 - '16

    CHARRY schreef:
    (...)

    Het is niet ''bemoeien'', het is respect willen voor een band. Ongeveer de helft van deze fandom ergert zich aan het feit dat mensen om 1 lid geven & dat de rest kan barsten. Zou een bandlid het leuk vinden om te horen dat de helft van zijn fans hem wel helemaal geweldig vinden, maar zijn beste vrienden niks waard vinden? Vorm van gelijkheid.


    Maar die gene hebben daar toch wel een rede voor?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Clubbed schreef:
    (...)

    Idd. En sowieso snap ik het niet. Eerst was het JB, toen Twilight en BTR, nu ineens one direction? Wat wordt de volgende hype?


    Uhm, 6 tiener jongens die knapper zijn dan 1D?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Oh please, gaan jullie er nu een probleem van maken dat iemand één member belangrijker vindt dan een ander? Get a life. Meningen zijn er om te geven, en je kunt niet allemaal wachten op een "Oh my dear lord, why 1D?' reactie.


    I love you.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Maar die gene hebben daar toch wel een rede voor?


    Nou, nee. Als die allemaal roepen dat ze een geweldige, super grote fan zijn, maar 4 van de 5 doen er niet toe... Dan kan ik daar geen fatsoenlijke reden voor verzinnen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Eyes schreef:
    Heeft er iemand nog verder nieuws behalve dat verder alles goed gaat? Ik bedoel, een whiplash is toch niet niks


    Nee, niets. De moeder van Harry heeft op Twitter gezet dat het goed ging met ze of zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kijk ik snap ook wel, dat mensen een favoriet hebben logisch. Maar om dan te zeggen 'oh gelukkig is het Harry, [of iemand anders] niet' is respectloos. Wat zou jij ervan vinden als jij bijvoorbeeld een ongeluk krijgt, en andere zeggen, nouja wat kan mij het schelen, ze is toch mijn favoriet niet. Of niet dan?


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    CHARRY schreef:
    (...)

    Nou, nee. Als die allemaal roepen dat ze een geweldige, super grote fan zijn, maar 4 van de 5 doen er niet toe... Dan kan ik daar geen fatsoenlijke reden voor verzinnen.


    Nou, echt wel? Als je zelfs niet tegen mijn kritiek kan, ga dan eens op deze site kijken.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 15:25 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mags schreef:
    (...)

    Nee, niets. De moeder van Harry heeft op Twitter gezet dat het goed ging met ze of zo.

    Welk twitteraccount dan? Ik zie niets?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Uneventful schreef:
    (...)

    Uhm, 6 tiener jongens die knapper zijn dan 1D?


    Ben ik de enige die een beetje klaar is met die domme hypes? ;x


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    (...)

    Ben ik de enige die een beetje klaar is met die domme hypes? ;x


    Nooooh. Ik ben het met je eens. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    iCarrot schreef:
    Kijk ik snap ook wel, dat mensen een favoriet hebben logisch. Maar om dan te zeggen 'oh gelukkig is het Harry, [of iemand anders] niet' is respectloos. Wat zou jij ervan vinden als jij bijvoorbeeld een ongeluk krijgt, en andere zeggen, nouja wat kan mij het schelen, ze is toch mijn favoriet niet. Of niet dan?


    Daar kan ik het met je mee eens zijn, maar dan opeens alle mensen die hun eigen meningen geven af te zeiken met 'onrespectvol' ben ik niet mee eens.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Clubbed schreef:
    (...)

    Ben ik de enige die een beetje klaar is met die domme hypes? ;x


    Naaaaaaah, ik ben het niet zat, maar soms is het wel irritant. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Clubbed schreef:
    (...)

    Ben ik de enige die een beetje klaar is met die domme hypes? ;x

    Mogen mensen niet meer fan zijn van iemand?


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Clubbed schreef:
    (...)

    Ben ik de enige die een beetje klaar is met die domme hypes? ;x


    Haha, nee hoor. Al mogen Harry Potter en Twilight best blijven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.