• Ja, dat lees ik nu net op Tumblr en zo en nu wil ik het toch wel weten. Wtf, is er gebeurd? Er staat dus dat Zayn en Louis een "whiplash" of zo hebben, geen idee wat dat is, omg faal. Niall een hersenschudding en dat Harry en Liam ongedeerd zijn, holy fuckkkk.
    Oké, iemand met meer informatie, post alsjeblieft. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wie reed dan?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    CHARRY schreef:
    (...)

    Ik ben het echt zat.
    Ik lees echt veel reactie's van personen die maar om 1 lid geven. MAar het zijn allemaal personen & het is voor hun ALLEMAAL erg als ze gewond raken of iets.
    Je kan een favoriet hebben, eentje die er gewoon uitspetterd voor jezelf. Maar als je niks geeft om die anderen.. Dat maakt me gewoon boos.

    wat jij zegt vind ik echt helemaal waar. Het is niet omdat Harry niet is dat het niet erg is. Harry is mss mijn favoriet maar voor mij is dit minstens even erg nu. Ze zijn een band. 5 jongens die allemaal even belangrijk zijn. Je kan een favoriet hebben, maar hierin is een favoriet hebben toch overdreven als je dingen uitkraamt als. Enkel Niall intresseert me. Niet aanvallend naar iemand hier bedoelt, maar zulke reacties zijn nu gewoon echt niet op zijn plaats.


    Tears are words the heart can't say.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Trololol, ik ga echt niet alleen aan Harry denken. Als hij in orde is, ben ik blij, maar dan wil ik ook dat het met de anderen goed gaan. Dus niet van: "Oh, Harry is in orde, laat de rest maar stikken.' Zo harteloos ben ik zelfs niet:Y)


    Waarom dan alleen Harry noemen, waarom dan nét niet gewoon allebij de members?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Eigenlijk hadden ze allemaal iets moeten krijgen, hoe lomp dat ook klinkt, dan was dit gezeik er ook niet geweest --"


    26 - 02 - '16

    You know what? Ik vind het verdomme griezelig worden.
    Een paar dagen geleden dacht ik nog aan een ongeluk met hen en nu is dat gewoon gebeurd. En dat heb ik met meer dingen en nu begin ik me (onnodig?) zorgen te maken...
    Bijna al mijn 'voorspellingen' komen uit - niet alleen met One Direction, ook in mijn eigen leven.


    Ik vind het echt erg. Dit heeft me laten realiseren hoe veel ze voor me betekenen.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Clubbed schreef:
    Eigenlijk hadden ze allemaal iets moeten krijgen, hoe lomp dat ook klinkt, dan was dit gezeik er ook niet geweest --"


    Klopt, maar het zal altijd wel verschijnen, want er zijn genoeg situaties waarin het weer kan beginnen..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CHARRY schreef:
    (...)

    Waarom dan alleen Harry noemen, waarom dan nét niet gewoon allebij de members?

    Nog een keer, in een vorige reactie had ik toch ook zoiets gezet in de trant van dat ik het erg vond? Ik ben blij dat het Harry niet is, omdat hij mijn favoriet is. Dat betekent niet dat ik het niet erg vind voor de anderen, wat ik nu ook al voor de ikweetniethoeveelste keer zeg. Natuurlijk vind ik het erg voor hen. Dat vind ieder normaal mens >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Famine schreef:
    You know what? Ik vind het verdomme griezelig worden.
    Een paar dagen geleden dacht ik nog aan een ongeluk met hen en nu is dat gewoon gebeurd. En dat heb ik met meer dingen en nu begin ik me (onnodig?) zorgen te maken...
    Bijna al mijn 'voorspellingen' komen uit - niet alleen met One Direction, ook in mijn eigen leven.


    Ik vind het echt erg. Dit heeft me laten realiseren hoe veel ze voor me betekenen.

    Of je dan even wilt voorspellen dat Johnny Depp en Alan Rickman naar Nederland komt? =] -gaat weer ontopic-

    Ik wil even zeggen dat hoe jullie het ook bekijken, mijn reactie kon inderdaad een beetje bot overkomen, maar dat wilt niet zeggen dat ik het voor de anderen niet erg vind. Zo goed, of moet ik ook nog die hele reactie gaan veranderen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    CHARRY schreef:
    (...)

    Waarom dan alleen Harry noemen, waarom dan nét niet gewoon allebij de members?


    Wauw. Het is misschien wel aardig om dat allemaal te zeggen, maar dat boeit jou toch niet wat wij vinden? De 1 vind dit de ander vind dat. Dat betekent niet dat je je daarmee moet bemoeien. Gash.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nog een keer, in een vorige reactie had ik toch ook zoiets gezet in de trant van dat ik het erg vond? Ik ben blij dat het Harry niet is, omdat hij mijn favoriet is. Dat betekent niet dat ik het niet erg vind voor de anderen, wat ik nu ook al voor de ikweetniethoeveelste keer zeg. Natuurlijk vind ik het erg voor hen. Dat vind ieder normaal mens >.<


    Zoals ik al zei, ik had over je naam heen gelezen & als ik dan opeens zo'n opmerking zie, op het moment dat ik ook al last heb van een andere post, dan valt het op.
    Als je ze beide had genoemd, dan had ik het ook niet verkeerd begrepen. Ik was waarschijnlijk ook niet de enige die het verkeerd begrepen had.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CHARRY schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei, ik had over je naam heen gelezen & als ik dan opeens zo'n opmerking zie, op het moment dat ik ook al last heb van een andere post, dan valt het op.
    Als je ze beide had genoemd, dan had ik het ook niet verkeerd begrepen. Ik was waarschijnlijk ook niet de enige die het verkeerd begrepen had.

    Jij bent de enige met wie ik nu in een discussie/ruzie/gevecht (dat laatste klinkt cooler) ben, dus je bent wel de enige, geloof ik.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Wauw. Het is misschien wel aardig om dat allemaal te zeggen, maar dat boeit jou toch niet wat wij vinden? De 1 vind dit de ander vind dat. Dat betekent niet dat je je daarmee moet bemoeien. Gash.

    Vind je het zelf niet een beetje respectloos wat je zegt. Als je een echte fan bent, geef je om alle 5 de jongens, en niet om 1 daarvan. Maar goed, zulke mensen bestaan, -.-'


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Wauw. Het is misschien wel aardig om dat allemaal te zeggen, maar dat boeit jou toch niet wat wij vinden? De 1 vind dit de ander vind dat. Dat betekent niet dat je je daarmee moet bemoeien. Gash.


    Het is niet ''bemoeien'', het is respect willen voor een band. Ongeveer de helft van deze fandom ergert zich aan het feit dat mensen om 1 lid geven & dat de rest kan barsten. Zou een bandlid het leuk vinden om te horen dat de helft van zijn fans hem wel helemaal geweldig vinden, maar zijn beste vrienden niks waard vinden? Vorm van gelijkheid.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Oh please, gaan jullie er nu een probleem van maken dat iemand één member belangrijker vindt dan een ander? Get a life. Meningen zijn er om te geven, en je kunt niet allemaal wachten op een "Oh my dear lord, why 1D?' reactie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Jij bent de enige met wie ik nu in een discussie/ruzie/gevecht (dat laatste klinkt cooler) ben, dus je bent wel de enige, geloof ik.


    Sommige lezen maar reageren niet. Bovendien zag ik precies diezelfde opmerking voor mij geciteerd waarin gezegd werd dat diegene het ook onrespectvol vond. Dus ik ben niet de enige..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''