• Na hoeveel dagen/weken/maanden of zelfs jaren samen zijn vinden jullie dit kunnen met je vriendje?

    Kus op de mond:
    Tongzoen:
    Samen slapen (écht slapen):
    Elkaar naakt zien:
    Seks:


    Ik vraag me dat af. Natuurlijk wanneer je er klaar voor bent, maar toch ben ik benieuwd naar jullie mening.


    Let the Night embrace you

    Kus op de mond: Voor de relatie.
    Tongzoen: Voor de relatie.
    Samen slapen (écht slapen): Na 1/2 maand(en).

    En elkaar naakt zien & seks, ligt toch echt aan jezelf. Daar staat geen tijd op, vind ik. Ligt aan je gevoel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind dat er voor alles geen timing is. Als je een relatie hebt, heb je een relatie. Het kan toch zelfs zijn dat je meteen in je eerste week seks hebt?
    Het ligt aan de persoon zelf denk ik.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind dat het allemaal aan de persoon zelf ligt.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ligt aan m'n leeftijd, eerlijk gezegd.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    & een relatie gaat niet alleen om: seks, elkaar naakt zien, zoenen etc etc.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Alles binnen een minuut! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Kus op de mond: vind ik voor een relatie wel kunnen
    Tongzoen: ook voor relatie
    Samen slapen (écht slapen): uhm.. wel na een maand of 5. Of langer.
    Elkaar naakt zien: minstens 5/6/7 maanden
    Seks: als ik er klaar voor ben, wat nog wel een paar jaar kan duren..

    Dit is hoe ik er nu tegenaan kijk. Misschien is het wel anders als ik een vriendje/vriendin heb.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 14:34 ]

    Kus op de mond: Voor de relatie.
    Tongzoen: Voor de relatie.
    Samen slapen (écht slapen): Wanneer je wil en je je daar prettig bij voelt. Ik vind niet dat hier een bepaalde tijd aan vast zit. Ik sliep al bij mijn vriend toen ik nog geen relatie met hem had dusja.
    Elkaar naakt zien & Seks: Als jullie er samen klaar voor zijn. Dit kan bij sommige mensen maanden duren of zelfs jaren en anderen zijn er na 3 wekenof eerder al klaar voor. Dat verschilt per persoon en ik denk niet dat je er een tijd op vast kunt zetten. Er zijn mensen die voor zichzelf een bepaalde tijd daarop zetten, maar het belangrijkste is luisteren nar je gevoel, wat wil je (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Kus op de mond: Meteen
    Tongzoen: Dat is meestal al voor de relatie? Of heb ik dat?
    Samen slapen (écht slapen): 2 Maanden?
    Elkaar naakt zien: 4 maanden?
    Seks: Halfjaar?

    Devines schreef:
    Kus op de mond: Voor de relatie.
    Tongzoen: Voor de relatie.
    Samen slapen (écht slapen): Na 1/2 maand(en).

    En elkaar naakt zien & seks, ligt toch echt aan jezelf. Daar staat geen tijd op, vind ik. Ligt aan je gevoel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hm, hoezo Ellen, was je soms iets van plan? (krul)
    En ik vind dat zoenen gewoon aan het begin van de relatie moet kunnen, misschien dat je met de tongzoen nog een aantal dagen moet wachten. Slapen vind ik na een aantal weken/maanden wel kunnen, maar naakt zien en seks zou ik eerder een tijd mee wachten. Het ligt er natuurlijk ook aan watvoor relatie het is en hoe oud je bent, stel nu dat je 19 bent en met iedereen 't bed in duikt, dan kan 't meteen, maar als je nu 15 bent en nog niet zoveel ervaring hebt, zou ik toch minstens een jaar wachten, dan heb je elkaar beter leren kennen en je moet het ook alleen doen als beide partijen er klaar voor zijn.


    “Love is a contradiction.”

    Kus op de mond: Als je echt verliefd op elkaar ben, dus begin van je relatie ofzow.
    Tongzoen: Het begin
    Samen slapen (écht slapen): 4 maanden...
    Elkaar naakt zien: Eh waneer je er echt aan toe ben ofzow.
    Seks: als je er klaar voor bent.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    C18 schreef:
    Kus op de mond: Vrijwel meteen na 't begin van de relatie.
    Tongzoen: 't Zelfde.
    Samen slapen: Uh, paar maand.
    Elkaar naakt zien: Pff, half jaar ofzo.
    Seks: Min. 8 maanden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Haha wat een pruutse mensen zitten hier. Nou ik zal het opschrijven hoe het voor mij was en zelf deed ik alles tot ik er klaar voor was en dat blijft het belangrijkst.

    Kus op de mond: 1 dag
    Tongzoen: 1 week
    Samen slapen (écht slapen): 8 weken
    Elkaar naakt zien: 8 weken
    (Hier waren we samen naar een festival geweest, dus dan slaap je wel samen en zie je wel eens iets, want een mens moet zich toch omkleden hea.
    Seks: 10 weken

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Inviolable schreef:
    Kus op de mond: Voor de relatie.
    Tongzoen: Voor de relatie.
    Samen slapen (écht slapen): Wanneer je wil en je je daar prettig bij voelt. Ik vind niet dat hier een bepaalde tijd aan vast zit. Ik sliep al bij mijn vriend toen ik nog geen relatie met hem had dusja.
    Elkaar naakt zien & Seks: Als jullie er samen klaar voor zijn. Dit kan bij sommige mensen maanden duren of zelfs jaren en anderen zijn er na 3 wekenof eerder al klaar voor. Dat verschilt per persoon en ik denk niet dat je er een tijd op vast kunt zetten. Er zijn mensen die voor zichzelf een bepaalde tijd daarop zetten, maar het belangrijkste is luisteren nar je gevoel, wat wil je (:

    Dit. Als ik iedereen hier lees, lijk ik wel een of andere hoer.. Bij mij en mijn vriend gaat alles veel sneller dan wat hier staat. Het ligt waarschijnlijk ook aan de leeftijd, maar ik ben ook nog maar 17..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California