• Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. Hierna zullen ik en Archer ongeveer drie dagen de tijd nemen om de inzendingen te beoordelen.
    Tijdens de eerste twee rondes vallen er mensen af. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    Een personage in één van mijn verhalen (indien je dit zelf wil natuurlijk ^^)
    30 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    20 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    15 credits

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Waar gaan ik en Archer op letten:
    -Spelling/Grammatica
    -Originaliteit/Geloofwaardigheid
    -Het verhaal zelf
    Verder zullen we nog eventuele tips toevoegen.

    Deelnemers:
    - Yoda:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Escritura:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - ColouredWind:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Tempesta:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Sitka:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - ILOVENIKKI:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Defensive:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - BandanaMan:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - niallvember:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Discord:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - shewerewolf:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Metaphor:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - ALTERMOON:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - misssharp:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Prim:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Bronte:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Awesomecake:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Oracle:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Elements:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Kenai:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Dovahkiin:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - DerekWalcott:
    Opdracht 1 Cijfer:
    - Circe:
    Opdracht 1 Cijfer:

    Opdracht Twee:

    voor deze opdracht mogen jullie je inleven in een disneyfilm. Het is de bedoeling dat je twee nummers kiest. Achter deze twee nummers zitten twee Disneyfilms, die ik je toestuur in een PB, waarvan je er één uit moet kiezen. Uit deze disneyfilm moet je een scene kiezen en deze herschrijven zoals jij hem liever had gezien. Vergeet niet bij de inleiding te zetten welk stukje uit de tekenfilm je hebt gekozen!

    1. Sneeuwwitje Kenai
    2.
    3.
    4.
    5. Assepoester Niallvember
    6.
    7.
    8.
    9.
    10. 101 Dalmatiërs ALTERMOON
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16. De Leeuwenkoning Discord
    17. Pocahontas Escritura
    18.
    19.
    20.
    21. Mulan Yoda
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
    32.
    33.
    34.

    Deze ronde vallen er 5 mensen af.
    Het verhaal moet uit minimaal 800 woorden bestaan. De uiterlijke inleverdatum is: 2 februari


    Story met opdrachten en uitslagen

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:58 ]

    Hel schreef:
    Ik kan wel al melden dat er deze ronde geen afvallers zijn doordat er teveel uitschrijvingen waren en mensen die de opdracht niet hebben ingeleverd.


    Awesome, dan kan ik sowieso nog een ronde meedoen. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Asdfghjkl
    Ik wil de uitslagen en commentaren zooo graag weten :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geen afvallers? Dat is wel leuk, als ik het jammer dat er mensen niet meer meedoen. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sitka schreef:
    Asdfghjkl
    Ik wil de uitslagen en commentaren zooo graag weten :3


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Sitka schreef:
    Asdfghjkl
    Ik wil de uitslagen en commentaren zooo graag weten :3


    Ik. Totaal. Niet.
    (no_chears) Lijkt me slecht gegaan zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ik. Totaal. Niet.
    (no_chears) Lijkt me slecht gegaan zijn.


    Komt vast wel goed. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Oracle schreef:
    (...)

    Komt vast wel goed. (:


    Ja, dat kan. (nerd) Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Trololol, jullie krijgen die uitslagen nog lang niet, want dan moeten ze eerst door mijn verhaal heenkomen (wbw) En gezien dat de laatste is (wbw)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Trololol, jullie krijgen die uitslagen nog lang niet, want dan moeten ze eerst door mijn verhaal heenkomen (wbw) En gezien dat de laatste is (wbw)

    Dat gaat nog wel even duren, zover ik elke keer hoorde hoeveel woorden je al had. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Oracle schreef:
    (...)
    Dat gaat nog wel even duren, zover ik elke keer hoorde hoeveel woorden je al had. :')


    -fluit onschuldig-
    Over de 5000.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Trololol, jullie krijgen die uitslagen nog lang niet, want dan moeten ze eerst door mijn verhaal heenkomen (wbw) En gezien dat de laatste is (wbw)


    Eigenlijk zou ze je moeten verplichten niet meer dan 2 keer de minimumhoeveelheid woorden te zetten, om het moeilijk te maken voor je :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    (...)

    -fluit onschuldig-
    Over de 5000.


    Damn, dat is écht veel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yoda schreef:
    (...)

    -fluit onschuldig-
    Over de 5000.

    Wat?! ;o


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    5000 valt toch wel mee? Als je een goed idee hebt wat je goed en uitgebreid kunt beschrijven heb je dat zo gehaald.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yoda schreef:
    (...)

    -fluit onschuldig-
    Over de 5000.

    The fuck? Dat is geen stand alone meer, dat is gemiddeld verhaal van om en bij de drie vier hoofdstukken!


    Ex astris, sciencia