• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 15:Klik voor volgend chapter.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Ik hoor me naam op de gang. ''Ik ben in het Glee lokaal!'' schreeuw ik terug.

    Amy


    ''Well, maak het dan uit als je er zo over denkt'' zeg ik.

    Kyle.

    Ik voel me misselijk worden als ik de smaak van het water proef, ik slik heel kort en langzaam. Als het op is legt Irial me weer neer. Daarna voel ik me moe en val langzaam in slaap.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [OMG DIE FILM!!! IEDEREEN VALT TER PLETTER DE AARDE IN OFZO!! AAH!!! :S]

    [SHUT UP JORN!!!!!!!! GVD ZIT HIER NU TE RILLEN VAN ANGST!]:S

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Xd]

    Jesica.

    "O nee, daar komt ze." Zeg ik en rol mijn ogen, ik loop naar ee van de stoelen en ga er zuchtent op zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Enthousiast loop ik naar het Glee lokaal en gooi de deur open.
    "Amy!" roep ik terwijl ik in haar armen spring "Ik mag bij het atletiekteam!"
    Ik laat me weer op de grond zakken en sta te springen als een halve gare. Dan draai ik me om en zie Michael's woedende niet-echt-vriendinnetje zitten.
    "Jessica!" zeg ik terwijl ik haar om de hals vlieg.
    "Michael zei al iets over je," verklaar ik waarom ik haar naam weet. Wat hij zei hou ik maar mooi voor mezelf.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Samenvatting??


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica.

    "Don't Touch me." Zeg ik en maak me los uit haar greep.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Inpricipe is de school nu uit. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kyle is flauwgevallen, Irial heeft hem naar huis gebracht. Lilly wilde weer achter Donna en Pablo aangaan maar Charlotte heeft haar getackeld en de blauwe plekken op haar armen getoond omdat ze gek werd van het geweld. Amy heeft hen uit elkaar gehaald. Charlotte heeft een try out voor het atletiekteam gedaan en is er bij, haar vreugde viert ze nu met Amy in het Glee lokaal]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ownee heb nog maar 20 minuten :(]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    [Kyle is flauwgevallen, Irial heeft hem naar huis gebracht. Lilly wilde weer achter Donna en Pablo aangaan maar Charlotte heeft haar getackeld en de blauwe plekken op haar armen getoond omdat ze gek werd van het geweld. Amy heeft hen uit elkaar gehaald. Charlotte heeft een try out voor het atletiekteam gedaan en is er bij, haar vreugde viert ze nu met Amy in het Glee lokaal]


    ^ Dat dus ^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik schrik van de vijandigheid in haar stem en laat haar los. Ik doe een aantal passen achteruit tot ik tegen Amy opbots.
    "Wa-wat is er?" zeg ik terwijl ik nerveus aan mijn mouwen frunnik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.