• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Urgh, ik ben me tas ff aan het doen -.- en dan ooit eten en dan naar me ma.. ik weet niet wanneer ik vandaag wel of niet ben.. s'avonds in ieder geval wel


    Edit; ben net klaar met eten.. Maar ik ga zo naar me moeder.. En nja.. ik ben dr wel weer rond 9 uur of zo]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 18:57 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hey, ben er weer heb ik veel gemist?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Biw, en ehm nee niet echt.. We hebben we een nieuwe persoon ;d Elena Demore ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Oh,, Ik ga mijn nieuwe personage erin laten komen.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Skylar Luna Sharpe || Verplaatsen in mensen en gevoelens voelen.

    Ik loop naar het huis toe en bel aan. Met mijn oordopjes in mijn oren sta ik buiten te wachten. Het is koud. Hopelijk laten ze me snel binnen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elene Dobrev

    Ik hoorde de deur bel. Ik legde mijn spullen op tafel en liep naar de deur. Ik was hier nog geen 1 dag en nou al deed ik de deur open. Ik deed de deur open, er stond een meisje. 'Hallo,' zei ik en ik keek naar haar koffers. 'Kan ik iets voor je doen?' glimlachde ik.


    [Ik ben ff douchen.. Bestuur dr maar even ;d]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Skylar Luna Sharpe || Verplaatsen in mensen en gevoelens voelen.


    'Haay, ja ik kom hier wonen. Ik ben Skylar.' zei ik terwijl ik naar binnen liep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst tekenen

    Ik liep naar de deur en zag twee nieuwe meisjes staan. 'Haay, ik ben Destiny maar noem me maar Des. Jullie zijn nieuw. Niet waar?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Skylar Luna Sharpe || Verplaatsen in mensen en gevoelens voelen.


    Er kwam nog een ander meisje naar ons toegelopen. Blijkbaar was dat andere meisje ook nieuw. 'Hey, ik ben Skylar aangenaam.' 'En ik ben Elene.' zei het andere meisje. Ik kon de gevoelens voelen van hun en het was best oke.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinse & Toekomst tekenen

    'Skylar, zal ik je naar je kamer brengen? Je slaapt blijkbaar bij mij aangezien ik nog alleen slaap.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Skylar Luna Sharpe || Verplaatsen in mensen en gevoelens voelen.

    Ik knikte en samen liepen we naar onze kamer. 'Vind je het trouwens erg als ik een schildersezel heb?' Ik kreeg meteen een lach. 'Schilder jij?' Ze knikte. 'IK OOOK.' Ik was meteen blij. Ze grinnikte. 'Meteen een goede kamergenoot.' zei ik. Ik dropte mijn koffers in mijn kamer en we liepen naar beneden. Op een bordje stond vrijetijdsruimte. Is het hier wel een beetje leuk?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst tekenen

    'Uh ja opzicht wel, het is erg gezellig met de meiden. Met de jongens ook hoor alleen hun zijn anders.' grinnikte ik. 'Waarom zijn jullie hier trouwens' Zei ik wanneer we de vrijetijdsruimte inliepen en aankwamen bij Elene.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Skylar Luna Sharpe || Verplaatsen in mensen en gevoelens voelen.

    'Uh, Ik kan de gevoelens van mensen rondom mij voelen. En by the way, als ik opeens heel vaag doe kan ik er niks aan doen. Ik heb uh een zeg maar alter ego die soms zomaar naar buiten komt. Ene...ik kan me verplaatsen in mensen. Letterlijk.' Met nadruk op het laatste woord stopte ik mijn zin. 'En jij? Waarom ben jij hier?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Heel apart, een heel gesprek tussen twee poppetjes van jezelf XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Ik hoorde nieuwe stemmen maar het boeide niet. "Des, Des, Des !" riep ik terwijl ik naar de hal liep.


    [Skylar heeft kinda zelfde gave als Sam, alleen met Sam aan de mensen komen om te voelen wat ze voelen]