• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    'Ja ik ook, ik haal even een flesje water en ga dan naar boven.' glimlachte ik. Ik liep naar de keuken en pakte een flesje water.


    [ Jhua ik laat haar even flesje water halen en ga haar dan laten slapen. Enne..hoe doen we dat morgen? gwn s'avonds proberen te komen? ö]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Mweh denk het wel (: zou het anders echt niet weten.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Jhua daarom :s maar ja.]
    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    Ik liep terug en Elena zat er nog. 'Zullen we gaan?' Ze knikte en we liepen naar boven. 'Slaaplekker' zei ik nog voordat ik mijn kamer inliep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Uhu, mja slaap lekker alvast (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Thankss. Jij ook ;d]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mila Mcbrown
    Toen de klok 12 uur sloeg sloop ik de trap af.
    Toen ik bij de vrijetijdsruimte was keek ik door de ramen naar buiten.
    Ik ging in een kleermakerszit op de grond zitten voor het raam en keek naar buiten, eindelijk voelde ik me weer 100% op m'n gemak.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 17:13 ]

    Cat Lincon

    Zuchtend liep ik weer naar beneden. Ik kon de slaap niet vatten. Ik liep naar de keuken en warmde melk op. Nee ik vond het niet lekker maar het hielp echt wel tegen de slaap. Met mijn tas in de hand liep ik naar de piano. Ik schrok me dood van een meisje dat aan het raam zat. "Mila" mompelde ik. Ik liep achter de piano en speelde Riverside van Agnes Obel. Heerlijk liedje.

    [Wanneer word het weer ochtend? (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mila Mcbrown
    'Je kan echt goed spelen, nu we toch beide wakker zijn, zou je me het willen leren?' vroeg ik met mijn heldere stem, meestal was mijn stem zacht, behalve 's nachts dan was hij op zijn best.

    [NU ?! Ik zal zeker de hele nacht zitten spelen hahah, ik heb het Mila zogezegd geleerd okay ?]

    Cat Lincon

    Mila was verdwenen en ik had door dat de zon opkwam. "Shit" mompelde ik toen ik door had dat ik een hele nacht had gespeeld. Hopelijk heb ik niemand wakkergehouden ofzo. Ik stond op en liep naar boven om te douchen.

    Helemaal opgefrist liep ik naar beneden. Ik was zo moe nog niet. Ik liep naar de keuken en ging op de tafel zitten met mijn nieuw glas melk.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 17:25 ]

    [Ok, Ik moet nog steeds op Disclaimer wachten voordat ik iets met Derek kan doen]

    Elena Demore

    Ik zag dat het licht werd. Veel heb ik niet kunnen slapen. Nieuwe huis, nieuw bed. Ik zuchtte. Ik ging douchen en trok daarna een topje aan -spaghetti bandjes shirt- en hotpants. Het werd een zonnige dag. Dat hoorde ik toevallig op de radio. Ik ging naar beneden, naar de keuken. Om daar wat eten en drinken te pakken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik staarde maar wat voor me uit, nadenkend. Ookal had ik besloten te wachten, ik moest iets hebben om na te denken. Maar ik kon het wel al raden hoor, waarom liet hij hem anders nooit zien als ik in de beurt was ? Voila. Ik sprong van de tafel en ging op mijn piano liggen. Het enige plaatje waar ik me goed voelde.

    Mila Mcbrown
    Toen de wekker af ging hoorde ik het weer:
    "Zonnig"
    Ik gromde en ging opzoek naar mijn te grote grijze trui me capuchon en mijn skinny jeans.
    In mijn trui en jeans liep ik de trap af, terwijl ik mijn capuchon over mijn haar heen trok liep ik naar de eetzaal.
    'Hey,' mompel ik als ik aan de tafel ga zitten.

    [ Ben even eten :) ]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 17:32 ]

    Elena Demore

    Mila kwam de keuken ingelopen. 'Hey,' mompelde ze. 'Hoi,' zei ik terug. ik pakte een rooie appel en een glas melk en liep naar de vrijetijds ruimte, waar ik Cat op haar piano zag liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik dacht na over wat ik allemaal had meegenomen. Nou, tekenblok en potloden en die shit, kleren, mobiel, toiletspulletje, laptop, dvd's, DVD's ! Ik sprong op en liep naar boven op zoek naar mijn laptop en mijn DVD's daarna liep ik terug naar beneden. "Eens kijken" mompelde ik. "Gnomeo en Juliet ? Nee, Black Swan, omg nee niet nu, Twilight ? Nouja waarom ook niet" praatte ik tegen mezelf. Ik ging zitten en deed de dvd in mijn laptop.