• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ Oeps. Nou ja anders haal ik die eruit dan heeft ze alleen alter ego en dat ze zichzelf in mensen kan plaatsen. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Laptop is plat dus ik ben weer weg, ga trouwens ook slapen, sgool ..]

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    'Ik kan de toekomst voorspellen door te tekenen en ik ben telekinetisch. Ik heb alleen mijn gave niet echt in de hand.' 'Des des des !' hoorde ik achter me. 'CAT CAT CAT !'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Is goedd slaaplekker ik begin pas 11u dus ik kan nog iets later blijven.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Skylar Luna Sharpe || Kan zich letterlijk in mensen plaatsen en Alterego
    'Je hebt een aparte gave.' zeg ik vrolijk. 'Wie is Cat trouwens?' 'Oh dat is mijn allerbeste vriendin in dit huis. Ze is geweldig echt een lief persoon.' zegt ze vrolijk.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 22:00 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Biw, en alles gelezen ;d betrek me poppetje er maar bij ;D want ik weet even niet hoe ik verder moet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahaha is goed, zeg maar waarom jij hier zit des en skylar terroriseren wel. Kan des derek nu lastig vallen? 'd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Nee.. Die zit nog steeds onder de boom met Alice.. Weet jij waarom Disclaimer dr al 2 dagen niet is? Ik kan nu niks met Derek doen XD Kan je trouwens weer ff die vraag herhalen dat ze vraagt aan Elena waarom ze hier zit? XD
    vind het zo awkward dat ze opeens zegt uit het niets wrm ze hier zit Xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahaha is goed, enne..Misschien is Alice in slaap gevallen ;d en kan ik dan opeens BAIM komen, en nope dont know it. ]

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen.

    'Dus Elene, Waarom zit jij hier?' vroeg ik met intresse.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Schat this ElenAAAAA niet Elene ;$ hihi]

    Elena Demore

    'Dus Elene, Waarom zit jij hier?' vroeg een meisje. 'Ehm, volgens mij was ik jouw naam vergeten,' bloosde ik. 'Maar.. ik ben half onsterfelijke'. Ik keek haar aan. Zal ze me nu voor gek klaren?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Sorry ! ja ergens stond Elene dacht ik SORRRYYYY]

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en Toekomst tekenen

    'Hahah, geeft niet joh. Mijn naam is dus Destiny maar je kan me gewoon Des noemen. Je hebt wel een aparte gave.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    'Hahah, geeft niet joh. Mijn naam is dus Destiny maar je kan me gewoon Des noemen. Je hebt wel een aparte gave,' zei ze. 'Eh, dank je?' glimlachte ik. 'Weet jij trouwens iets over Maisi? Ik blijk een kamer te hebben samen met haar'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst tekenen.

    'Maisi, Maisi..Nee sorry, ik heb haar zelf ook nog niet gezien. Ik denk dat ik sliep toen zij kwam en sinds ik beneden ben ben ik haar nog niet tegen het lijf gelopen. Maar k denk dat je haar snel gaat ontmoeten.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    'Hmm, ok,' zei ik terwijl ik knikte. 'En wat doe jij graag?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destin Fay Dawson

    'Uh, ik schilder/teken, dans en drum graag. Alleen drummen gaat niet echt dus ik schilder, teken en dans veel.' zei ik met een glimlach. 'En jij?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.