• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    'Hahah Ik ben gek, DONT BLAME IT ON ME BLAME IT ON THE A-A-A-A-A-ALCOHOL.'
    Eindelijk had ik een pak chocolade koekjes en zat op het aanrecht. 'Somebody?' ik gaf ze de koekjes en ze pakte wat eruit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    'Somebody?' vroeg ze. ik schudde me hoofd. 'Nee, dank je. Ik ga nog even tekenen,' zei ik en liep naar de vrijtijdsruimte. Ik pakte mijn spullen weer van tafel en ging op de bank zitten tekenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Skylar Luna Sharpe || Kan zich letterlijk in mensen plaatsen en Alterego
    'Thanksss' riep ik met volle mond. 'Chips?' vroeg ik haar. ze knikte. 'Dus, Wat willen jullie doen?' vroeg Destiny. Ik hief mijn schouders op. 'U Say Elena.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    'Schat, ze is al weg.' grinnikte ik. 'Ik denk dat ik alvast ga slapen Des.' zei Skylar toen. 'Is goed Skylar slaaplekker.' 'By the way, noem me gewoon maar Sky. En Sweetdreams for later.' en ze liep naar boven. Ik liep naar de vrijetijdsruimte en Elena zat daar. 'Wat teken je?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    'Wat teken je?' vroeg iemand. Ik keek op en zag dat het Des was. 'Hoi Des,' glimlachte ik. 'Ik teken een engel'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    'Awesome.' Ik ging naast haar zitten en raakte in trans. Mijn ogen kleurde weer hazelnoot bruin en ik begon te tekenen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    Des kwam naast me zitten. Ik keek haar aan. 'Des?' Ik bleef haar aankijken. 'Des?!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    Ik hoorde Elena's stem in de verte maar ik bleef tekenen en tekenen. Ik heb nog nooit gehad dat het zo lang was. Ik werd door elkaar geschud maar het hielp niet. Ik raakte uit trans en keek haar beschuldigend aan. 'Sorry.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    'Sorry,' zei ze. Ik keek haar aan. 'Ok, wat was dat?' vroeg ik aan haar. 'Wat heb je trouwens getekend?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    'Ik zei toch dat ik uhm...zeg maar visioenen teken. Dat was 't.' Ik keek naar mijn tekening. Ik had Skylar getekend die op de grond lag. Ik liet haar de tekening zien. 'Komt het altijd uit?' vroeg ze met een lichte trilling in haar stem. 'Niet altijd. De toekomst kan altijd veranderen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    'Niet altijd. De toekomst kan altijd veranderen,' zei ze. Ik keek naar de tekening. 'Dit betekent toch niks ergst? Ik bedoel, ze ligt op de grond'. Ik keek Des vragend aan,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    Ik twijfelde even en keek goed naar de tekening. 'Ik weet het niet. Het kan van alles betekenen. Laten we ervan uitgaan dat het niet het ergste is.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    'Is goed,' ik glimlachte. Ik begon aan een nieuwe tekening.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese en toekomst tekenen

    Gelukkig bleef ze er niet over denken. 'Wil je wat drinken?' vroeg ik toen.

    [Btw tot hoelaat blijf jij? ik ga zo nog even story's lezen en dan slapen denk ik]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena Demore

    'Wil je wat drinken?' vroeg ze. 'Nee hoor. Dankje. Ik denk dat ik straks alvast op bed ga liggen,' zei ik.

    [Weet ik niet. Maar als jij denk nu van; stoppen. Vind ik het prima (: heb toch niet zo veel inspiratie nu]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you