• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik volg Lilly en doe wat zij doet. Af en toe doe ik er iets anders doorheen, mar blijf bij de maat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'gaat lekker kun je op je hoofd' ik keek haar aan en deed voor wat ik bedoelde. Eerst op mijn handen breakdance en zo op je hoofd wat draaien.
    [ik ga om 2 uur naar een vriendin ben om half 7 terug waarschijnlijk eerder]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Neen, dat is nou net iets wat ik niet kan." Zeg ik en kijk vol verwondering naar Lilly. Zo een meisje die dat gewoon met gemak doet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    IK sprong omhoog en spreide mijn benen. 'NOg iets anders wat je niet kent waarbij ik kan helpen?' ik keek haar vragend aan. Ik wou haar graag helpen want iemand die ook heel veel stijlen kon was altijd erg leuk.

    [omg door alib op volle toeren ben ik verslaafd aan brace:X]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Ja, de tenen." Grinnik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    ik grinikte om isa. 'gewoon zo' ik liep een rondje om isa op mijn tenen. 'dat komt vanzelf. wacht ik heb een nummer waarop ik gedanst heb echt een leuke dans was dat.' ik zette het nummer op en begon aan het dansje. ik ging liggen met mijn hoofd op de grond en mijn voeten erover heen gebogen

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 13:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Glimlachend staat Mary naar mij en Michael te kijken. Ik haal mijn hand uit zijn broekzak en neem die van Mary vast. Ik sleur haar opnieuw achter me aan en ga weer op een bankje zitten.
    "Hoe gaat het met je?" vraag ik glimlachend.

    Irial

    Wanneer ik klaar ben met spelen glimlach ik even naar Kyle. Dan sta ik op en ga in één van de zitzakken naast de stereo zitten. Ik zet wat muziek op en sluit mijn ogen. Ik moet even bekomen van alles wat er door me heengaat vandaag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    Ik kijk glimlachend naar Lilly, die uitbindug op het nummer danst.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    Als We klaar zijn kijkt Irial me even met een glimlach aan en gaat in een van de zitzaken zitten. Hij zet wat muziek aan en sluit zijn ogen. Ik blijf, voor hem gewoon even zitten waar ik zit, om hem even tot rust te laten komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Mijn hoofd bewoog op en neer met de muziek. Dit was mijn lievelings dans.Lekker veel techniek en erg ingewikkeld. OP het einde sprong ik in de lucht metr mijn benen weid en eindigde dus op de grond in een split.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik klap uitbundig voor Lilly. "Vet goed girl!" Zeg ik en geeft haar een high-five.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik word weer meegesleurd en ga naast haar op het bankje zitten.
    "Hoe gaat het met je?" vraagt ze met een glimlach.
    Ik kijk naar mijn handen op mijn schoot.
    "Kan wel beter," zeg ik zacht en ik voel de tranen opkomen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lillly
    'thnaks echt een nice dans is dit' ik geef haar ook de vijf. 'IK heb zin in de auditie' grinikte ik. Helemaal in de dansstijl. Ik liep op mijn tenen boog mijn hoofd en draaide een rond op mijn hoofd, sprong omhoog naast isa en liep mee naar de kleedkamers


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nu heb ik zin om naar jazz te gaan](huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Awh poor you. (baby)]

    Isabelle.

    Samen met Lilly loop ik naar de Kleedkamer, en kleed me om. Ik ben eerder klaar dan zij dus wacht netjes op dr. "Bioscoop toch vanmiddag?" Vraag ik terwijl ik mijn Samsung galaxy S pak, en er en spelletje op begin te spelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.