• Sommigen hier hebben vast wel de Engelse versie van Jet Lag van Simple Plan met Natasha Bedingfield gehoord hebben, maar er bestond ook al een Franse versie met Marie-Mai, dat uitkwam op de deluxe Get Your Heart On! album versie.
    Inmiddels is er ook al een Chinese versie en hoe awesome zou het zijn (voor de Simple Plan fans dan) als er ook een Nederlandse versie zou komen?!


    Nu klinkt Nederlands ontzettend lomp, dus moeten we daar natuurlijk wel een goede Nederlandse zangeres voor vinden!


    Daarstraks heb ik al heel wat getwitterd naar Glennis Grace (@GlennisGrace) en een mailtje gestuurd naar het management van Do.


    Maar misschien hebben jullie nog meer ideeën voor welke zangeres er geschikt voor zou zijn en nog meer ideeën om deze te "stalken"?


    Uiteraard zou het ook fijn zijn als er nog meer fans mee willen helpen, want volgens mij zijn hier nog wel veel meer Simple Plan fans op deze site!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    .

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:28 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Daarom vroeg ik het ook.
    Sprak met wat andere fans en we konden geen anderen verzinnen.
    Maar al zouden we die vinden, hoe groot is de kans dat er een Nederlandse versie komt?

    Ik weet een zangeres die er wel perfect voor zou zijn! Jacqueline Govaert, die eerst in Krezip zat, maar nu solo is gegaan. Zij zou wel bij het lied passen denk ik, als je het dan toch wilt doen ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Ik weet een zangeres die er wel perfect voor zou zijn! Jacqueline Govaert, die eerst in Krezip zat, maar nu solo is gegaan. Zij zou wel bij het lied passen denk ik, als je het dan toch wilt doen ;p

    Zij is ook een goede zangeres, ja!
    Maar het is ook niet van het "moet", of zo.
    Het is ook meer bedoeld als een "fan"-idee, om te laten zien dat in Nederland er ook wat mee gedaan wordt.
    Maar daarom zou het ook beter zijn als je een beroemd iemand hebt, want ik hoop toch zeker niet dat die Chinese dude een bekende zangeres is in China ...
    Sorry als iemand hier die versie geweldig vind!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    "Hoe laat is het waar je bent
    Ik mis je meer dan wat dan ook
    Terug thuis, voel je zo ver weg
    Wachtend tot de telefoon overgaat

    Het word eenzaam, op zijn kop leven
    Ik wil niet eens in deze stad zijn
    Er achter proberen te komen hoe de tijdzones zijn,
    Maakt me gek

    Jij zegt goedemorgen, als het middernacht is
    Ik word stapelgek, alleen in dit bed
    Ik word wakker tijdens jouw zonsondergang
    en het maakt me gek
    Ik mis je zo erg en mijn hart, hart, hart, is zo jetlag
    Hart, hart, hart, is zo jetlag
    hart, hart, hart, is zo jetlag
    Zo jetlag"

    NEE DANKJE


    Where words fail, music speaks

    ^

    Hartelijk bedankt voor het duidelijk lezen wat de bedoeling was.
    ... Niet dus.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Comeau schreef:
    God nee alsjeblieft niet ! Ik ben een Simple Plan fan in hart en nieren en ik vind het doodzonde dat ze het nummer zo uitmelken, want het is een super leuk nummer, maar alsjeblieeeeft niet in het Nederlands. D:


    This!


    Only those who listen can hear

    Seasons schreef:
    (...)
    Zij is ook een goede zangeres, ja!
    Maar het is ook niet van het "moet", of zo.
    Het is ook meer bedoeld als een "fan"-idee, om te laten zien dat in Nederland er ook wat mee gedaan wordt.
    Maar daarom zou het ook beter zijn als je een beroemd iemand hebt, want ik hoop toch zeker niet dat die Chinese dude een bekende zangeres is in China ...
    Sorry als iemand hier die versie geweldig vind!

    Hahaha inderdaad, naja we zien ook wel ;p Ik weet niet of 1 van ons goe dkan zingen? ;p Maar ik niet iniedergeval haha


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Songs should not be translated, in my opinion, period.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Hahaha inderdaad, naja we zien ook wel ;p Ik weet niet of 1 van ons goe dkan zingen? ;p Maar ik niet iniedergeval haha

    Haha, ik ook niet.
    Maar erger dan de Chinese versie kan het nooit worden, naar mijn idee.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Haha, ik ook niet.
    Maar erger dan de Chinese versie kan het nooit worden, naar mijn idee.

    Hahaha nee inderdaad, zelfs ik kan dat beter haha


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Hahaha nee inderdaad, zelfs ik kan dat beter haha

    Wacht, het kan toch nog erger!
    Als we de Sieneke uitvoering krijgen; "Shalala jetlagged".
    Dan zou ik plotseling wel in de voorspellingen over 2012 geloven!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Leuk idee, maar alleen als je mij nu ook gaat vragen om te zingen. ^^
    Okay, kiddin'. Ik weet niet hoe ik me dat moet gaan voorstellen, een Nederlandse Jet Lag. Maar het klinkt wel leuk.
    Maar nee, niet Sieneke. (x


    Felix

    Ganymede schreef:
    (...)
    Ongeveer. En dat zou dan Nederlands zijn en niet Vlaams en dan zou het totaal om zeep zijn - no offence

    Lekker discriminerend --' Wij spreken geen Vlaams, maar ook Nederlands >.< vlaams is namelijk een dialect.
    Ik hoop dat ze dat liedje nooit vertalen. --'


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    CrazyChicken schreef:
    Leuk idee, maar alleen als je mij nu ook gaat vragen om te zingen. ^^
    Okay, kiddin'. Ik weet niet hoe ik me dat moet gaan voorstellen, een Nederlandse Jet Lag. Maar het klinkt wel leuk.
    Maar nee, niet Sieneke. (x

    Yay!
    Eindelijk iemand die er ook een beetje de lol van inziet!
    Was al bang dat iedereen het idee veel te serieus begon te nemen!
    Maar als het iets wordt -met de kans van 0,0001- moet er inderdaad echt een goede tekst komen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo