• als je quizlet.com doet dat je dan deze site krijgt... http://quizlet.com/
    echt vaag... om dit topic levend te houden: hebben jullie ook wel eens eer rare site opgezocht, ofzo?
    en zoeken jullie ook altijd sites op die je ergens ziet bijv. in een gif dat doe ik wel, ik ga dat echt NOOIT meer doen!!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:26 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Yoda schreef:
    ik typ best vaak in plaats van 'hotmail.com', 'hot.nl' in, want ik verwacht dat mijn browser hotmail automatisch aanvult 8D

    xD weetje, nu zeggen jullie al die sites en als nog probeer ik het uit macht der gewoonte uit xD ik voel me nu heel; dom :$


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Skillet schreef:
    Toen ik klein was wilde ik foto's van kittens kijken, dus ging ik naar poesjes.nl. Drie keer raden wat er tevoorschijn kwam. Ik huilend naar beneden rennen: "Papa papa, de computer liegt!" :W

    Deed ik voor een spreekbeurt toen ik 8 was, ik schrok me dood (cat)


    Take risks and conquer your fears.

    Vroeger wou een klasgenootje -in groep 4 ofzo?- kittens opzoeken, en ik wist wel dat poesjes.nl níet een site was met kittens, dus ik spoorde hem echt aan om naar die site te gaan, want die had hele lieve poesjes.. en toen had hij een trauma voor het leven omdat de lerares er aan kwam.. oh dat weet ik nog zo goed. -flashback-

    en ik heb hetzelfde als yoda, ik typ dan hot.nl/com, geen idee wat, maar goed. ._.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”