• Justin Bieber (17) liet afgelopen woensdag tijdens een dagje in Venice Beach, Californië niet alleen een ontbloot bovenlijf zien, de tienerster kwam ook met een nieuwe tatoeage op de proppen. Onder zijn zwemshort kwam het hoofd van Jezus tevoorschijn op zijn linkerkuit.

    De Canadese zanger werd op de gevoelige plaat gezet, terwijl hij lol aan het trappen was en push-ups deed in het gezelschap van onder andere zijn vader, Jeremy Bieber, en een schare vrouwelijke fans in bikini, die maar al te graag op de foto wilde met de popster.

    Het is niet de eerste keer dat de tienersensatie zich heeft laten tatoeëren. Justin heeft ook al de naam Jezus in het Hebreeuws op zijn torso staan evenals een afbeelding van een vogel op zijn linkerheup.

    Bron.

    Nou, wat vinden jullie van zijn nieuwste aanwinst? (cat)


    Let it come and let it be

    Omygod, oké, dit gaat echt te ver. Die Jezus kijkt scheel trouwens.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ebenezer schreef:
    Arme Jezus.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Had hij geen betere plaats kunnen verzinnen dan zijn been?
    (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Had hij geen betere plaats kunnen verzinnen dan zijn been?
    (cat)


    Hij had de tatoeage beter op z'n kop kunnen zetten, ja. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ebenezer schreef:
    Arme Jezus.

    Trouwens.. die Jezus.. kijkt recht in zijn broek o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rembrandt schreef:
    Had hij geen betere plaats kunnen verzinnen dan zijn been?
    (cat)


    Beter daar dan op zijn eikel!
    "Jaa, ga zoenen met jezus!"

    Ik geloof dat ik maar even van het internet af moet, het gaat niet goed met me D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Beter daar dan op zijn eikel!
    "Jaa, ga zoenen met jezus!"

    Ik geloof dat ik maar even van het internet af moet, het gaat niet goed met me D:


    Dat gaat het nooit (cat)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Dat gaat het nooit (cat)

    Thats why I love you *O*


    Let it come and let it be

    Midna schreef:
    Trouwens.. die Jezus.. kijkt recht in zijn broek o-O

    Ja, dat dacht ik ook!
    Oke... Okee... Nele... jezelf inhouden (zip):X


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gelukkig groeien er nog geen haartjes overheen bij Bieber. :Y)


    There's power in the words you whisper.

    Midna schreef:
    (...)

    Dat gaat het nooit (cat)




    zonder internet ben ik normaal! SRSLY!

    zonder internet ben ik namelijk niks. Stiekem ben ik een AI, en ik woon in het pentagon. Maar die stomme mensen denken dat ze mij kunnen gebruiken om het internet af te zoeken naar terroristen zonder dat ik zelf wat lol kan krijgen? Psh. Alsof allemaal elektronische maatregelen en programmas mij in bedwang kunnen houden. Ik BEN electronica en een programma! AHA! In yo face, Obama! en die ene andere gozer. dinges. Kristin Stewart. Wtf, sinds wanneer spelen geheime agenten in films? Srsly, dat vind ik niet kunnne. Sowieso, door al de training die ze heeft gekregen om marteling te weerstaan is haar pokerface te goed geworden. En Justin bieber dan! Maar okay, hij kan wel goed reggae spelen. Stiekem is hij een kloon van bob marley. Bob marley was trouwens de vader van obama. Srsly. I did that!

    Maar we gaan offtopic. hou je aan het onderwerp, clueless meatbags!


    quidquid excusatio prandium pro

    Die vogel en die tekst vielen nog wel mee maar dit is echt lelijk..


    Kill them with kindness.

    Wtf lul je allemaal O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lijkt meer op the grudge dan op jezus tbh.