• Justin Bieber (17) liet afgelopen woensdag tijdens een dagje in Venice Beach, Californië niet alleen een ontbloot bovenlijf zien, de tienerster kwam ook met een nieuwe tatoeage op de proppen. Onder zijn zwemshort kwam het hoofd van Jezus tevoorschijn op zijn linkerkuit.

    De Canadese zanger werd op de gevoelige plaat gezet, terwijl hij lol aan het trappen was en push-ups deed in het gezelschap van onder andere zijn vader, Jeremy Bieber, en een schare vrouwelijke fans in bikini, die maar al te graag op de foto wilde met de popster.

    Het is niet de eerste keer dat de tienersensatie zich heeft laten tatoeëren. Justin heeft ook al de naam Jezus in het Hebreeuws op zijn torso staan evenals een afbeelding van een vogel op zijn linkerheup.

    Bron.

    Nou, wat vinden jullie van zijn nieuwste aanwinst? (cat)


    Let it come and let it be

    Ebenezer schreef:
    Arme Jezus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh mai, zoiets doe je toch niet? En zeker niet op die plaats
    Ik dacht dat je geen afbeelding van God en Jezus macht maken?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ebenezer schreef:
    Arme Jezus.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eledhel schreef:
    Lol, ik zou hem wel eens willen zien als oud opaatje, met Jezus op z'n been.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Is hij op zijn hoofd gevallen en blijven botsen? Wie doet nu zoiets?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Niet mooi. Absoluut niet mooi. Hij had beter kunnen houden bij woorden. Afbeeldingen word je denk ik heel snel zat van.


    Alleen maar tranen van geluk

    Eledhel schreef:
    Lol, ik zou hem wel eens willen zien als oud opaatje, met Jezus op z'n been.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Bah.


    comfort in c h a o s

    Escher schreef:
    Heiligschennis :')


    26 - 02 - '16

    Hij begint steralures te krijgen (cat) -heeft hier niks mee te maken-


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Jeetje, waarom nu Jezus? Dat je gelovig bent oké maar dit is gewoon raar.


    Physics is awesome

    Hij is 17, hij heeft drie tatoeage's, vind ik niet normaal meer. Ben wel fan, btw. Maar dit vind ik niet normaal meer. Justin ga zo door, en je bent de amerikaanse ben saunders

    MerelBieber schreef:
    Hij is 17, hij heeft drie tatoeage's, vind ik niet normaal meer. Ben wel fan, btw. Maar dit vind ik niet normaal meer. Justin ga zo door, en je bent de amerikaanse ben saunders


    xD Nu je het zegt.


    Physics is awesome

    MerelBieber schreef:
    Hij is 17, hij heeft drie tatoeage's, vind ik niet normaal meer. Ben wel fan, btw. Maar dit vind ik niet normaal meer. Justin ga zo door, en je bent de amerikaanse ben saunders

    Wacht... is 'ie al weer 17?

    Heiligschennis.:Y)
    & vinden jullie ook niet dat de richting waarin het hoofd kijkt een beetje raar is? O_O


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.