• Justin Bieber (17) liet afgelopen woensdag tijdens een dagje in Venice Beach, Californië niet alleen een ontbloot bovenlijf zien, de tienerster kwam ook met een nieuwe tatoeage op de proppen. Onder zijn zwemshort kwam het hoofd van Jezus tevoorschijn op zijn linkerkuit.

    De Canadese zanger werd op de gevoelige plaat gezet, terwijl hij lol aan het trappen was en push-ups deed in het gezelschap van onder andere zijn vader, Jeremy Bieber, en een schare vrouwelijke fans in bikini, die maar al te graag op de foto wilde met de popster.

    Het is niet de eerste keer dat de tienersensatie zich heeft laten tatoeëren. Justin heeft ook al de naam Jezus in het Hebreeuws op zijn torso staan evenals een afbeelding van een vogel op zijn linkerheup.

    Bron.

    Nou, wat vinden jullie van zijn nieuwste aanwinst? (cat)


    Let it come and let it be

    HAHAHAHAHAHAHAHA- not.
    I care so little, I almost passed out.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Uhm, interessant ? Okay, genoeg, wie laat Jezus nu op zijn been zetten ?! Arme Jezus,.

    Wth!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ebenezer schreef:
    Arme Jezus.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Dit faalt op zoveel manieren 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ZACK schreef:
    Tja, als hij dat nu mooi vindt. Hij moet er mee rondlopen, hé.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hé, hij heeft beenhaar! Omfg, waar gaat het met deze wereld heen? het is verschrikkelijk. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Persoonlijk .. vind ik niet echt heel mooi. Ondanks dat ik fan ben van hem. Maar goed, als hij het mooi vind (:


    To infinity and beyond •

    had ik al gezien... ik vind het echt niets, maarja het is (jammergenoeg) niet mijn lichaam


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik vind het maar niets, maar ja. Hij moet ermee rondlopen. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Poep.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ebenezer schreef:
    Arme Jezus.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Resurrection schreef:
    Ik vind het maar niets, maar ja. Hij moet ermee rondlopen. :')


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ebenezer schreef:
    Arme Jezus.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vreemde manier van geloofsuiting


    Life is hard and then we die