• Yeah! Topic 3!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:34 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Sorry mensen dat ik gisteren niet reageerde; was bezig met mijn terugreis naar NL. echt leuk idee dat we onszelf hier ook in verwerken! ik lijk eigenlijk zelf wel een beetje op Gaby. alleen heb ik werkelijk geen idee in welke afdeling ik thuishoor... ik doe die quiz wel ff :). oh en noem me plzzz Luanne of Lu. Ik vind Bruna echt zo'n lelijke naam...

    [Kies maar een afdeling^^ MAAR DOE ALSJEBLIEFT JAAR 4! Want daar zitten we nu allemaal, behalve Kim, in. Kim, jij mag ook wel in 4 als je wilt^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [geen zorgen, ik zit in jaar 4 :)]

    [mag Gaby plz chaser van het Gryffindor-team zijn?](flower)

    Caesar schreef:
    [Kies maar een afdeling^^ MAAR DOE ALSJEBLIEFT JAAR 4! Want daar zitten we nu allemaal, behalve Kim, in. Kim, jij mag ook wel in 4 als je wilt^^]

    Nja ik zit er niets mee in om wat ouder te zijn.
    Ik blijf wel gewoon in het 6de
    Maar mag mijn naam dan ook in de lijst? :')

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:12 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oké, Ik heb best veel gemist ;$]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ik zal zo even schrijven]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Caesar schreef:
    [Nou, Esther, we weten allemaal dat het vorige vol is, dus lijkt het me logisch dat er een nieuwe komt^^]


    [Ik vergeet steeds te kijken. En hoe kan je een abo nemen bij een topic?]


    living la dolce vita

    Hier onderaan staat een balkje(als je een reactie plaatst), en daarin staat normaal 'Geen notificatie van reacties.' Dit verander je in 'Notificaties bij elke reactie na mijn bericht.' Verzend een berichtje met een nutteloze tekst (Zoals: Abo of Tralala of Hoi. of dit is een abobericht of vaagheid of enz...), en je hebt een abo


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Roxanne
    Ik liep tegen iemand op en toen ze bijna viel pakte ik haar hand en bracht haar weer omhoog. Ik zag dat het Sophie was.
    'Oh, Hoi Sophie, gaat het?' vroeg ik normaal.
    'Ja hoor, niks aan de hand, zullen we samen naar de les gaan?' vroeg ze
    'Ja is goed. Oke heb je nog wat leuks te vertellen?' vroeg ik blij.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lisanne


    'Nou ja, dan is het me toch nog gelukt. We hebben nu weer Verweer tegen Zwarte kunsten, dus laten we maar gaan.'
    Ik pak mijn tas, en doe hem om mijn schouder, en samen met Rebecca loop ik, blij dat het gelukt is, naar het lokaal.

    Remus

    'Hebben jullie enig idee hoe laat het is? Anders hebben we zo VTZK.'
    We korten Verweer tegen Zwarte Kunsten altijd af tot VTZK, omdat het anders zo'n lange naam is voor een vak. Ik kijk op mijn horloge. 'We moeten opschieten, het is helemaal bovenin.' mompel ik.
    'Ja-ha, we komen al,' mompelen Sirius en James.
    'Snode plannen uitgevoerd.' zeg ik, en ik tik met mijn toverstok op de kaart, die weer wit perkament lijkt.
    We rennen het kasteel binnen in de hoop dat we nog op tijd aankomen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sophie
    "Ja, daarnet lukte het me om een goede Patronus uit te voeren. Dat was wel... cool!" ik kon geen goed woord vinden. "Jij dan?". We liepen het lokaal binnen. Ik ging naast Roxanne zitten, en begon te krabbelen op mijn perkament. De leraar begon te praten. VTZK vind ik interessant, dus ik luisterde aandachtig.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:53 ]


    Tijd voor koffie.

    Sophie
    "Ja, daarnet lukte het me om een goede Patronus uit te voeren. Dat was wel... cool!" ik kon geen goed woord vinden. "Jij dan?". We liepen het lokaal binnen. Ik ging naast Roxanne zitten, en begon te krabbelen op mijn perkament. De leraar begon te praten. VTZK vind ik interessant, dus ik luisterde aandachtig.


    Tijd voor koffie.

    Bruna Luanne

    'Expecto Patronum!' Riep ik voor wat wel de honderdste keer leek. Ik stond midden in een verlaten lokaal, concentreerde me zo goed mogelijk op een heel gelukkige herinnering en eindelijk, eindelijk had het zilveren licht een vorm gekregen! Een stralende, zilveren hinde huppelde vrolijk om me heen. De bel ging en k liep het lokaal uit en kort daarna verdween de hinde.
    Met een zelfvoldaan gevoel liep ik door de gangen op weg naar Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, dat verreweg mijn favoriete vak was. In het lokaal aangekomen zag ik Roxanne en Sophie zitten en besloot naast ze te gaan zitten. 'Heey.' Zei ik vrolijk terwijl ik mijn boeken netjes op tafel legde. Sophie vertelde over haar patronus. 'Wow, wat goed!' Feliciteerde ik haar. 'Mij is het eindelijk ook gelukt om een juiste patronus te produceren.' Er klonk een luid gekuch door het inmiddels gevulde lokaal dat afkomstig was van professor Perkamentus die achter zijn bureau stond. Hij begon opgetogen de les uit te leggen, en net als de meesten in de klas luisterde ik aandachtig en maakte tussendoor aantekeningen.

    James potter
    Hij verveelde zich erg, omdat hij allang al de patronus kon.
    'Wat is het saai!' zei hij dan maar.
    'Saai?! Eerder moeilijk hoor? Kan jij het dan?!' vroeg Bruna.
    'Zal ik het je laten zien?' hij dacht aan een leuke gebeurtenis, zoals Lily.
    'Expecto Patronus!' en toen kwam er een zilveren hert uit.
    'Het is niet zo moeilijk hoor.' zei hij vriendelijk en deed zijn stok weer in zijn zak en ging naast Sirius zitten achter Sophie en Roxanne.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.