• Yeah! Topic 3!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:34 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Remus

    Peter loopt gretig naar James en Sirius, dus ik besluit om maar bij Lily en Severus te gaan zitten. Lily knikt, en Severus geeft me een verwrongen knikje. Ik plof neer, en luister naar professor Achternaam. Het is me inmiddels gelukt om een patronus te produceren, dus hij raaskalt maar wat naar mijn idee.
    [GEEN PERKAMENTUS! Perkie doet gedaanteverwisselingen!]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [huh? ik zou zweren dat Perkie wel Gedaanteverwisselingen doet :S]

    Dat zegt ze xD
    Maar er moet wat spannends komen :D


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Enervatio schreef:
    [huh? ik zou zweren dat Perkie wel Gedaanteverwisselingen doet :S]

    [Maar we zitten bij VTZK^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ooooh...! wow, faal... ik voel me nu echt heel dom, mijn excuses voor mijn uiterst domme uitspraak :X

    [Maakt nie uut^^ (Wat zit ik nou weer raar te praten O_O)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Schrijf :)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    I did. *wijst naar post bovenaan deze pagina*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sophie
    Toen de les voorbij was, liep ik samen met Bruna en Roxanne van geschiedenis van Toverkunst. Mijn gezicht vertrok tot een verveelde blik. "Lets go to our favourite subject". De leraar zei het op zo'n monotone stem, dat je zo in slaap viel. Anders had ik het vast wel leuk gevonden. Professor Kist was zijn naam, [mens natuurlijk nog!]. Dat werd weer leuk.


    Tijd voor koffie.

    Weet ik xD
    Roxanne
    Bruna ging bij ons zitten. 'Haai, Bru , mij lukt de patronus he! Bij jou?'
    Ze knikte naar mij,maar ik merkte dat ik op moest letten dus ik keek naar de leraar en zei wat we moesten doen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:02 ]

    [Guys, laten we niet zo snel door de lessen heengaan, oké? Die lessen duren langer dan 3 posts.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Oké. Waar kan ik inspringen?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [We zitten denk ik nu bij Geschiedenis van Toverkunst.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bruna Luanne

    Ik deed mijn uiterste best om bij de les te blijven. Het was echter geen oninteressant onderwerp: De Koboldenopstand. Maar door de slaapverwekkende saaie stem van professor Kist, leek het een onmogelijke opgave om ook maar één greintje interesse te kunnen hebben in deze les. Ondanks dat probeerde ik alsnog aantekeningen te maken. Mijn gedachten dwaalden weliswaar om de minuut af naar een vogeltje dat achter het raam in de buitenlucht fladderde of naar de leerlingen die met elkaar communiceerden door op kleine stukjes perkament hun woorden te schrijven en die vervolgens aan hun buurman of buurvrouw te overhandigen of door het naar een leerling die iets verderop zat te laten vliegen. Ik schreef net de jaargetijden van de opstand op die ik had op kunnen pikken toen er een papieren vliegtuigje bovenop mij schrift landde - professor Kist merkte dit zoals gewoonlijk niet op. Ik vouwde het stuk perkament nieuwsgierig open.

    Mag ik straks je aantekeningen gebruiken? En hoe lukt het je trouwens om überhaupt één aantekening te maken?

    Ik herkende het handschrift van James, rolde mijn ogen en keek achter me met een afkeurende blik naar hem.

    Waarom zou je mijn aantekeningen mogen lenen? En je had me dat briefje ook gewoon kunnen overhandigen; je zit achter me, voor het geval je het nog niet doorhad

    Schreef ik in een hoek, draaide me om en legde het stuk perkament bij James' op tafel die opschrok uit een dagdroom. Peter Pippeling die naast James zat en hem - naar mijn mening zonder enige reden - bewonderend aankeek zag dat ik hem het stukje perkament gaf. Peter was echter niet de enige; Sirius zat aan de andere kant van James en keek me vragend aan.

    [@Lisanne, zou je Gaby plz beater van het Gryffindorteam mogen zijn en ik (bruna) chaser?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:24 ]