• Wie is daar al heen geweest?
    Ik ben nu al twee keer geweest.
    Chantal Janzen heb ik in beiden niet gezien, maar Celine Purcell is wel heel erg goed, ik denk dat zij het beter doet dan Chantal. Maarja, dat denk ik.
    Ik heb ook zowel Willemijn als Renée gezien, die twee vind ik allebei erg goed, alhoewel Renée wat jeugdiger speelt dan Willemijn.
    En Jim... is echt de grootste faal van de hele Nederlandse uitvoering van Wicked. Hij slaat valse noten aan, kan niet acteren... En gister, omg. Hij maakte een fout, hij zei "De mensen van Oorschot" in plaats van "De mensen van Oz".. Naja, kan gebeuren. Vervolgens begint hij te lachen en hield hij het spel op voor 4 seconden... Dat lijkt misschien weinig, maar voor zo een musical... O mijn God, dat was echt erg.
    Wat vonden jullie ervan? Misschien nog dingen die jullie niet begrepen en ik aan jullie kan uitleggen :Y)?


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    *Sterft* ik wil hem zo graag zien. In English, mind you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waar gaat die over als ik het vragen mag? Ik heb mijn moeder er al een aantal keer over gehoord.


    26 - 02 - '16

    Ik heb geen idee heeft wat wicked is.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:37 ]


    Ex astris, sciencia

    Het is een hele gave musical :D

    http://www.musicals.nl/wicked.asp


    Life is hard and then we die

    Beckett schreef:
    Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik wil alleen de Amerikaanse versie van Wicked zien met als hoofdrolspeelsters Idina Menzel en kristin chenoweth.
    Ik heb het niet zo op Nederlandse musicals :3

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:39 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik wil die ook nog zien, al weet ik niet of dat gaat gebeuren ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Persefoneia schreef:
    Ik wil alleen de Amerikaanse versie van Wicked zien met als hoofdrolspeelsters Idina Menzel en kristin chenoweth.
    Ik heb het niet zo op Nederlandse musicals :3


    Exactly. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Persefoneia schreef:
    Ik wil alleen de Amerikaanse versie van Wicked zien met als hoofdrolspeelsters Idina Menzel en kristin chenoweth.
    Ik heb het niet zo op Nederlandse musicals :3


    SLOAN.

    Persefoneia schreef:
    Ik wil alleen de Amerikaanse versie van Wicked zien met als hoofdrolspeelsters Idina Menzel en kristin chenoweth.
    Ik heb het niet zo op Nederlandse musicals :3
    Heb je Willemijn Verkaik wel eens horen zingen? Ik denk dat je dan wel gaat twijfelen. :P


    Life is hard and then we die

    Deed Jim op dat moment ook toevallig zijn hoofd naar beneden, zo van 'Oh, #@$^%$%' ?

    En hoezo heb je hem 2 keer gezien? o.0

    Krullerd schreef:
    Deed Jim op dat moment ook toevallig zijn hoofd naar beneden, zo van 'Oh, #@$^%$%' ?

    En hoezo heb je hem 2 keer gezien? o.0
    Jaaa hahaha.
    Omdat het een geweldige musical is! Ik ga waarschijnlijk nog wel een keer, misschien wel 2 keer :P!


    Life is hard and then we die

    Gezien! Bij mij was het Celine en Willemijn! En ik vond Jim wel goed. Maar ja, ieder zijn eigen mening. :3
    Maar hij was wel heel gaaf.
    Maar een super acteerder is Jim trouwens niet, dat klopt wel.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jaaa hahaha.
    Omdat het een geweldige musical is! Ik ga waarschijnlijk nog wel een keer, misschien wel 2 keer :P!

    Oke, mooi zo, anders zou hij zich namelijk 2 keer (in 2 optredens) versproken hebben x'd
    Ik hoorde dat idd van iemand op school.
    En ik heb Jim gezien in Fame, heel lang geleden, en toen vond ik wel dat hij goed deed.. Maar ja toen was ik zelf ook nog jonger.