• Wie is daar al heen geweest?
    Ik ben nu al twee keer geweest.
    Chantal Janzen heb ik in beiden niet gezien, maar Celine Purcell is wel heel erg goed, ik denk dat zij het beter doet dan Chantal. Maarja, dat denk ik.
    Ik heb ook zowel Willemijn als Renée gezien, die twee vind ik allebei erg goed, alhoewel Renée wat jeugdiger speelt dan Willemijn.
    En Jim... is echt de grootste faal van de hele Nederlandse uitvoering van Wicked. Hij slaat valse noten aan, kan niet acteren... En gister, omg. Hij maakte een fout, hij zei "De mensen van Oorschot" in plaats van "De mensen van Oz".. Naja, kan gebeuren. Vervolgens begint hij te lachen en hield hij het spel op voor 4 seconden... Dat lijkt misschien weinig, maar voor zo een musical... O mijn God, dat was echt erg.
    Wat vonden jullie ervan? Misschien nog dingen die jullie niet begrepen en ik aan jullie kan uitleggen :Y)?


    Life is hard and then we die

    ColouredWind schreef:
    Gezien! Bij mij was het Celine en Willemijn! En ik vond Jim wel goed. Maar ja, ieder zijn eigen mening. :3
    Maar hij was wel heel gaaf.
    Maar een super acteerder is Jim trouwens niet, dat klopt wel.
    Had Jim geen valse noten toen?


    Life is hard and then we die

    *luistert de opnames van de première, ik heb de hele show gevonden*

    Oh, leuke musical:Y) Vooral dat eerste nummer, "niemand huilt om heksen", is mijn favo :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Had Jim geen valse noten toen?

    Niet dat ik doorhad... Ik ging 4 Januari dus dat is nog vrij recent x'D
    Mijn vriendin heeft trouwens de handtekening van Jim en Willemijn :3 En ik wilde de handtekening van die aap, Chitchery -of zoiets-, alleen die zagen we niet meer ):


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eledhel schreef:
    *luistert de opnames van de première, ik heb de hele show gevonden*

    Oh, leuke musical:Y) Vooral dat eerste nummer, "niemand huilt om heksen", is mijn favo :]
    Die vond ik een beetje eng XD Ik vind "Ik lach om zwaartekracht" het mooist <3


    Life is hard and then we die

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Niet dat ik doorhad... Ik ging 4 Januari dus dat is nog vrij recent x'D
    Mijn vriendin heeft trouwens de handtekening van Jim en Willemijn :3 En ik wilde de handtekening van die aap, Chitchery -of zoiets-, alleen die zagen we niet meer ):
    Ik ben gister geweest ^^


    Life is hard and then we die

    Wat verstond jij trouwens dat ze aan het begin zongen de allereerste keer dat je ging? Ik verstond namelijk 'Kerstbrood' x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Wat verstond jij trouwens dat ze aan het begin zongen de allereerste keer dat je ging? Ik verstond namelijk 'Kerstbrood' x'D
    Hahahaha, ik verstond gewoon heksen :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Die vond ik een beetje eng XD Ik vind "Ik lach om zwaartekracht" het mooist <3

    Pfff, echt niet. Veel te hard, als je het mij vraagt. Maar het geluid stond ook wel ontzettend hard. Soms zo hard, dat ik het niet eens goed kon verstaan >.<

    Die draak boven het podium is trouwens echt heel cool. Oh, en die leeuw of iets op het podium zelf is ook gaaf =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Pfff, echt niet. Veel te hard, als je het mij vraagt. Maar het geluid stond ook wel ontzettend hard. Soms zo hard, dat ik het niet eens goed kon verstaan >.<

    Die draak boven het podium is trouwens echt heel cool. Oh, en die leeuw of iets op het podium zelf is ook gaaf =D
    Dat is meestal ook de bedoeling van een pauzenummer, dat je weggaat met het gevoel van BAM. Waarschijnlijk zat je niet echt op een lekker plekje dan :P
    Vanaf mijn plek kon ik dat in ieder geval niet zien ;o


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is meestal ook de bedoeling van een pauzenummer, dat je weggaat met het gevoel van BAM. Waarschijnlijk zat je niet echt op een lekker plekje dan :P
    Vanaf mijn plek kon ik dat in ieder geval niet zien ;o

    Hehe, helemaal op de allerlaatste rij. We zagen het wel goed ^^

    Dat is pas kut, als je het niet kan zien. Voor ons zaten een paar mensen die overal commentaar op gaven, dat is pas irritant...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben er in London heen geweest, en hij was awesome. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hehe, helemaal op de allerlaatste rij. We zagen het wel goed ^^

    Dat is pas kut, als je het niet kan zien. Voor ons zaten een paar mensen die overal commentaar op gaven, dat is pas irritant...
    Oh dat is echt vervelend ja... Ik deed dat alleen bij die valse noten van Jim, maarja, dat deed iedereen XD


    Life is hard and then we die

    Persefoneia schreef:
    Ik wil alleen de Amerikaanse versie van Wicked zien met als hoofdrolspeelsters Idina Menzel en kristin chenoweth.
    Ik heb het niet zo op Nederlandse musicals :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil die nog wel gaan zien. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oh dat is echt vervelend ja... Ik deed dat alleen bij die valse noten van Jim, maarja, dat deed iedereen XD

    Hehe, mijn zus en ik iedere keer als z'n stem oversloeg: "HEHEHEHE!"

    Gosh, onder dat "walging" lied ofzo, kwamen er nog zo'n twintig mensen de zaal binnen. Had jij dat ook? =]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...