• Wie is daar al heen geweest?
    Ik ben nu al twee keer geweest.
    Chantal Janzen heb ik in beiden niet gezien, maar Celine Purcell is wel heel erg goed, ik denk dat zij het beter doet dan Chantal. Maarja, dat denk ik.
    Ik heb ook zowel Willemijn als Renée gezien, die twee vind ik allebei erg goed, alhoewel Renée wat jeugdiger speelt dan Willemijn.
    En Jim... is echt de grootste faal van de hele Nederlandse uitvoering van Wicked. Hij slaat valse noten aan, kan niet acteren... En gister, omg. Hij maakte een fout, hij zei "De mensen van Oorschot" in plaats van "De mensen van Oz".. Naja, kan gebeuren. Vervolgens begint hij te lachen en hield hij het spel op voor 4 seconden... Dat lijkt misschien weinig, maar voor zo een musical... O mijn God, dat was echt erg.
    Wat vonden jullie ervan? Misschien nog dingen die jullie niet begrepen en ik aan jullie kan uitleggen :Y)?


    Life is hard and then we die

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hehe, mijn zus en ik iedere keer als z'n stem oversloeg: "HEHEHEHE!"

    Gosh, onder dat "walging" lied ofzo, kwamen er nog zo'n twintig mensen de zaal binnen. Had jij dat ook? =]
    Neeee gelukkig niet! Dat was wel een grappig liedje trouwens :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hahahaha, ik verstond gewoon heksen :P

    Nee, ze zongen iets van "Goed nieuws: ze is dood" alleen ik verstond eerst de hele tijd Kerstbrood x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben vorige week naar die musical in Londen geweest, we zaten vijfde rij en ik vond hem echt geweldig. Matt Willis (van Busted) speelde Fiyero en ik vond ze allemaal heel goed spelen en goed zingen hihi :3


    As travars

    Mycroft schreef:
    Ik ben vorige week naar die musical in Londen geweest, we zaten vijfde rij en ik vond hem echt geweldig. Matt Willis (van Busted) speelde Fiyero en ik vond ze allemaal heel goed spelen en goed zingen hihi :3
    Ik ben jaloeeers! Hij is vast 10x beter dan Jim XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben jaloeeers! Hij is vast 10x beter dan Jim XD


    hahaha jaa denk het wel, al heb ik Jim nooit in een musical zien/horen spelen lol. Maar wij kwamen er thuis pas achter dat het Matt Willis was hahah, maar ik wil ook een keer naar de Nederlandse


    As travars