• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [YO YO YO!]


    26 - 02 - '16

    [Eventjes iets posten zodat het in mijn topics staat (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [BLUB BLUB! Let's begin!]


    26 - 02 - '16

    [wow were good]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Michael praat trouwens tegen Mary :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik keek even opzij naar de rokende mensen. Toen besefte ik dat het Donna was. Oké ik dan. IK stond op en liep langzaam de richting in van donna.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    Quince praat tegen Levi, ik zeg even gedag en loop naar het meisje die alleen zit. Net op dat moment staat ze op. ik grinnik even en ga dan zitten waar zij net zat.

    Isabelle

    Ik krijg een smsje, Lilly. 'In de toilettes.' sms ik terug en stop mijn mobiel weer weg, ik heb best spijt dat ik dit allemaal gedaan heb...

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'Ik kijk naar de jongen waar André me aan voor stelt 'Yo' zeg ik eentonig en richt me dan weer op de vogel die boven me hoofd op een tak zit


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Quincy
    Ik zie dat het meisje, waar ik telkens naar keek, opstond en op een ander meisje af liep. Ik hoor een droge 'Yo' naast me. Ik grijns. 'Wat zijn hier veel knappe meisjes zeg' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:22 ]


    26 - 02 - '16

    [ik ga eten]:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik zie Lilly op me af lopen. Ik trap mijn sigaret uit en steek er nog een aan. Als het op dit tempo gaat heb ik over een half uur geen sigaretten meer. Ik inhaleer langzaam en even langzaam blaas ik de rook uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    Ik zie dat het meisje, waar het ene meisje op af loopt, haar sigaret uit trapt en een nieuwe aansteekt. Ze is best wel knap, die zou vast geen single meer zijn.


    26 - 02 - '16

    Levi

    'Vast wel' antwoord ik naar Quinc. ik pak het tekenblok die in me tas zit en het doffe potlood dat eraan hangt met een touwtje en schets de vogel.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ hey guys bene r , mag ik een samen vatting =)]

    [Ik ga eten.]


    26 - 02 - '16