• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Outch'' zeg ik met een pijnlijk gezicht. ''Hey moet je die jongen daar zien, hij klimt in een boom. Kom op zeg je bent toch geen kleuter meer'' zeg ik tegen Lilly, maar het gaat over die jongen.

    Kyle.

    Ik lach. "Wel dus." Zeg ik en voel dat Irial zijn vingers met mijne verstrengelt. "Jij bent echt het mooiste, leukste en liefste wat ik ooit in mijn leven ben tegengekomen." Zeg ik gemeend, want het is echt zo.

    André.

    Ik voel in mijn zakken en doorzoek mijn tas. "Nope." Zeg ik hoofdscuddend en hikkent te gelijk. "Faal." Zeg ik waarna ik nogmaals hik en bijna achterover uit de boom val. Ik weet me nog net vast te houden aan Levi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'Lekker bezig?' vraag ik en zet hem weer recht op in de boom 'kijk je uit dat je er niet uitvalt? ik wil geen emmer met een hoofd over al mee moeten slepen als vriend' Zeg ik en lach.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 18:09 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    ( sorry guys moet eten! :( )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik grinnik weeral. "Nou hoor, vind je mijn hoofd niet goed genoeg dan?" Zeg ik plagend en hou me vast als ik weer hik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    iK grinikte even. 'tjsa kom we gaan kijken' zeg ik en leg de icepack terug op mijn wang. Ik sleur Amy zowat mee. 'halowa' roep ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eetze]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André.

    "Hello Girl." Zeg ik tegen het meisje, de andere die net snauwde nergeer ik. "What brings you here?" Ik spring weer uit de boom, ik probeer mijn hik in te houden maar het lukt neit echt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Toe nou Lil''zeg ik zuchtend, maar we staan er al.

    Amy


    Ik zie wat hij zegt, jezus sloof je niet zo uit!, denk ik in mezelf.

    Lilly
    Ik grinik naar de jongen. 'You bring me here i was benieuwd' zeg ik in slecht engels en begin te lachen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    Ik sla zuchtend mijn hand voor mijn voorhoofd om wat Lilly doet.

    André

    Ik lach en steek mijn hand uit. "André." Zeg ik en glimlach. "Nieuw op deze school."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    Ik kijk naar Andre die schijnbaar probeert met het meisje te flirten. Ineens begin ik keihard te lachen.


    26 - 02 - '16

    Amy


    ''Lill zullen we naar binnen gaan naar de Glee-Club'' vraag ik in de hoop dat we hier eindelijk weg kunnen.