• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Ik denk dat die verpleger een groter trauma heeft."
    Ik grinnik.
    "Daar kun je eens gelijk hebben," antwoord ik lachend.
    Dan komt meneer moeial naar binnen en kust haar op de lippen. Zo subtiel mogelijk draai ik even mijn hoofd weg.
    "Mij ook," mompel ik en forceer een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amy


    ''Hey lil..'' zeg ik sip. En ik zwaai heel flauwtjes naar haar. En ik laat me achter over vallen, en ik kijk naar de lucht.

    Donna
    Ik kijk de jongen vreemd aan.
    "Oke-" zeg ik twijfelend.
    Ik draai me om naar Lilly.
    "Jij wilde me spreken?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    'Amy wat is er.?' ik kijk haar even bezorgd aan. 'Moet je mijn wang zien' zegi k grinikend. en haald de icepack er even af. gelijk begint het te boznen 'Ja donna wacht even hoor'j zeg ik kort en wijs naar amy

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:57 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga eten]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    Ik grinnik nog steeds en kijk vanuit de boom naar het plein 'Jemig wat een drukte!' zeg ik zacht.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Amy


    ''Nou ik heb toennet met Isa gesproken, en ze heeft inderdaad bekend. Maar ze wil maar niet zeggen 'waarom?' ze het heeft gebruikt.'' zeg ik, met een pruil lip.

    [ een gemeende pruil lip xD]

    Irial

    "Vind het best," zegt hij terwijl hij zijn hand op de mijne legt.
    Ik kijk hem aan moet dan lachen.
    "Nooit gedacht dat jij me zo gek zou krijgen," zeg ik zacht terwijl ik zijn hand loslaat en mijn vingers in de zijne verstrengel. Even vergeet ik bijna te ademen terwijl ik in zijn ogen lig te verdrinken.

    Charlotte

    Ik voel het kriebelen op een gekke plaats wanneer Michael zijn lippen op de mijne drukt.
    "Je hebt me laten schrikken," zegt hij met een lachje. Ik kijk hem aan en geef hem een stompje op zijn arm.
    "Nou sorry joh," zeg ik grijnzend. "Ik had je wel willen troosten alleen had ik het even druk met onbewust zijn."
    Dat hij niet de enige is die geschrokken is besluit ik maar niet te zeggen, ik hoef het Mary niet onder de neus te wrijven.
    "Dankje," zeg ik zacht terwijl ik mijn vrolijke masker even achterwege laat. "Allebei."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    'donna ik kom straks wel' zeg ik zacht. 'Amy ik snap het het is moeilijk maar als ze niet meer high is komt ze vanzelf achter alles. Wat ze heeft aangericht. IK wil har niet meer spreken behalve als ze het goedmaakt en verteld' ik komhels haar voor zover dat gaat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "lol." Zeg ik en merk dat ik daarna de hik heb. "Het is weer zo- Ver." ZEg ik en lach, naar Levi, waarna ik bij hem in de boom klim.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Dankje, je bent echt de liefste meid die ik ooit heb ontmoet'' zeg ik blij en ik omhelz haar terug.

    Mary

    Ik haal mijn schouders op en glimlach.
    "Ach, daar dienen beste vriendinnen voor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Levi

    'Oneeh! heb je pillen mee?' zeg ik plagend en ik klim wat hoger


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    LIlly
    'thanks, ik snap wel dat ze boos werd maar om mij dan zo hard te slaan' ik keek naar Amy en toen keek ik even naar achteren naar een paar jongens. 'Het was net minder dik en blauw na donna enzo en nu bah' mopperde ik en liet het even snel zien aan amy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan