• Helleeeu.
    Net, kwam ik terug in mijn kamer, was het ineens verdacht opgeruimd. me ma was dik boos op mij van te voren en vond dat ik me kamer nooit opruimde enzo. Nou, dus waren mijn kleren ineens weg en stond me raam wagewijd open .. dus ik kijken. heeft dat mens al mijn kleren op het dak gegooit! omdat ik het niet op had geruimd?! sorry hoor, maar .. is dat normaal..?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik slaap beneden, ghehe. Maar dat gaat te ver.

    what the... ??
    ik zou echt gek worden, maar wij hebben een schuin dak, dus het zou zo weer naar beneden vallen :'D

    Rivendell schreef:
    gegooid
    En nee, dat lijkt me niet helemaal normaal. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rivendell schreef:
    gegooid
    En nee, dat lijkt me niet helemaal normaal. :3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Junns schreef:
    Stiekem vind ik het eigenlijk wel grappig

    Maar nee, dat is niet echt normaal. Weet je al hoe je je kleren terug gaat halen?


    Nee

    En terecht. Als mijn kind z'n kleren later niet opruimt en dan geen schone kleren meer heeft, en dan alles in 1x in de was pleurt zodat ik meer moet gaan wassen.. Reken maar dat die kleren op het dak belanden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Junns schreef:
    Stiekem vind ik het eigenlijk wel grappig

    Maar nee, dat is niet echt normaal. Weet je al hoe je je kleren terug gaat halen?

    Hahahaha, mijn ouders dreigen daar ook altijd mee.
    Mij is het alleen nooit overkomen, misschien toch maar een keer naar je ouders luisteren? ;pp


    | Reality is for people that lack imagination |

    Echt een belachelijke reactie. Het is toch jouw kamer, niet haar probleem lijkt me.
    Volgens mij krijgt jouw moeder echt een hard aanval als ze mijn kamer zag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    okee dat vind ik wel erg vreemd en overdreven en sneu en... kweenie naja ik persoonlijk vind zoiets echt nergens op slaan

    heb je ze al terug?


    When you hide yourself in the darkness of the black shadows, even you could'nt find your beautiful self

    Wat een rotreactie. En zeker als jij ze betaald.
    Mijn moeder zal dat nooit doen, merendeels omdat ze mijn kleren betaald.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Stop alles in de was
    dan moet ze meer wassenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Chirest schreef:
    Je goede kleren op het dak gegooid? Dat vind ik naar mijn mening iets té ver gaan. Oké dat ze er gek van wordt, maar om ze dan op het dak te gooien..


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    dit vind ik net iets te ver gaan. Ze had je ook naar boven kunnen sturen om vervolgens te zeggen dat je niet eerder naar beneden mocht komen voordat je kamer opgeruimd en netjes was. Toch??

    Oja, als ik jou was zou ik al je kleren in de was doen. Heeft ze lekker veel om te wassen :)

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Cherokees schreef:
    Het is niet netjes van je moeder om dat te doen, maar je had ook gewoon even de boel kunnen opruimen. Zo lang duurt dat ook weer niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt