• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maya
    Iets geels met rood vloog door de lucht. Wat zou het zijn? Is het speelbaar? Het zou misschien leuk zijn. Ik zag zwarte vlekjes. Wat zou het zijn? Ik huppelde er naartoe. Ik zag een rood vlindertje. Leuk! Maar dat was later. Ik zou eerst naar het rood/geel/oranje ding toegaan. Misschien was Serena daar ook!


    Tijd voor koffie.

    Destiny Alison Beasley.
    Ik werd wakker, teminste zo leek het. Met mijn handen ging ik door zand. Zand?! Ik ging het een ruk rechtop zitten, dat had ik niet moeten doen. Mijn hoofd bonkte gigantisch. Ik liet mezelf weer zakken in de hoop de hoofdpijn te verminderen. Het lukte, maar ik voelde water. Ik keek om me heen, bos, zand, zee. Waar ben ik? Opnieuw zat ik rechtop. Was dit een droom?

    xTrustMex schreef:
    [ Mensjes, het vliegtuig ís al neer gestort hea :D]


    Ja, flashbacks xD


    Tijd voor koffie.

    Serena || Wolf
    Ik gromde en rende door de bossen opzoek naar een prooi. Ik rook aan de grond en rook eekhoorn. Best lekker voor een snack. Ik volgde de geur n sprong uit de bosjes. Ik zag een klein jongetje en schrok me dood. Ik trok me snel terug en wou grommen maar zag dat het een stam kind was. Ik deed mijn snuit tegen zijn wang om hem te troosten. Het was niet de bedoeling.
    Selena Claire Sensorene
    Ik zag een grote vogel het water in duiken en allemaal mensen vielen eruit. Ik dook het water in ookal moesten we naar de hutten. Ik trok een paar mensen boven water en trok ze mee naar het strand. 'Hallo jij daar leven?' Vroeg ik in gebrekkige probeer maar iets. Het lukte want een meisje keek me knikkend aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [For: xTrustMex: Ik weet niet, maar de inboorlingen zijn bang voor de andere mensen. Ze redden ze dus niet, toch?]

    [ Idd, misschien een enkeling die stoer genoeg is :P ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam Oliver Anderson

    Mijn kleren waren zwaar en nat van het water. Als een van de enige was in bij bewustzijn. Toen het vliegtuig neerstorten verloren veel hun bewustzijn en verdronken bijna. Met enige hulp van de andere waren we nu bezig met het redden van de lichamen die leveloos in het water dobberden. Ik was moe en mijn linker arm deed pijn. Toen we de zee raakte vlogen er brokstukken door het toestel heen. Een daarvan kwam tussen mijn arm en een stoel klem te zitten waardoor ik nu een diepe snee had. Het zoute water prikte erin.

    Seth Cameron Pryst

    Het was nog vroeg maar ik liep al met kleren aan door het bos opweg naar de andere kant van het eiland. Er woonde volgens grootmoeder geen mensen. Mijn voeten maakte bijna geen geluid op het zand, de takjes en blaadjes. Ik wist door het jagen hoe ik geruisloos door het bos kon komen. Aan de rand van het strand aangekomen schrok ik. Overal lagen vreemd uitziende mensen. Sommige bewogen en andere lagen er maar stil bij.

    Elvira Liza Pitraya
    "Bonjour! Enig idee wat er is gebeurd?" ik keek op. Hoe kon ze dat zou zeggen. Mijn opgekropte gevoelens spijpelde naar buiten. "W-we zijn neergestort" ik zette grote ogen op, en liet me op mijn kont vallen. "Gestrand! Op dit eiland!" Ik liet me op mijn rug vallen. "Ik wou alleen maar naar Australie!" ik had mijn handen op mijn ogen. TOen herinnerde me ik het meisje. "Alles oke?" vroeg ik. Mijn been klopte nu evenhard als mijn wang, maar toen ik mijn arm op wou tillen, ondekte dat hij zwaar gehavend was.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:18 ]


    Tijd voor koffie.

    [Selena is dapper en niet bang en een leven is een leven. Ze wilt geen doden zoals zij bijna dood is gegaan als baby.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chad Alec Salor.
    Nadat de meesten naar binnen in de hutten waren gegaan, liep ik terug naar het strand. Ik zag drie mensen en bekeek ze een tijdje van een afstand. Langzaam kwam ik tussen het bladerdek tevoorschijn en bekeek ze beter, ze waren mooi, maar toch lelijk. Ik had gelijk, blijkbaar waren er nog andere mensen op deze wereld.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:22 ]

    Rosa Swift

    Toen mijn hoofdpijn een beetje was gezakt besloot ik het eiland een beetje te verkennen. We zouden hier toch wel een aardig tijdje ziiten. Ik liep door het bos en ergens viel er wat uit de lucht ik keek omhoog en zag een jongentje in de boom zitten die me grijzend aankeek.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Selena Claire Sensorene
    Ik zie een meisje met een erge wond op haar arm. Ik loop naar haar toe en glimlach. 'Helpen?' Vraag ik haar. Ik kon een heel klein beetje Engels door dingen die hier aanspoelde. Ik wees naar haar arm. Ik scheurde een lap van mijn shirt af waar allemaal extra lappen op zaten en liet water uit mijn koker glijden. Ik depte op haar wond en haar gezicht vertrok. 'Ik Schoonmaken.' Zei ik met een kleine glimlach terwijl ik naar de wond wees. Ik ging verder met deppen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Jade Tempeste

    "Alles oke?" vroeg het meisje. Ik knikte, 'volgens mij heb ik behalve hoofdpijn niks...' Ik keek even naar het meisje en zag er behoorlijk gewond uit zag. 'Gaat het wel met jou? Je ehmm ziet er behoorlijk gehavend uit...'
    Snel knielde ik bij haar neer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dennis Nigel Mangera.

    Wanneer ik de perzik op had, sprong ik met een boogje naar beneden en trof daar een grote witte wolf aan. Ik keek het dier even met grote ogen aan. Beide deinsde we terug en ik voelde mijn ogen nat worden. Zachtjes begon ik te snikken, maar al snel daarna kreeg ik een snuit tegen mijn wang aangedrukt. Ik stopte langzaam met snikken en keek in haar prachtige ogen. Ik wreef over haar snuit en toverde een bescheiden glimlach op mijn gezicht.
    Florence Sarah Angel.

    De jongen deed verder niets en ik besloot naar twee meiden te lopen. 'Alles goed hier?' Vroeg ik half kuchend. Ik liet me in het zand vallen en dacht aan Australië en dit pokke eiland. 'Waar zouden we zijn?' Vroeg ik mezelf hardop af.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:28 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break