• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena || Wolf
    Hij begon bijna te huilen en besloot hem te troosten. Zijn kleine handjes wreven over mijn snuit en hij kreeg een kleine glimlach op zijn gezicht. Ik ging liggen en wees met mijn staart naar mijn rug. Hij verdiende wel iets leuks.en ten tweede het was hier gevaarlijk hij moest terug naar het dorp.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosa Swift

    Het jongentje sprong naar beneden en liep weg.
    Ik besloot het eiland verder te gaan verkennen maar voordat ik het wist was ik weer bij het begin punt. Mijn hoofdpijn was ondertussen geworden en zag dat alles langzaam zwart werd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elvira Liza Pitraya
    "Ja, ja geweldig" zei ik, niet eens sarcastisch bedoeld, maar toen ik overeind kwam kneep ik mijn ogen dicht van de pijn. "We moeten kijken of er nog andere overlevers zijn." zei ik, maar ik wist dat lopen pijnlijk zou zijn. De enige reden waarom ik net overeind kon komen, en mijn arm kon bewegen was hoogstwaarschijnlijk door de adrenaline.


    Tijd voor koffie.

    Destiny Alison Beasley.
    Ik zat rechtop, met tegenzin en knallende koppijn stond ik op. Ik struinde het strand af, maar ik vond niemand. Teleurgesteld ging ik weer op het strand zitten. Ik kon het niet laten en liet een aantal tranen over mijn wangen glijden. Ik was hier, misschien wel alleen, op een eiland in de middle of no where. Help?

    Aimee Jade Tempeste

    'Alles goed hier?' vroeg een meisjesstem. Ze liet zich in het zand vallen 'Waar zouden we zijn?' Ik keek op, 'Met mij gaat het wel. Met jou dan? en waar we zijn? Geen idee, ik ben nooit goed geweest in topografie'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dennis Nigel Mangera.

    De wolf ging liggen en wees met zijn staart naar zijn rug. 'Jij mij niet naar het dorp brengen' Zeg ik eigenwijs en leg mijn handen over elkaar. 'Ik niet naar het dorp wil. Ik nu hier ben' Zeg ik en klim de boom weer in.

    Florence Sarah angel.

    'Ja, ja geweldig' Zei ze wat een beetje sarcastische over kwam. 'We moeten kijken of er nog andere overlevers zijn' Zei ze en stond op. 'Je hebt gelijk' Stem ik in en kijk rond. 'Met mij gaat het wel. Met jou dan? en waar we zijn? Geen idee, ik ben nooit goed geweest in topografie' Zei het andere meisje. 'Gaat wel,' Antwoord ik en haal mijn schouders op. Ik heb geen idee waar we zijn.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alison Beasley.
    Kom op! Volhouden! sprak ik mezelf moed in en stond op. Ik keek links en daarna rechts, mijn blik bleef hangen. Daar lag iemand! Ik rende erheen, met pijn in mijn benen. Vlug voelde ik aan haar pols. Ze leefde nog. Ik schudde aan haar schouders. "Hallo?" vroeg ik zachtjes met een kleine trilling in mijn stem. Alles was zo onwerkelijk. Het leek wel een nachtmerrie waar ik nooit meer uit zou komen.

    Serena || Wolf
    Ik zuchte toen hij de boom in klom. Ik sprong van de ene tak op de ander tot ik naast hem belande. De tak was erg dik en ik besloot te liggen zodat hij me kon aaien. Ik was natuurlijk onweerstaanbaar zacht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Jade Tempeste

    Ik stond op net als de andere twee meisjes, 'inderdaad wel een goed idee om de anderen te zoeken. Oja! Hoe heten jullie eigenlijk? Ik ben Aimee'. Ik keek even om me heen en zag een jongen liggen. Ik wachtte niet op het antwoord van de meisjes en rende op de jongen af. Ik schudde voorzichtig aan zijn arm maar hij werd niet wakker. Toen gaf ik hem een zachte klap in zijn gezicht. Nog steeds niks. Hmmm... mond op mond dan maar. Ik legde hem in de juiste positie en drukte mijn lippen op die van hem om hem mond op mond beademing te geven.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Juléan ligt ook bewusteloos op het strand ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@HurtedHeart: Zal ik naar hem gaan? BeSlytherinn reageert niet..]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:38 ]

    Elvira Liza Pitraya
    "Elvira, aangenaam" nieuwschierig keek ik naar het overgebleven meisje. "En jij?". Ik stond op mijn rechterbeen, mijn linkerbeen had ik enkele centimeters boven de grond. "Oke lets go," zei ik, en ik plantte mijn linkerbeen op de grond. Niet dus. Ik zakte er doorheen en viel languit op het zand. De zand in mijn wond deed zeer en ik gaf een korte gil. "Alles ok?" vroegen de 2 meisjes, staken hun hand uit. "Ja ja, gewoon..." zei ik murmelend, en ik pakte hun hand. Hinkelend liepen we verder. Zagen we daar niet iemand? Het was een jongen, en Aimee rende snel op hem af.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:40 ]


    Tijd voor koffie.

    [@SomeMusic ja is goed kom maar ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Marie Valentine

    Ik was opzoek naar iets van voedsel.
    Ik kwam aan bij het strand want daar was meestal wel wat te vinden maar toen ik daar aankwam geloofden ik mijn ogen niet het leek wel of ik in een nachtmerrie was beland


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Moet nu gaan :S ]


    Tijd voor koffie.