• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam Oliver Anderson

    Ik knik. 'Hmm ik dacht wel rond de 17 maar goed ik ben 20.' Ik lach naar haar. 'Britten lijken jonger he.'

    Florence Sarah Angel.

    'Kom' Zegt hij en neemt me via mijn hand mee. We rennen de berg af en belanden bij de waterval. Aan de waterval ligt een groot meer met een grot achter de waterval. Ik weet zeker dat ik hier vaker zal komen. Ik kijk naar een waterbron met wat mist. Hoe dichterbij we komen hoe warmer het word.

    Dennis Nigel Mangera.

    Liam kijkt me even aan en ik glimlach naar hem. Daarna gaan ze weer verder met praten. Ik grinnik even en ren richting het kleine huisje waar Selena woont. Ik hoop dat ze er is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    'Britten lijken jonger he.' Ik haal me schouders op, 'misschien heb je wel gewoon een babyface,' grinnik ik. Ik kijk Liam aan en zie dat ik dat niet had moet zeggen want hij kijkt me 'dreigend' aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    'Dat ik niet kan dansen betekent niet dat ik jou niet met gemak wat kan aandoen.' Dreig ik met een lach en wijs naar haar.

    Seth Cameron Pryst

    Ik lach. 'Warm.' Zeg ik enb neem haar mee naar het water. Ik gebaar dat ze erin kan gaan als ze wilt.

    Selena Claire Sensorene
    Ik zie de mist mij omhullen en duik in het mistige meer. Ik voel de kou niet op mijn huid. Madison zwom net als mij in het meer. Madison war een jonge tijger van ik dacht 2 jaar. Ik floot in mijn vingers en zag Marique ook komen. De prachtige beige merrie die kon zwemmen als de beste. Ik tikte Madison op haar snuit. 'Niets doen.' Zeg ik zacht in haar oor terwijl ik op Marique haar rug ga zitten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Jade Tempeste

    'Dat ik niet kan dansen betekent niet dat ik jou niet met gemak wat kan aandoen.' 'Je doet je best maar,' zeg ik uitdagend en kijk Liam verwachtingsvol aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    'Wacht maar wij britten vallen onverwacht aan.' Ik grijns duister en maak een bijt gebaar naar haar.

    Aimee Jade Tempeste

    'Wacht maar wij britten vallen onverwacht aan.' en hij maakt een bijt gebaar. Ik trek me wenkbrauw op en grinnik, 'hmmm moet ik nou bang zijn?' vraag ik sarcastisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    'hmmm moet ik nou bang zijn?' Ik knik. 'Zou ik maar wel doen ja.' Ik grijns naar haar.

    Aimee Jade Tempeste

    'Zou ik maar wel doen ja.' Liam kijkt me grijnzend aan. 'Dat is dan pech voor jou want ik ben niet snel bang. En dan bedoel ik ook écht niet snel. Dus...Veel succes,' lach ik.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 19:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence Sarah Angel.

    'Warm' Zegt hij en neemt me mee naar het water. Hij gebaart dat ik erin mag gaan. Voorzichtig laat ik mijn voet in het water glijden. Een warm gevoel stijgt naar mijn hoofd en ik ga er langzaam in. 'Lekker' Zeg ik en glimlach even.

    Bennie. || Tijgertje.

    Ik ren weg uit de bosjes richting het mistige meer. Daar zie ik Selena, Madison en een merrie. Ik spring in het meer en spat ze nat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dennis Nigel Mangera.

    Ik haal het doek weg en loop naar binnen. 'Selena, ben je er?' vraag ik. Wanneer ik geen antwoord krijg, loop ik weer naar buiten. 'Dennis, kom je? Het is tijd om te slapen' Roept mijn tante. 'Ik kom al' Zeg ik en werp nog een blik op Aimee en Liam. Daarna huppel ik naar huis.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wat is er allemaal gebeurt? :P ]


    Tijd voor koffie.

    [Niet echt veel XD. Seth en florence zijn bij de waterval. Dennis is naar bed XD. Selena, Bennie en nog wat dieren zijn bij het mistige meer. Liam en Aimee zijn door Chad naar het dorp gebracht. En nog wat? XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wie reageerde op mij? :P]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tijd voor koffie.