• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bennie. || Tijgertje.

    'Jamy, ga jij maar vast terug naar je ouders en zeg maar dat ik zo kom' Stel ik voor en spring uit het water. Ik schud het water uit mijn vacht en loop richting het strand. Ik speel met het zand onder mijn poten en merk niet dat er overal mensen liggen of staan. Ik grom naar mijn poten waar ik het zand maar niet van af kan krijgen. Opeens blijf ik stil staan als ik ergens tegen aan bots. Ik kijk langzaam omhoog en schrik als ik recht in de ogen van een meisje kijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Omg dat was zo juist mijn 1000 post XD FELICITEER ME XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [GEFELICITEERD MET JE 1000e POST! (flower)]

    [ dankje dankje Xd ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ @SomeMusic hoe gaan we het doen a. ? want onze poppetjes zitten allebei bij Juléan -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ dan draait Aimee zich om omdat er een tijgertje tegen haar aan knalt?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Uhum.. LovingStyles. Jij mag kiezen, anders ga ik wel weg?]

    [anders zitten we daar gewoon met zijn 3en? heb geen zin om alles te veranderen]

    Aimee Jade Tempeste

    Ik wacht af of Destiny of Juléan nog iets gaat zeggen als ik iets tegen me rug voel. Ik draai me om en zie een klein tijgertje. Een onzettend klein schattig tijgertje. 'Wat ben jij een schatje,' zeg ik zacht terwijl ik voorzichtig mijn hand naar hem uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SomeMusic schreef:
    [Uhum.. LovingStyles. Jij mag kiezen, anders ga ik wel weg?]


    [heb al veranderd dat we daar me zijn drieën zitten a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bennie. || Tijgertje.

    Ik kijk met grote ogen naar haar hand die dichterbij komt. Ik duik met mijn kop naar beneden en met mijn kont omhoog. Speels sla ik met mijn pootje op haar hand. Ik draai me om en zet per ongeluk mijn nagels in haar hand. Ik trek snel mijn pootje terug en kijk haar met een 'sorry' blik aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alison Beasley.
    Ik keek naar de jongen, genaamd Juléan. Hij zag er nogal verward uit. "Gaat het?" vroeg ik aan hem en draaide mijn hoofd naar Aimee. De vraag was eigenlijk ook voor haar bedoeld. In mijn gedachten ging een familie foto voorbij. Familie.. zal ik ze ooit nog terug zien? Mijn mondhoeken zakten naar beneden en er gleed een traan over mijn wang. Misschien vonden ze me nu een jankerd, maar ik wilde mijn familie nog zien.. En niet dat ze straks.. Niet aan denken! Niet dat ze te horen krijgen dat ik verdwenen ben en dat ik later dood gevonden ben. Bij die gedachte werd ik bang, sterk zijn! Je kunt dit.

    Aimee Jade Tempeste

    De kleine tijger slaat zijn pootje tegen mijn hand. Even voel ik een pijn steek maar als ik de tijger aankijk moet ik grinniken. 'Geeft niet hoor,' zeg ik. Gaat lekker Aimee,denk ik, je zit hier nog niet eens een dag en je praat al tegen tijgers.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bennie. || tijgertje.

    'Geeft niet hoor,' hoor ik haar zeggen, maar ik begrijp niet echt wat ze bedoel, totdat ze begint te grinniken. Ik begraaf mijn snuit in haar hand en snuif even. Daarna geef ik een likje op haar hand.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alison Beasley.
    Ik draaide me om. Praatte ze net tegen een Tijger? Het zal hier toch niet gekker worden, naja, niemand is blij dat we hier zitten. Ik begon echt dorst te krijgen. Ik ging naast Aimee zitten. "Ik heb dorst. Jij ook?" vroeg ik en keek haar aan. Het tijgertje was schattig, dat moest ik toegeven.

    Aimee Jade Beaugarde

    "Ik heb dorst. Jij ook?" vraagt Destiny die naast me komt zitten. 'Mwah, beetje,' zeg ik. Ik kijk even naar Juléan maar die kijkt een beetje doelloos voor zich uit. Dan geeft het tijgertje ineens een likje aan me hand. Ik begin te lachen want het kietelt een beetje. Voorzichtig aai ik het tijgertje over zijn kop. Destiny kijkt me aan. Ik haal me schouders op, 'Je denkt nu vast dat ik gek ben,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered