• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena || Wolf
    Ik laat het jongetje alleen en grom door het woud. 'Niemand val het kleine jongetje aan of ik verscheur je.' Zeg ik tegen alle dieren. Ik ren naar het strand en zie mensen die niet van hier komen met elkaar praten. Dan zie ik opeens Bennie. Ik ren eropaf en kom ertussen. Ik grom naar het meisje en hap naar haar expres mis maar dat weet zij niet. 'Bennie weg blijven bij vreemde mensen.' Zeg ik terwijl ik grom en mijn tanden laat zien.

    Juléan Quinten Happle
    'Gaat het?' vraag een meisje. Ik knik, maar zie dubbel. 'Snowie.' Mompel ik als ik de witte hond of wolf zie. Hij leek op mijn hond. Ik begreep het opeens. We waren gestrand op een eiland met wilde beesten. 'Aimee blijf rustig dan blijft hij dat misschien ook.' Zeg ik zacht als ik de wolf zie bijten naar haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Alison Beasley.
    "Mwah, beetje." antwoord ze mijn vraag. "Ik ga zo wel kokosnoten zoeken, of zoiets." mompelde ik. Ze moest lachen en aaide het tijgertje. "Je denkt nu vast dat ik gek ben." grinnikte ze. "Zal ik eerlijk zijn?" vroeg ik, maar wachtte haar antwoord niet af. "Misschien een beetje, maar ik voel me ook niet lekker. Straks ga ik nog hallucineren of wartaal brabbelen." grapte ik, de tijd dat we op het eiland zaten moest toch leuke tijden worden.. hoe moeilijk dat nu ook leek.

    Bennie. || tijgertje.

    Ik kijk naar het meisje die naast haar is komen zitten. 'Ik heb dorst. Jij ook?' Vraagt zij terwijl ik een aai over mijn bol krijg. 'Wat zouden ze zeggen?' Dacht ik en kwispelde met mijn staart. Opeens verscheen Serena. 'Bennie weg blijven bij vreemde mensen' Zei ze en ontblote haar tanden. 'Maar ze zijn aardig' Piep ik en kijk met puppy oogjes naar het meisje. 'Bennie?' Hoor ik mijn vader roepen. Waarschijnlijk horen de mensen dan een luide grom. Direct draai ik mijn gezicht naar het bos en ren er heen. Onderweg struikel ik en val met mijn neus in het zand. Ik nies even en beweeg met mijn hoofd. 'Ik kom al' Antwoord ik en ren richting mijn vader. Ik wilde niet dat hij de mensen zag. Wat ik al helemaal niet wou is dat hij ze aanviel.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    Ineens springt er een grote wolf tussen waardoor ik me doodschrik. De wolf gromt en hapt naar me. 'Aimee blijf rustig dan blijft hij dat misschien ook.' zegt Juléan zacht. Ik kijk de wolf aan, 'rustig maar. Ik doe hem niks,' zeg ik zacht en kalmerend. Dan draait het kleine tijgertje zich ineens om en rent weg. Halverwege struikelt hij. Als hij opstaat, het zand van zich afschudt en niest moet ik glimlachen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena || Wolf
    Ik grom. Niets rustig maar dieren vertellen ook verhalen hoe vreemde mensen dieren doden en meenemen. Ik grom harder en kom naar haar toe. Nog een keer hap ik mis, maar dan ook net mis. ik grom harder en duw haar om. Ze ligt nu op de grond want ik was sterker. Langzaam loop ik naar achteren zonder mijn blik weg te laten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Florence Sarah Angel.

    'Ik zie jullie zo nog wel' Zeg ik en sta weer op. Met lichte hoofdpijn loop ik over het strand waar het zand is verwarmd door de felle zon. Ik blijf staan als ik drie mensen zie zitten en een nogal grote wolf. Oke, als dat soort beesten in dít bos zitten, ben ik alleen nog maar op het strand te vinden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alison Beasley.
    Dat beest duwde Aimee omver. Oke, we waren dan we op haar terrein, maar dan nog. Als die beesten in het bos zaten, zal ik extra op mijn hoede moeten zijn. Ik keek vooruit een zag een meisje, ik zwaaide, als teken dat we leven. "Gaat het Aimee?" vroeg ik en keek naar hij bange gezicht.

    Liam Oliver Anderson.

    Ik had me afgezonderd van de groep. Misschien niet handig maar wel even nodig. Ik wist niet wat me te wachten zou staan maar ik maakte me zorgen om wat er komen ging. Ik vroeg me ernstig af of het het allemaal wel waard zou zijn. Hoe groot was de kans dat we vanaf dit kleine eilandje ooit terug konden gaan. Terug naar mijn stad Londen waar we onze tea time hadden en fish and chips. Eten en drinken was wel het laatste waar ik nu aan dacht eerlijk gezegt. Ik haadle een hand door mijn nog natte haar en keek uit over de zee. Mijn wond branden verschikkelijk maar ik besteden er geen aandacht aan.

    [Iemand nog een solli voor een diertje? :D Beer, Wasbeer, Panda, Wolf, Tijger, Giraf, Aap noem maar op XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Florence Sarah Angel.

    de wolf bleef staan, er zwaaide iemand en ik liep er langzaam heen. Ik ben blij dat ik slippers aan had, want o wat was dat zand heet. 'Hi,' Begroet ik en ga zitten. 'Hier alles oke?' Vraag ik en kijk ze een voor een aan.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:52 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Selena Claire Sensorene
    Ik liep op mijn blote voeten op het strand. Ik zag Serena haar bespring positie doen. Dan loopt ze dus naar achteren. Ik zag een meisje en rende er snel naartoe. Ik ging op mijn knieën voor Serena en aaide haar achter haar oor. 'Nee Serena niet doen geen bedreiging.' Zeg ik zacht in een andere taal dan Engels. Ze gromt maar likt me en geeft me een kopje. Ze draait zich om en loopt het bos weer aan. De jongeren kijken me met open mond aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Jade Tempeste

    De wolf gromt harder en komt naar me toe. Ze hapt weer, net mis deze keer. Dan gromt ze nog harder en duwt me omver. Dan loopt ze naar achteren. Ik blijf de wolf aankijken. Dan komt er ineens een meisje tussen. Ze zegt iets tegen de wolf en de wolf loopt weg. 'Gaat het?' vraagt ze. Ik knik, 'ik ben niet snel bang'. Alleen voor spinnen ben ik echt bang. Ik huiver lichtjes bij de gedachte daaraan.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elvira Liza Pitraya
    "Die wolf was... Wít!" zei ik, met grote ogen. Ik had me tijdens de 'aanval' in het water laten glijden, en ik kroop er weer uit. "Waar zijn we in hemelsnaam beland?!" zei ik. De wolf zat nog op Aimee. Ik keek naar Destiny en Aimee. Ze leken even geschrokken als ik. Dan komt er nog een meisje aangelopen, ze vroeg of alles oke was. "Gaat wel" mompelde ik. Toen zag ik dat het schemerde. "We moeten iets zoeken om ons warm te houden." zei ik.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:49 ]


    Tijd voor koffie.

    Dennis Nigel Mangera.

    Ik sprong weer uit de boom en rende achter een konijn aan die richting het strand ging. Ik sprong over een tak en stopte als ik vaag een jongen zie. Ik loop voorzichtig achteruit en probeer geen geluid te maken, maar dat mislukte. Mijn voet bleef haken bij een tak en ik viel achterover. Snel krabbelde ik op. 'Dennis, wat doe je hier?' Vraagt hij. 'Ow, jij bent het maar' Zeg ik en laat een zucht ontsnappen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Serena draaide juist niet om ze liep naar achteren voor een aanvals positie omdat jullie hier niet horen xD andere geur namelijk xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break