• Nou, op één of ander manier maken mijn darmen luidruchtig geluid als ik iets heb gegeten ofzo. Het is niet dat ik honger heb ofzo, want daarna eet ik gewoon een broodje en komt het zelfde probleem weer. Het is om gek van te worden.
    Dus ik deed mijn search op google, staat er dat ik niet veel brood moet eten en niet moet praten. En daar had ik eerder nooit last van. Dus ik dacht, misschien weet Q wel iets.

    En heeft iemand dit gehad en opgelost? Of moet ik keihard gaan hoesten als ik het knorren zie aankomen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Disposition schreef:
    (...)

    Daar kom je niet vanaf en geloof me, zou je ook niet willen :'D


    Lol, nee, ik wil niet van de spijsvertering af komen maar van het geluid.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hermes schreef:
    Dat heet spijsvertering :3


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat komt volgens mij door gas in je darmen of je maag. Dat kan komen door dranken waar gas in zit (cola enzo) of doordat je lucht binnenkrijgt tijdens het eten. Een andere optie is darmproblemen, maar dan zou je meer klachten hebben dan rommelende darmen, dus je hoeft je geen zorgen te maken :'D.


    To live would be an awfully big adventure

    Iets eten helpt ook niet als je darmen knorren. Dat helpt alleen als je maag knort. Wanneer je darmen knorren, wil dat gewoon zeggen dat ze bezig zijn met de verwerking. Daar is niets mis mee (: Kan natuurlijk ook komen doordat er lucht in je darmen zit, maar volgens mij is dat ook niet erg

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 7:52 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat hoort er gewoon bij, je kunt er niet veel aan doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mn moeder heeft dat ook heel erg, kan niet kwaad, volgens mij :')


    Destroy what destroys you.

    Het is gewoon dat je darmen aan het 'werk' zijn. Heeft iedereen wel eens. (: Mijn pa had het toen zijn darmen waren stilgelegd voor de operatie.


    To infinity and beyond •

    Ik heb het soms ook,maar ik zou niet weten wat je eraan kan doen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Urgh, heb ik ook gehad. Alleen ik kreeg toen niks door me keel (:
    Maar toen werd ik gewoon ziek XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmmmm, dat gebeurt mij ook best vaak als ik honger heb. Je buikspieren aanspannen als het begint helpt bij mij! Tenminste, dat lijkt in ieder geval zo...


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Ga heel spastisch met je voet op de grond tikken en maak net zo lang geluid totdat het over is, aldus een tip van Sevda :Y)


    Let it come and let it be

    Dat heb ik ook veel. Ik heb eens gehoord dat je dan soep moet drinken, maar ik vermoed dat dat niet zoveel gaat helpen (nerd)
    Gewoon wachten tot het overgaat lijkt me het best^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat is gewoon je maag die je eten aan het verteren is. :P


    Bad decisions make good stories.

    JustYouAndMe schreef:
    hahaha had ik laatst in de klas, maakte mijn maag/darmen echt een heel vaag knorrend geluid, dacht iedereen dfat ik een scheet liet xD wahaha lag echt plat xD maar ik weet er niets op, het is gewoon normaal denk ik =D

    Oh, God, dat had ik ook eens.
    Één keer tijdens een test, ik lag toen wel niet plat. Ik zat achteraan in de klas en zelfs vanvoor hoorden ze het - dat was van: 'Fuck'

    Nou, ja, dat is meestal niet zo luid.
    Anders vind ik dat niet zo erg hoor, je bent maar een mens.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hermes schreef:
    Dat heet spijsvertering :3


    I'll lick the poison from right off your kiss