• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ 4Everdeen
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ 4Everdeen (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 1.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste
    "Vond je het erg om te zien? We krijgen zo eten" mompelt Chad. Ik haal me schouders op, 'Ik weet niet, ik eet wel gewoon vlees enzo maar het is anders als je ziet hoe ehm het dier wordt vermoord,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    Ik knikte. "Dat hoor ik wel vaker van mensen die ook op dit eiland kwamen." Zei ik en ging in het zand zitten.

    Aimee Jade Tempeste

    "Dat hoor ik wel vaker van mensen die ook op dit eiland kwamen." zegt Chad en hij gaat in het zand zitten. 'Kwamen hier vaker mensen dan?' vraag ik verbaast terwijl ik figuurtjes maak in het zand.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 16:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena || Wolf
    Ik gedraagde me dus mens. Okeeee... Ik hield haar tegen en pakte met mijn tanden een scherpe steen. Ik sneed in mijn witte vacht en rode vloeistof kwam uit mijn lichaam. Ik trok haar aandacht en sprong in de bron. Het gaf even een wit achtig licht en ik liep eruit zonder wond. Ik wees we weer naar en duwde haar erheen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Jade Tempeste

    Ik zit nog steeds doelloos figuurtjes te tekenen in het zand met Chad naast me als ik me zorgen begin te maken over de anderen. Ik had vannacht ik het hutje geslapen, maar de rest dan? Hier liepen volgens mij best wel veel wilde dieren rond, zoals die grote wolf die me omver gooide. Wat als de anderen opgegeten zijn? Ik ril even bij die gedachte.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dennis Nigel Mangera.

    Ik was al vroeg op en ben er tussen uit geglipt. Ik sta op, stop de perzik tussen mijn tanden en pak een liaan vast. 'Whieeee' Roep ik als ik van de tak spring. Ik spring snel over op een andere liaan wat bijna misging en spring naar beneden als ik bij het dorp ben. 'Boe' Glimlach ik en beland naast Chad en Aimee.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elvira Liza Pitraya
    Mijn mond viel open, en ik besteedde geen aandacht meer aan de wolf, die me erheen duwde. "Hoe-hoe kan dat? Dat is ONMOGELIJK?! Je snee! Hij was weg! Foetsie? Hoe-" op dat moment had de wolf de rand bereikt en ik viel erin. Ik voelde me heel erg... warm. Niet heet, maar prettig warm, en het verspreidde me over mijn lichaam. De plekjes die pijn deden, werden even heet, maar verdwenen toen. "Je- je had gelijk!" ik klom eruit. Mijn been deed geen pijn meer. Alleen mijn arm had een raar gevoel. Geen pijn gevoel, hij voelde gewoon raar. "En ik dacht dat je gék was. Het spijt me!" zei ik. "Kan je me naar mensen brengen?" de wolf zakte door haar poten. "Jij bent sterk.." zei ik, toen ik op hem zat. Zij begon door het oerwoud te lopen


    Tijd voor koffie.

    --Dubbelpost--

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 14:16 ]


    Tijd voor koffie.

    Chad Alec Salor.
    "Kwamen hier vaker mensen dan?" Vroeg Aimee. "Nee, af en toe met boot iemand." Zei ik en keek naar haar, ze tekende figuurtjes in het zand. Eigenlijk wilde ik vragen of ze weg wilde, maar.. hier kom je niet zomaar weg. In keek op. "Boe!" Riep Dennis. "Hey Dennis." Mompelde ik in mijn eigen taal.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 12:47 ]

    {Reageer...}


    Tijd voor koffie.

    {Is er nog iemand???}


    Tijd voor koffie.

    [Het is een beetje dood hier. x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {@ForeverZaynx zeg dat wel... Mensen moeten echt weer reageren :P }


    Tijd voor koffie.

    [Jep,]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'