• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ 4Everdeen
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ 4Everdeen (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 1.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Ik ga zo op mijn pc ik kan niet goed rpgen op mijn telefoon. Mag ik ondertussen een samenvatting?)

    Elvira
    De wolf gromde iets. "N-nee, dat-dat eh..." stop met tegen die wolf praten. Zei ik tegen mezelf "HELP! IEMAND? ER IS HIER EEN WOLF. HELP ME ALSJEBLIEFT" De wolf kwam wat dichterbij. "R-rustig, niet zo dicht...", de wolf leek geirriteerd te kijken. Vast mijn verbeelding. Wolven konden dat toch niet?


    Tijd voor koffie.

    Proprius schreef:
    (Ik ga zo op mijn pc ik kan niet goed rpgen op mijn telefoon. Mag ik ondertussen een samenvatting?)


    [Selena had een speer door haar hand gekregen maar is door Serena na het meer gehad dat wonden kan helen en Serena en Selena hebben Elvira geholpen. Juléan is ergens met een diertje en Liam en Aimee staan een beetje niks te doen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena
    Ik zucht. Ik ging naast haar zitten en doe mijn kop op haar schouder en lik haar wang. Ik zou niets doen. Dat wist ik wel. Ik pakte haar shirt vast en trok eraan ik wou alleen helpen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:57 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [en toen was het weer dood -.- Als iemand van jullie zich vervelend, dit is ook een leuke rpg :) klik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Kben der weer :D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    Selena wordt weggedragen door de wolf die me al twee keer om heeft geduwd. Ik kijk even rond en zie Liam nergens meer. Hmmm hoe heette die andere jongen ook alweer? Chaz, Chase oja Chad dat was het. Ik schraap me keel, 'He Chad! Ben je hier ergens?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Ik besloot dat mijn verwondingen niet zó erg waren dat ik perse geholpen moest worden. Omdat Aimee te druk bezig was liep ik terug eht bos in. Overal was leven en het viel me op hoe kleurrijk het was.

    Chad Alec Salor.
    "He Chad! Ben je hier ergens?" riep iemand. Ik keek vanuit de hut naar de rug van Aimee. Geruisloos stond ik achter haar en tikte op haar schouder. "Ja?" vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:04 ]

    Destiny Alison Beasley.
    Rustig lag ik te slapen op het zand. Ik werd wakker van een hoge toon. Snel schoot ik overeind en opende mijn ogen. Voor me in de zee zwom een grijze dolfijn. Ik keek naar zijn sierlijke bewegingen. Het fleurde me een beetje op.

    Aimee Jade Tempeste

    Ineens tikt er iemand op me schouder. Ik schrik en draai me om. Het is Chad "Ja?" vraagt hij. 'Kun je mij misschien het eiland laten zien?' vraag ik terwijl ik een groot gebaar maak met mijn handen wat eiland voor moet stellen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Het is avond hea mensen XD ongeveer 11 uu rnou ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chad Alec Salor.
    "Kun je mij misschien het eiland laten zien?" vroeg ze en maakte een groot gebaar. Eiland. Daarna zette ze haar handen bij haar ogen. Eiland zien. "Ja, ik jou eiland laten zien." zei ik en wenkte dat ze moest komen. Ik liep vooruit, naar het bos.

    Bennie. || Tijgertje.

    Aimee had oog voor iemand anders die haar op haar rug tikte. Ze begonnen een gesprek en ik had hier niets meer te zoeken. Ik ben niet snel bang, maar in dit dorp kom ik nooit meer. Ik loop nog even langs Aimee haar been en ren dan richting het bos. Net zag ik de jongen genaamd Liam er ook in verdwijnen. Ik ga eens kijken wat hij gaat doen zo laat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    "Ja, ik jou eiland laten zien." zegt Chad en hij wenkt dat ik mee moet komen. Ik vroeg me af of hij Frans beter kan verstaan, 'Francaise?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered