• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ 4Everdeen
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ 4Everdeen (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 1.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elvira
    Hij zakte door zijn poten. "Br-breng me naar mensen. Zoals mij." zei ik, luid en duidelijk. De wolf rolde met zijn ogen. "Gestrandde mensen zoals ik. Begrepen?" ik vroeg het niet sarcastisch, maar ik wist niet hoe slim de wolf was. "Ken je misschien... Aimee?" ik had haar ontmoet toen we net gestrand waren. Ik ging op zijn rug zitten.


    Tijd voor koffie.

    Serena || Wolf
    Ik begon te rennen naar het mistige meer en ik voelde hoe ze me steviger vasthield. Als ze nu zou vallen zou ze iets breken. Ik rende langs het meer tot we bij een zandbank aankwamen. Via die zandbank liep ik richting het helende poeltje. Ik zag Selena nergens meer, maar besloot erheen te gaan. Ik zag het poeltje en sprong erop. Ik keek achterom en zag haar huilen. Ik likte haar tranen van haar wang af en duwde mijn snuit tegen maar wang. Ik ging weer liggen zodat ze eraf kon en wees naar het poeltje met mijn snuit en staart. 'Ga erin.' Zei ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chad Alec Salor.
    "Francaise?" Vroeg ze en ik herhaalde het. "Ik beetje Engels kan, meer niet." Zei ik en legde het met gebaren uit. We liepen verder door het bos totdat we bij wat fruitbomen kwamen. "Honger?" Vroeg ik en wees naar een tros bananen.

    Aimee Jade Tempeste

    Jammer, hij spreekt geen Frans. "Honger?" vraagt Chad en hij wijst naar een tros bananen. Alsof het zo geplant is begint mijn maag te rommelen. Ik grinnik, 'Ja,' lach ik. Het begint behoorlijk af te koelen dus ik doe de mouwen van me vest naar beneden en rits het een stukje dicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elvira Liza Pitraya
    "Hier.. hier zijn geen mensen! Waar heb je me naartoe gebracht?!" hij kijkt me aan en wijst met zijn hoofd en staart naar het meer. "Zijn ze verdronken?!" roep ik. Geirriteerd schud de wolf zijn hoofd. Hij wijst nog een keer met zijn hoofd naar mij, en naar het meertje. "Nee- nee echt niet, daar ga ik niet in! Misschien zitten er wel bloedzuigers in, of- of slangen of nog wel iets ergers! Breng me alsjeblieft gewoon naar mensen toe." de wolf rolt met zijn ogen.


    Tijd voor koffie.

    Chad Alec Salor.
    Ze moest grinniken. "Ja." Lacht ze. Ik merkte dat het koud werd, maar ik was het gewend. Aimee deed haar vest dicht. "Heb je koud?" Vroeg ik, haalde een banaan van de tros en at hem op. Ik baalde omdat mijn Engels zo slecht was. Aan de andere kant, ik kon tenminste en beetje Engels. Toen schoot een vraag door mijn hoofd: Waar blijven de meeste vannacht slapen? Ik wilde niet meteen met de deur in huis vallen en vroeg het nog niet, dat zou later wel komen.

    Aimee Jade Tempeste

    "Heb je koud?" vraagt Chad. Ik haal me schouders op, 'valt wel mee,' zeg ik terwijl ik mijn vest nog een stukje verder dicht doe. Ik vraag me af waar de anderen zijn...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence Sarah Angel.

    Ik stap langzaam weer uit het warme water en kijk naar Seth. 'Lekker warm' Zeg ik grinnikend en kijk naar de lucht. Waar zou iedereen slapen? Vraag ik me af. Een gaap verlaat mijn mond en ik denk aan de andere.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chad Alec Salor.
    "Valt wel mee." Zei ze en trok haar vest nog een stukje verder dicht. De vraag brandde in mijn mond. "Weetje misschien waar vannacht je slaap?" Vroeg ik en keek expres de andere kant op. Ik wilde haar niet overstuur maken met het idee dat ze misschien buiten zou moeten slapen, terwijl ze net zo goed ergens in een hotel had kunnen liggen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:22 ]

    Aimee Jade Tempeste

    "Weetje misschien waar vannacht je slaap?" vraag Chad en hij kijkt de andere kant op. Ik haal me schouders op, 'ik zie wel. Hangt er vanaf wat de anderen gaan doen...' Ik huiver even bij de gedachte dat hier vast spinnen rondliepen. 'Zijn hier spinnen?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    Ik had mijn banaan om en gooide de schil in de bosjes. "Ik zie wel. Hangt er vanaf wat de anderen gaan doen." Antwoordde ze en huiverde even. "Zijn hier spinnen?" Vroeg ze. Eigenlijk wilde ik haar niet overstuur maken, maar er liepen hier spinnen, schorpioenen, slangen, noem maar op. "Ja, nog meer insecten ook." Zei ik, sprong in een boom en ging op een tak zitten.

    Aimee Jade Tempeste

    "Ja, nog meer insecten ook." zegt Chad en hij springt in een boom en gaat op een tak zitten. Ik klim hem achterna en ga naast hem zitten. 'Zijn het grote spinnen?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    Aimee klom naast me in de boom alsof ze het dagelijks deed. "Zijn het grote spinnen?" Vroeg ze zachtjes. "Alle maten." Zei ik en maakte met mijn handen een paar gebaren, met verschillende grote's.

    Aimee Jade Tempeste

    "Alle maten." Chad maakt met zijn handen verschillende grotes. 'Shit,' mompel ik zachtjes en ik huiverde weer. Alleen al bij de gedachte aan spinnen krijg ik de behoefte om te gillen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    "Shit." Mompelde ze en huiverde opnieuw. Ik dacht na, misschien klonk het raar, maar ik stelde de vraag gewoon. "Jij bij ons in de hutten slapen?" Vroeg ik en keek haar aan.