• AIAI, vandaag is het vrijdag de dertiende! Al geloof ik er niet in dat het ongeluk brengt maar toch is die dag niet al te normaal,
    Wat is er met jullie gebeurt vandaag? Bij mij niets, alleen dat ik Geschiedenis had en ik haat dat vak.
    Dus:

    Wat is er met jullie gebeurt?


    I wanna be a wizard!

    Ziek geworden. (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Nothing.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Niets.


    Ex astris, sciencia

    Voor mij was het echt een ramp. Ik kopieër de tekst uit mijn topic wel even:

    'Eerst word ik wakker en zie dat het 8:00 is, en ik om 8:10 bij de bushalte moet staan. Ik ren als een gek naar beneden en bedenk me dat ik mijn tegoed voor mijn OV-chip nog niet had geactiveerd. Dat werd fietsen dus. Ik zat om kwart over op de fiets, en moest zorgen dat ik 17km en 50 minuten zou fietsen. Is te doen, maar ik moest wel degelijk opschieten. Ik ben nog geen 5 minuten onderweg of ik word aangehouden door de politie omdat mijn licht niet aanstaat; 23 euro boete. Uiteindelijk rij ik dus heel hard door, ook al wist ik dat ik het nooit meer ging redden om op tij op school te zijn. om 9:15, toen mijn les dus al 5 minuten begonnen was, kreeg ik een hagelbui over me heen terwijl ik nog maar 2 minuten moest fietsen. Toen ik de school in liep was die hagelbui overigens over. En dus was ik ook nog eens 10 minuten te laat bij Engels.'


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Tot nu toe niks..? Mja,, me lamp zal straks dan wel weer kut doen (: Mja, dat doet hij altijd dus een speciale ongeluk is het niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik ben jarig, maar ik werd wel bijna aangereden


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Gevallen over een stoeptegel, in een plas water, op een vol stationsplein (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nog niks, maar ik moet nog gaan sporten en ik doe vechtsport, dus er kan genoeg gebeuren. Hoewel dat elke vrijdag kan gebeuren en ik geloof niet in vrijdag de 13e.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Achter gekomen dat ik aardig kan zingen (wist ik woensdag al maar een andere vriendin die ik meer vertrouw heeft nog bewezen) _O_


    Shoganai i ne~

    ik had een rete moeilijke lees toets Spaans die zo stom was dat ik uiteindelijk maar iets invulde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tot nu toe helemaal niets.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Niets


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Euhm. Ik raakte mijn medaillon kwijt, bij gym knalde ik met mijn tanden tegen iemand zijn knie (?) aan en ik ben ontzettend moe. Daarnaast heb ik een luistertoets Frans gehad die moeilijk was!
    Morgen mag ik om drie uur het verhaal opnemen van een familie die onderduikers heeft gehad. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Behalve dat ik een beetje stuntelig was doordat ik een tijdje ziek was, was het juist een hele leuke dag!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Famine schreef:
    Nothing.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.