• AIAI, vandaag is het vrijdag de dertiende! Al geloof ik er niet in dat het ongeluk brengt maar toch is die dag niet al te normaal,
    Wat is er met jullie gebeurt vandaag? Bij mij niets, alleen dat ik Geschiedenis had en ik haat dat vak.
    Dus:

    Wat is er met jullie gebeurt?


    I wanna be a wizard!

    Stomme rot roosterwijziging waardoor ik Duits meteen het derde had I.P.V na de pauze. Toen kon ik het So niet zo goed meer doornemen ):

    Niks slechts, alleen iets leuks... De One Thing video kwam uit en was op tijd


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Toen ik wakker werd en aan het ontbijten was, had deel van mijn brein al geweten dat het vrijdag 13 januari was maar het was vergeten om me te laten inlichten dat het een zogenaamde ongeluksdag was haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik ben ziek geworden,2 uur geschiedenis na elkaar,onverwachte oh van nederlands en gevallen in de bus(A)

    Ik had een kutproefwerk van kutwiskunde op deze kutdag en toen ging mijn kuttas lekken en waren al die kutboeken nat. KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT!

    Sorry. Vermaledijde.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ehm... niet veel :P bijna te laat, that's it


    Life is hard and then we die

    Vijf minuten geprobeerd mijn fietsslot open te maken, concierge erbij gehaald -weer vijf minuten verder-. Kom ik erachter dat ik de verkeerde sleutel heb gepakt.


    Think before you act.

    Ik verloor met voetbal, maar voor de rest had ik geen pech.(yeah)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 18:35 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    VRIJDAG DE 13E IS EEN STOMME KUTDAG (cat)
    Nee even serieus, we zouden vandaag gymen in een nieuw gymlokaal. Dus ik fiets daar heen, is er niemand. Om kwart voor 9 zouden we beginnen. ik was er half 9. Eerst krijg ik een pingbericht; ja maartje, iedereen fietst met de gymleraar mee, volgens mij ben jij de enige die de weg wel wist. ik zo; oke, dan wacht ik wel. om kwart over 9 was er nog niemand. ik ping dat meisje weer en zeg; wr blijven jullie? Zegt ze; we zijn er al. ik d8 zo van huh? Blijkbaar was die kutgymzaal in een straat erop, had die gast van school de verkeerde straat opgegeven. Ok toen stond ik daar, kon ik er niet in, alles zat potdicht. Dus ik bel dat meisje, komt ze naar buiten maar zij kreeg die poort ook niet open. gaat ze de leraar halen, om half 10 was hij er eindelijk na een kwartier w8e , want hij kon niet meteen komen. Damn it, en zon kutmeisje bemoeide zich overal mee omg


    Where words fail, music speaks

    I've had a good day, actually. Ik geloof er sowieso niet in. (:


    Save me from myself.

    ...
    Ik reed vorig jaar op een vrijdag de 13de (er waren er 3 in 2011) eens express onder een ladder door. :Y)
    OH HOW SPECIAL! I'm still the same.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik had examen en ik heb dat hopelijk niet gefaald.
    Verder was mijn dag normaal en tam.

    Het begon dat mijn medestudentje thuis zat met concentratieproblemen i.v.m. een crematie, en mijn betoog verplicht nagekeken moest worden door een medestudent. Als hij niet op tijd ingeleverd was ging hij naar mijn her, iets was ik echt móést voorkomen. Conclusie: Stress
    Toen begon de adjunct directeur te zeuren dat mijn profiel niet compleet was, en dat ik wat anders moest gaan doen wat zij officieel niet aanbieden. Dus de kans was vanmiddag 50% dat ik mijn volledige jaar op het Volwassenenonderwijs over moest doen. Gelukkig is die kans nu nog maar 10% i.v.m. toestemmingen van de wet en de directeur. Zucht, ik hekel vrijdag de 13e!:(


    Bad decisions make good stories.

    Een proefwerk grieks waar ik mijn boek voor vergeten was. Yeah. Maar gelukkig gingie niet zo slecht. :}
    Ik hou van vrijdag de 13en. x-D


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    gestruikeld.
    En een onvoldoende gehaald.
    en uum..
    de treinen reden niet, dus ik moest drie uur in de koud wachten op een bus. >.<

    maar buiten dat was het echt een leuke dag.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie