• AIAI, vandaag is het vrijdag de dertiende! Al geloof ik er niet in dat het ongeluk brengt maar toch is die dag niet al te normaal,
    Wat is er met jullie gebeurt vandaag? Bij mij niets, alleen dat ik Geschiedenis had en ik haat dat vak.
    Dus:

    Wat is er met jullie gebeurt?


    I wanna be a wizard!

    Ik kwam er pas halverwege de dag achter dat 't vrijdag de 13e was, maar oké :'D En mijn dag was niet anders dan normaal, ook geen pechdingen gehad of zo, geloof ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Famine schreef:
    Nothing.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fayan schreef:
    Ik kwam er pas halverwege de dag achter dat 't vrijdag de 13e was, maar oké :'D En mijn dag was niet anders dan normaal, ook geen pechdingen gehad of zo, geloof ik.


    comfort in c h a o s

    Vantastic schreef:
    Tot nu toe helemaal niets.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Donovan schreef:
    I've had a good day, actually. Ik geloof er sowieso niet in. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik moest een Frans voorlees ding inhalen zonder dat het van te voren was verteld D: Dus had ik 5 minuten om me voor te bereiden... Maar ik had toch een 9.5 *O*


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Famine schreef:
    Nothing.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    ianthomas4ev schreef:
    ik ben ziek geworden,2 uur geschiedenis na elkaar,onverwachte oh van nederlands en gevallen in de bus(A)


    'K val altijd in de bus;)


    I wanna be a wizard!

    Mijn "beste vriend" van vroeger die mij verschrikkelijk gebruikt heeft en me van verscheidene dingen verweten heeft waar ik niks mee te maken had wilde me vandaag weer toevoegen op facebook.

    Je zou haast denken dat het 1 april is in plaats van vrijdag de 13e


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    oke. Hier komt het:
    Om 5 voor 8 werd ik wakker. om 10 over 8 had ik een afspraak bij de dokter om prikken te halen. Ik had me dus verslapen en had de dag/nacht ervoor een schooolfeest war ik nepnagels op had. Nou haat ik nepnagels, dus ik had ze er gisteravond al af gedaan. Mijn duim wou niet, dus die had ik gewoon gelakt. Nou had ik vanochtend dus nog allemaal lijmresten en 1 gelakte nagel. Maar ik had verslapen dus ik kon het niet meer eraf doen. Nu zit ik hier trouwens nog te typen met lijmresten en 1 gelakte nagel. Maar oke, hier liep ik dus voor gek mee. + ik had gisteren maar haar gekrult, wat dus extra veel haarlak betekend. En ik was 5 minuten bezig om mijn haar te kammen, om er vervolgens ook nog achter te komen dat mijn haar vet was. Ik den kdus: O! Ik heb nog droogshampoo! Maar nee hoor. Er zat dus net niet genoeg in om mijn haar helemaal vetvrij te maken. Haar is nu nog stijf van de haarlak dus ik ga zo douchen:). Vervolgens bracht mijn vader me om 20 over 8 naar school. En kom ik er daar achter dat ik mijn brood vergeten ben. (lag nog op het aanrecht)
    Nou ik had mijn dag wel gehad. Oja, ik had ook nog onverwachts een tussenuur.:(

    En in de terugreis met de bus, kom ik er ook nog achter dat ik 1 km op 8 cm hakken op hele slechte tegels, met een overvolle schooltas naar huis moet lopen, want ik had natuurlijk geen fiets want mijn vader bracht me :(

    xx

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 20:14 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zat héél de dag naast een wijf dat ik niet af kan. Zo iemand: ik-ben-je-vriendin-toch?-ik-ben-zo-aantastelijk...
    Ik moest in de regen naar huis fietsen.

    Al bij al viel het nog goed mee.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fayan schreef:
    Ik kwam er pas halverwege de dag achter dat 't vrijdag de 13e was, maar oké :'D En mijn dag was niet anders dan normaal, ook geen pechdingen gehad of zo, geloof ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En ik heb net op een oorbel getrapt die in mijn voet zat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nothing special. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kei hard geleerd :p en toch geen zin hebben haha..


    Your Butt is Mine!