• AIAI, vandaag is het vrijdag de dertiende! Al geloof ik er niet in dat het ongeluk brengt maar toch is die dag niet al te normaal,
    Wat is er met jullie gebeurt vandaag? Bij mij niets, alleen dat ik Geschiedenis had en ik haat dat vak.
    Dus:

    Wat is er met jullie gebeurt?


    I wanna be a wizard!

    verslapen omdat ik mn wekker uit bed had laten vallen, per ongeluk, echt waar. :S:S:S:S


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nog niks dat zo interessant genoeg was te onthouden dat t vervelend was waardoor ik moest denken dat t vrijdag de 13e is en dat dat ongeluk brengt (krul)


    Wel is de zanger van mn favo band jarig vandaag ^^ :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Gweft mij heel veel ongeluk, grootste ongeluk vandaag was mijn hond die nu helemaal verlamd is...

    ilovebiebzz schreef:
    Gweft mij heel veel ongeluk, grootste ongeluk vandaag was mijn hond die nu helemaal verlamd is...


    Whut, really?! Ö Omg dat is echt.... Ik heb er geen woorden voor.. Dat is gewoon heel erg kut! :'C


    Inspiration can hit you any time

    Mijn werkbroek was vanochtend niet droog, waardoor mijn broer het 's middags moest brengen
    2 brandwondjes erbij

    Niet veel specifieks vandaag :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bij mij is er niets gebeurd. (:

    Mijn vrijdag de dertiende was een leuke dag! =)
    Eerst ging mijn proefwerk goed, toen kwam ik erachter dat een werkstuk waar ik voor vreesde niet lager dan een 5,5 kan zijn, en het was supergezellig op school, en 's avonds heb ik met vrienden afgesproken.
    -Ik geloof ook niet in ongeluk op vrijdag de dertiende-


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ik stond er niet eens bij stil dat het vrijdag de dertiende was, dus: nee. Als je daar de hele tijd aan gaat denken, vallen alle kleine dingen die misgaan je ook veel meer op...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Niks, alleen het dansen op school ging niet door. En mijn moeder was jarig.


    Food.

    EN OH MY. EEN WERELDTOUR. EN EEN TV SHOW. EN EEN CLIP. Eigenlijk een geluksdag voor 1D.

    :x.


    Food.

    Een glas ijsthee over mijn nét nieuw gekochte broek gegooid -_-'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een lastig msn gesprek gehad met mijn vriendje, toen hij net weg was en vervolgens mezelf in slaap gehuild.


    26 - 02 - '16

    Uh, een trein gemist, maar wel een vette excursie gehad :]
    Nothin' special.


    No growth of the heart is ever a waste

    Weet je dat er nog een vrijdag de 13e komt dit jaar? ^.^


    You've cat to be kitten me right meow.

    PinkaminaPie schreef:
    Achter gekomen dat ik aardig kan zingen (wist ik woensdag al maar een andere vriendin die ik meer vertrouw heeft nog bewezen) _O_


    ahh dankje maar het is gewoon waar


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer