• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Ik begrijp het wel als je het niet wil vertellen."
    "Oh ik wil het vertellen, en als het aan mij ligt, zelfs do-"
    Heb ik dat echt gezegd. Ik voel hoe ik bleek word en ik wend mijn blik af. Ze kruipt nog dichter tegen me aan.
    "Charlie, s-stop het," zeg ik hees.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik lach even als hij morst omdat ik met mijn vinger over zijn arm ging. "Sorry." Zeg ik grinnikent. Ik voel een trap tegen mijn stoel, ik draai me met een ruk om. "Hou nou eens op!" Zeg ik, ik schrik van mezelf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Oh ik wil het wel vertellen, en als het aan mij ligt, zelfs do-"
    Plots wordt ze bleek en kijkt ze van me weg.
    "Charlie, s-stop het," zegt ze met een heze stem.
    Ik leg mijn vinger op haar wang en laat hem tot ik haar hals glijden.
    "Als je dat echt wilt..." zeg ik zacht.

    Irial

    Plots draait Kyle zich wild om en roept,
    "Hou nou eens op."
    Ik kijk hem trots aan met een lach op mijn gezicht. Dan ga ik wat schuiner zitten terwijl ik als waarschuwing naar de pestkoppen toe mijn knokkels laat kraken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Als je dat echt wilt..."
    Dit is de druppel.
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk mijn lippen liefdevol op de hare. Al mijn gevoelens van de afgelopen dagen, weken, maanden en jaren stromen door me heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Naast me hoor ik Irial zijn knokkels kraken. De jongens kijken hem even vluchtig aan en focussen zich weer op mij. "Niet zo een grote mond hé." Sist er eentje, ik voel meteen angst omhoog komen. "Jij- Mij-" Ik kom niet uit mijn woorden. Hij begind te lachen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik merk hoe Kyle moeite heeft zicht te verdedigen. Wanneer een van de kerels in de lach schiet, draai ik me om.
    "Hij heeft er tenminste wel nog tanden in," zeg ik rustig terwijl ik ook van mijn andere hand de knokkels laat kraken. Met een grijns kijk ik hem aan.

    Charlotte

    Ik schrik even wanneer ze mijn gezicht vast heeft en haar lippen op de mijne drukt. Met wijdopen ogen kijk ik haar even aan. Dan geeft mijn lichaam het verzet op en ik voel me een beetje ineen zakken. Ik sluit mijn ogen en laat haar haar gang gaan terwijl ik me nog meer tegen haar aandruk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Na enkele seconden kom ik tot het besef wat ik aan het doen ben en ik laat haar los.
    "H-het spijt me, Charlie."
    Ik kijk haar bang aan en schud mijn hoofd.
    "Ik wilde je niet..."
    Ik sla mijn hand voor mijn mond en voel de tranen opkomen. Ik ben gewoon een verschrikkelijk mens.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Hij heeft er tenminste wel nog tanden in." ZEgt Irial rustig en laat zijn andere knokkels kraken. "Iri." Zeg ik zachtjes. Ik denk aan de woorden van die footballer. 'Hou je vriendje in bedwang, Morgan. Anders volgen er maatregelen.' Ik ril bij die gedachte.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "H-het spijt me, Charlie. Ik wilde je niet..."
    Ondertussen ben ik zo opgewonden dat alles in een reflex gebeurt. Zo snel als ze haar hand voor haar mond slaat haal ik die er weer van.
    "Hou je mond, Mary," zeg ik streng.
    Nu is het mijn beurt haar gezicht vast te nemen en mijn lippen op die van haar te drukken.

    Irial

    "Iri," hoor ik Kyle zacht zeggen.
    Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan.
    "Wat? Laat je ze dat zomaar doen?" vraag ik geïrriteerd.
    Mijn tong gaat opnieuw razendsnel over mijn piercing.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hou je mond, Mary."
    Haar stem klinkt streng en direct. Nog voor ik iets kan zeggen heeft ze mijn gezicht in haar handen en kust ze me. Ik voel hoe ik week word, en ik sluit mijn ogen. Ik leg mijn handen op haar middel en laat mijn tong zacht over haar lippen glijden. Niets lijkt me nog te kunnen stoppen, en ik laat me helemaal gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "Wat? Laat je ze dat zomaar doen?" Vraagt hij geïrriteert. "Sorry." Mompel ik, ik wil geen ruzie krijgen met hem om dit. Achter ons lachen de jongens gewoon door. "Het is-" Ik wil het niet zeggen, van die bedreiging...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Zonder na te denken leg ik mijn armen rond haar nek en duw me helemaal tegen haar aan. Haar tong gaat over mijn lippen en ik open mijn mond een stukje.
    Bijna vergeet ik adem te halen. Ik grijp een pluk haar vast en trek er zachtjes aan.

    Irial

    "Sorry. Het is-"
    "Wat? Wat is het Kyle? Je wilt het zelf oplossen, doe dan verdomme ook iets!"
    Ondertussen staart de halve klas ons aan in spanning. Ik krijg het zo op mijn heupen van het gelach van de pestkoppen dat ik volle vaart mijn stoel achteruit schuif zodat één van hen zijn tafeltje tegen zijn ribben krijgt.
    Kwaad sla ik mijn armen over elkaar.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik zuig zacht op haar lip en kus haar nog steeds liefdevol. Een kreun ontsnapt mijn lippen wanneer ze zacht aan mijn haar trekt.
    "Char- Charlie," fluister ik hees tegen haar lippen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Oké, ik ben bedreigt ja!" Zeg ik en voel tranen opkomen. "Ik moet jou in bedwang houden, anders gebeurd er iets." Zeg ik en sta op, "Ik wil hierom geen ruzie krijgen." Zeg ik eerlijk en pak mijn spullen daarna ren ik het lokaal uit, richting de kantine waar ik mijn gezicht in mijn handen verberg en begin te huilen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Samenvatting???)


    26 - 02 - '16