• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Char- Charlie?" fluistert Mary tegen mijn lippen aan.
    Ik haal mijn gezicht een eindje bij het hare vandaag. Hijgend kijk ik haar aan.
    "Wat?" vraag ik een beetje verdoofd.
    Pas wanneer er een frisse lucht over mijn gezicht waait besef ik wat ik net gedaan heb.

    Irial

    "Oké, ik ben bedreigd ja! Ik moet jou in bedwang houden, anders gebeurt er iets." Verbaasd kijk ik hem aan wanneer hij opstaat.
    "Ik wil hierom geen ruzie krijgen."
    Hij neemt zijn spullen en rent het lokaal uit. Ik slik even.
    "M-mag ik-?" vraag ik aan de leerkracht die het hele spektakel gehoord en gezien heeft. Voorzichtig knikt hij.
    Zo snel als ik kan ren ik achter Kyle aan. Ik moet even zoeken maar uiteindelijk vind ik hem in de kantine. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en wrijf zijn tranen weg.
    "Ik ga je helpen, liefje, ik ga je helpen," prevel ik zacht terwijl ik hem tegen me aantrek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik slik even en leg mijn hand op haar wang. Snel neem ik hem weer terug.
    "I-ik liet me gaan, sorry. Ik had gezegd dat ik je nergens toe ging dwingen. Goh, Charlie, het spijt me zo..."
    Ergens heb ik ook wel spijt. Langs de andere kant was het het beste dat me ooit is overkomen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik voel ineens dat mijn gezicht word vasgepakt, als ik kijk zie ik Irial, hij veegd mijn tranen weg.
    "Ik ga je helpen, liefje, ik ga je helpen," Prevelt hij zacht en hij trekt me tegen zich aan. "Ik wil je niet kwijt," Zeg ik terwijl ik de ranen laat gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "I-ik liet me gaan, sorry. Ik had gezegd dat ik je nergens toe ging dwingen. Goh, Charlie, het spijt me zo..." ratelt ze maar door.
    Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik haar aan.
    "Ben je uitgepraat?" zeg ik zonder mijn wenkbrauw te laten zakken. "Je hebt me echt wel gedwongen je terug te kussen," zeg ik sarcastisch.

    Irial

    "Ik wil je niet kwijt," zegt hij terwijl er nieuwe tranen over zijn wangen rollen.
    "Niet als het aan mij ligt," zeg ik zachtjes terwijl ik troostend door zijn haren ga. "Ik ga je helpen," zeg ik nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [samenvatting bitte]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Ben je uitgepraat? Je hebt me echt wel gedwongen je terug te kussen," zegt ze sarcastisch.
    Ik denk even na, maar weet niet goed wat te antwoorden. Ik sla mijn ogen neer en kijk naar mijn handen. Ik durf haar gewoon niet meer aan te kijken. Een knoop van gevoelens vormt zich in mijn maag en ik slik de brok in mijn keel door. Voorzichtig kijk ik haar weer aan, maar ik zwijg nog steeds.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Ik ga je helpen." Zegt hij nogmaals. "Hoe?" Vraag ik en probeer de tranen te stoppen. Hoe kan hij me helpen dan? Mij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [welk lesuur is het???]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Het 2de]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik denk dat ik een personage dat bij Quincy past ga maken ;3]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:50 ]


    26 - 02 - '16

    [oké waar is iedereeen?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik sla mijn ene been over haar schoot zodat ik met mijn gezicht naar haar toe zit. Ik kruip dichter tegen haar aan en breng mijn lippen naar haar oor.
    "Kom op Mary, wees niet zo'n non, laat je gaan," fluister ik zachtjes.
    Zachtjes bijt ik in haar oorlel.
    "Ik kan je niet hetzelfde soort liefde als die van jou beloven, maar wel een hele hoop spannende en liefdevolle momenten," fluister ik opnieuw terwijl ik mijn hand over haar zij laat glijden.
    Ik zou me later waarschijnlijk mijn impulsiviteit beklagen, maar op dit moment kan het me niks schelen.

    Irial

    Dan krijg ik een sms. Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en glimlach wanneer ik mijn moeder's naam zie staan.
    "In de besteklade. Maak niks stuk!" staat er te lezen.
    Glimlachend kijk ik Kyle aan.
    "Jij," zeg ik terwijl ik in zijn arm nijp. "Gaat spieren krijgen."

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:52 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Kom op Mary, wees niet zo'n non, laat je gaan," fluistert ze.
    Ik kreun wanneer ze in mijn oor bijt.
    "Ik kan je niet hetzelfde soort liefde als die van jou beloven, maar wel een hele hoop spannende en liefdevolle momenten."
    Ik ril wanneer haar hand over mijn zij glijdt, en ik denk na over haar woorden.
    "Je," ik kuch even, aangezien mijn keel droog is, "je moet je nergens verplicht toe voelen, ik wil je nergens toe dwingen waar je later spijt van zult krijgen," prevel ik zacht en kijk haar aan. Haar grote ogen kijken me aan en ik smelt helemaal.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LIlly
    Verschrikt schrik ik wakker van Roselien. Ik kijk op de wekker en zie dat ik telaat ben. 'shit' roep ik en kleed me snel aan. IK smeer een boterham en begin te fietsen en te eten. Snel gooi ik mijn fiets in het fietsenhok

    [welk vak??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Jij, gaat spieren krijgen." Zegt hij glimlachend nadat hij een smsje had gehad en in mijn arm knijpt. "Spieren?" Zeg ik en lach een beetje.
    "Hoe ga je mij spieren geven?" Ik voel een beetje dat ik moet lachen, ik pak zijn hand vast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.