• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mary is buiten met Charlotte aan het zoenen, ik bedoel was :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    Ze legt een vinger op mijn lippen.
    "Shht, laten we daar nu niet aan denken."
    Ik moet opnieuw lachen en bijt even in haar vinger.
    "Mary, je bent echt een non," zeg ik nog steeds lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [gheheeh dracy reageert neit met isa dusja]
    Lilly
    Ik liep richting 2 mensen die me bekend voor kwamen. Vanaf een afstand zag ik Charlotte. 'Char' riep ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Ik ben geen non!" zeg ik verdwaasd.
    "Geloof me, er zijn wel een paar manieren om het tegendeel te bewijzen," vervolg ik lachend.
    Ik laat mijn handdoor haar haren gaan.
    "Heb je vanavond iets te doen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Ik ben geen non! Geloof me, er zijn wel een paar manieren om het tegendeel te bewijzen," zegt ze lachend. Ondertussen gaan haar handen door mijn haren. "Heb je vanavond iets te doen?"
    "Nu wel, geloof ik," fluister ik grijnzend in haar oor.
    Ik schrik me een bult wanneer ik iemand mijn naam hoor roepen. Zo snel als ik kan spring ik van Mary's schoot en wrijf denkbeeldig stofjes van mijn broek.
    Ik kijk op om te zien wie ons onderbroken heeft.
    "Lil!" roep ik een beetje gegeneerd, maar met een glimlach terug.
    Een beetje onwennig ga ik naast Mary zitten terwijl Lilly naar ons toekomt.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik zie nog net hoe CHar van Mary's schoot afschrikt. Goede vriendinnen schijnbaar. 'Stoor ik anders ga ik?' ik wijs naar achter. Een beetje teleurgesteld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Daar je zult er nog spijt van krijgen dat je dat gezegd hebt, liefje" Fluisterd hij in mijn oor. Hij drukt zijn lippen op de mijne en bijt even in mijn onderlip, ik glimlach tegen zijn lippen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Stoor ik? Anders ga ik?" zegt ze terwijl ze naar achter wijst.
    "Nee hoor," zeg ik met een vrolijk glimlach.
    In feite komt ze net op tijd. Anders was het weer uitgedraaid zoals met Michael op het football veld. Ik krijg een vrolijke rilling bij de gedachte.
    "Springuur?" vraag ik vriendelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik ga naasat hun zitten. 'Jep ik was te laat en op school kom ik daar net achter' grinik ik even. Ik had hiereven behoefte aan. Niet aan thuis denkne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [vraagje is spring uur gewoon dat je geen les hebt dus uitval. BIj ons heet dat anders maar dan weet ik dat gelijk:X]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quincy
    'Dat is echt lang geleden zeg!' zeg ik grinnikend tegen Heidi. 'Hoe lang eigenlijk? 3 jaar of zo?'

    Heidi
    'Inderdaad, het is al fucking drie jaar geleden' zeg ik grinnikend. 'Je bent geen steek veranderd by the way.' Ik grijns. Ik zie dat hij ook even grijnst.


    26 - 02 - '16

    [Springuur is dat je inderdaad een uurtje geen les hebt]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oké ja bij mij heet dat gewoon uitval. maar sommige vakken heet bij jou fysica ofzo en bij mij nask 1]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Hmh, Irial." Zeg ik en stop langzaam de kus. "De Secret." Zeg ik en kijk hem aan. Ik hou wel zijn hand weer vast en verstingel mijn vingers met de zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Wacht even," vraag ik glimlachend. "Je dacht dat je je overslapen had maar eigenlijk ben je nog te vroeg omdat je hier een uur later moest zijn?"
    Ik kan niet anders dan even lachen.
    "Arme drommel," zeg ik terwijl ik haar een stompje geef.

    Irial

    "Hmh, Irial," zegt hij wanneer hij de kus afbreekt. "The secret."
    Zijn hand blijft gewoon in de mijne liggen. Ik grinnik.
    "Volgens mij weet de hele school het al na die scène in de gang daarnet."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.