• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [waar is quincy en andré]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Quincy is nog steeds in een lokaal, hij is verdrietig en ik wacht tot mijn personages kinda goedgekeurd is. Of mag ik d'r al gebruiken?]


    26 - 02 - '16

    [wahahha welk lokaal dan kaqn lilly miss. daarheen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Goedgekeurd ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Uhm, een random leeg lokaal eigenlijk]


    26 - 02 - '16

    Charlotte

    "Je moet je nergens verplicht toe voelen, ik wil je nergens toe dwingen waar je later spijt van zult krijgen."
    Ik moet lachen. Ik kan het niet helpen, ik moet lachen.
    "Zie ik eruit alsof ik me verplicht voel?" vraag ik dan. "Ben ik het soort persoon dat zich alles gaat beklagen omdat ze er o zoveel spijt van heeft?"
    Dat laatste fluister ik terug in haar oor. Wanneer ik uitgesproken ben blaas ik er een warme adem in.

    Irial

    "Spieren?" zegt Kyle lachend. "Hoe ga je mij spieren geven?"
    "Shakes, eiwitten, fitness en een bepaalde sport waarvan ik ook kan meegenieten," zeg ik terwijl ik met zijn vingers speel. Ik breng mijn lippen naar zijn oor en fluister met een stout ondertoontje,
    "Ik ga je helemaal afbeulen, je laten zweten tot je me smeekt om te stoppen."
    Hij mag het opvatten hoe hij wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik ren voorbij een slapende André en ren naar binnen. Even kijk ik om me heen. Welk lokaal ook alweer. Ik besluit gewoon even een lokaal te pakken. Ik sprint naarbinnen en en zie een jongen die bij André zat in de boom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik grinnik.
    "Nee, dat ben je niet."
    Ik knijp even zacht in haar kont.
    "Maar ik wil dat je dit niet gewoon doet om mij beter te doen voelen," zeg ik zacht. Als ze dat doet, zou ik me eeuwig schuldig voelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Ik ga je helemaal afbeulen, je laten zweten tot je smeekt om te stoppen." fluistert hij in mijn oor. Ik grinnik. "Oké, zolang alleen jij het doet, vind ik het goed." Zeg ik en lach even en word rood.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heidi
    'Fuck, fuck, fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!' mompel ik als ik merk dat mijn fietsband opnieuw lek is. Ik begin te mopperen en tegen mijn fiets aan te trappen. Als ik zie dat mensen naar mij kijken, houd ik gelijk op en besluit maar te voet verder te gaan. Ik zie een school opdoemen. Is dit het? Ik loop het plein op een zie een aantal mensen. Ik zwaai naar een aantal mensen. Sommigen zwaaien terug, anderen kijken me raar aan. Ik loop het gebouw in, door de gangen en gluur bij elk lokaal naar binnen. In een van de lokalen ligt een jongen met z'n hoofd op de tafel en zijn armen er omheen. Nieuwsgierig loop ik naar binnen en ga naast hem zitten. 'Hai' zeg ik zacht.

    Quincy
    'Hai' hoor ik naast me. Ik kijk op. Ik zie een meisje met blond haar, een aantal tatoeages en een enorme zwarte bril. Ik zweer dat ik haar ergens van ken. Ik zie dat de ogen van het meisje groot worden. 'Q-quince?' brengt ze zacht uit. Ineens herken ik haar. 'Heidi!' roep ik vrolijk uit. 'Hoe ben jij hier terecht gekomen!'


    26 - 02 - '16

    [Ik ga eten]


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Uiteindelijk merk ik dat ik tussenuur ofzo heb. Ik besluit Isa te sms'en en te vragen waar zij uithangt. Ik loop naar buiten waar ik een paar andere zie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Maar ik wil dat je dit niet gewoon doet om mij beter te doen voelen," zegt ze zacht. Ik moet opnieuw lachen.
    "Volgens mij ben ik echt een heel stuk veranderd sinds je me voor het laatst zeg," zeg ik nog steeds lachend. "Ik doe nóóit iets tegen mijn zin. Niet sinds-"
    Ik wil de zin niet afmaken, hij zou alleen maar het moment verpesten.

    Irial

    "Oké, zolang alleen jij het doet, vind ik het goed."
    "Hoho," zeg ik lachend. "Daar je zult er nog spijt van krijgen dat je dat gezegd hebt, liefje"
    fluister ik in zijn oor.
    Ongeacht of iemand ons ziet druk ik mijn lippen op de zijne en bijt even in zijn onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik leg mijn vinger op haar lippen.
    "Shht," zeg ik zacht.
    "Laten we daar nu niet aan denken."
    Ik trek haar tegen me aan en wrijf liefdevol over haar rug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [wow het was ineens megadood waar is mary]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 18:25 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan