• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    Ik kijk lachend toe hoe Charlotte zichzelf op Lilly stort. Heel onbewust doe ik mijn armen om Heidi's middel. Ik merk dat Heidi daarvan schrikt en zich omdraait, als ze me aankijkt kleur ik een beetje rood.

    Heidi
    Ineens voel ik de armen van Quincy om mijn middel. Ik krijg een warm gevoel in mijn buik, maar schrik er ook een beetje van. Ik draai mijn gezicht naar Quincy die lichtelijk rood kleurt. Ik glimlach en merk dat ik zelf ook rood kleur.


    26 - 02 - '16

    [ik heb het veranderd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Nee, Char, niet-" dan begint ze toch te lachen.
    "En nu lachen alsof je het meent," fluister ik in haar oor.
    Ik ga gewoon verder met kietelen tot ik het juiste plekje gevonden heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Wil jij wat?" Ik kijk naar de Verkoopplek en dan weer naar Irial. Ik pak mijn portomonee, die ik altijd bij me heb, uit het voorvakje van mijn tas en kijk vragend naar Irial.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    IK grinik zachat om Char die me door heeft. Ineens heeft ze het gevonden. HEt plekje waar ik absoluut niet tegen kan als ik daar gekieteld wordt. Ik begin keihard te lachen. Ik span mijn spieren aan en rol Char onder me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Plots begint ze als een gek te lachen en ik vind het zo grappig dat ik meelach. Voor ik het doorheb lig ik onder haar. Plots krijg ik dezelfde gek tintelingen als gisteren toen ik per ongeluk op Lilly beland was.
    "Hey," zeg ik lachend terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel en alvast mijn armen beschermend op mijn buik leg.

    Irial

    "Wil jij wat?" vraagt Kyle met een snelle blik op het verkoop standje.
    Ik schud mijn hoofd terwijl ik hem met blinkende ogen aankijk.
    "Ik heb wat ik wil," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet stofzuigen --" Be right back :3]


    26 - 02 - '16

    LIlly
    Grinikend trek ik haar overeind. Ik stop langzaam met lachen. Dan zie ik dat Quince een arm om Heidi heeft. Een verdrietig gevoel besluipt me. Ik wend snel mijn blik af en pak mijn drinken

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [stofzuigen:|]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Ik heb wat ik wil," Zegt hij zacht. "Awh, dat is zo lief." Zeg ik en wilde hem bijna een kus geven maar bedenk me als ik blikken op ons gericht zie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [dit wordt lachen char op lilly miss. lilly op heidi, heidi op quincexD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Een beetje vreemd bekijk ik Lilly.
    Wat is er met haar?
    Zonder me ervan bewust te zijn ga ik zijlings op Mary's schoot zitten terwijl ik Lilly even in de gaten hou. Dan besef ik dat ze zo anders doet sinds Quincy en Heidi er bij zijn komen zitten. Zou ze jaloers zijn?
    Ik bekijk Heidi even en kan haar geen ongelijk geven.
    Ik kijk Mary aan en bijt even op mijn onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hahah, nee, Charlie niet op Lilly :p. Charlie is gewoon zo impulsief en speels.]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik merk dat Charlie me aankijkt. Ik probeer mijn jaloezie te verbergen van zonet en kijk haar vragend aan, terwijl ik zacht over haar arm wrijf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Uch Kyle Uch. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.