• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Ontnomen?" vraag ik zacht.
    "Wat heb ik gedaan? Wat heb jij gedaan? Char, ik houd van je en ik wil dat jij ook van mij houdt. Desnoods help ik je experimenteren. Ik wil jou." zeg ik zacht.
    "Was je eerst wel verliefd op mij?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Op naar het volgende uur marteling." Grinnikt Hij. Ik kijk hem sarcastisch aan en loop dan met hem mee naar de volgende les, ik zie dat hij zijn handen in zijn broekzakken stopt, ik weet dat hij het moeilijk vind, ik vind het ook moeitlijk... Ik houd mijn handen dan maar zelf vast. We lopen het lokaal in[Geen idee welke les] En ik ga zitten achterin bij het raam, zodat er niemand achter me zit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik schud mijn hoofd terwijl er tranen in mijn ogen komen.
    "Jij hebt er niks mee te maken," stel ik hem gerust. Ik voel denkbeeldig opnieuw de handen van mijn eerste pleegvader op mijn lijf en voel me vies.
    "Het pleeggezin waar ik nu zit?" zeg ik met bevende stem "Dat was een verbetering. Mijn eerste pleegvader was een- H-hij hij kon zijn handen niet van me afhouden. En dan heb ik het niet over meppen."
    Ik ga tegen Michael aanstaan. Het is de enige manier om hem duidelijk te maken waarom ik zoveel belang hecht aan het maken van mijn eigen keuzes zonder me al te veel door anderen te laten beïnvloeden.

    Irial

    Kyle kiest strategisch een plekje achterin. Ik volg hem en ga naast hem zitten. Omdat hier niemand het kan zien, neem ik onder tafel zijn hand vast.
    Ik glimlach even naar hem. en kijk dan naar voor wanneer de leerkracht binnenkomt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik knik begrijpend.
    "Blijf wel bij ons logeren." Is het enige wat ik zeg.
    "Ik zal niets doen maar het kostte me veel moeite om mijn moeder te overtuigen."
    Ik druk een kus op haar voorhoofd. Het voelt anders, leeg, bijna gevoelloos. Ik zet mijn tas op mijn tafel en ga zitten. Mijn hoofd leg ik op mijn armen zodat ik niemand meer zie. Dat hoeft voorlopig ook niet meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial komt naast me zitten en neemt mijn hand onder tafel vast, okay, deze plek heeft voor twee dingen dus goed profijt. Ik glimlach terug naar hem, en kijk ook naar de docent die binnen komt, ik leg mijn benen met moeite onder de tafel over elkaar, het maakt nogal gebonk en lawaai maar het is toch gelukt. Ik probeer mijn lach in te houden, omdat ik met mijn actie de stilte verstoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Ik heb nog niet op je vragen geantwoord," zeg ik zacht. "Jij hebt niks gedaan, ik heb niks gedaan, je kan me krijgen, en ik begon verliefd op je te worden."
    Ik leg mijn hand in zijn nek en ga naast hem zitten.
    "Dat is nog niet opgehouden. Er zijn alleen...complicaties."
    Voorzichtig speel ik met een plukje van zijn haar.
    "Ik wil je, Michael, met mijn hart en lichaam, alleen is dat niet het enige dat mijn lichaam wil. En- en ik wil niet dat je niets doet," voeg ik er nog blozend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ben er dus net achter gekomen dat dit wiskunde is. Ik laat even Irials hand los om mijn boeken te kunnen pakken als ik mijn boeken heb, pak ik zijn hand weer vast. Ik snak naar zijn lippen, ik kijk naar zijn mond en zwijmel helemaal weg in gedachten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Awh, jammer. Maar oké weltruste, En tot morgen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Oke." zeg ik met een gesmoorde stem.
    IK til mijn hoofd op en veeg tranen uit mijn gezicht. Ik sta op en loop naar de deur. Daar bots ik tegen Donna aan.
    "Kom." zeg ik zachtjes en ik pak haar bij haar hand.
    "Je moet me helpen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik sla mijn hand voor mijn ogen en moet lachen wanneer ik Kyle met de tafel hoor vechten om gemakkelijk te kunnen zitten. Dan laat hij even mijn hand los om zijn boeken te kunnen nemen. Wanneer zijn hand weer in de mijne glijdt, zie ik vanuit mijn ooghoeken dat hij me zit aan te staren. Ik lik even over mijn lippen en laat mijn tong heel traag over mijn piercing gaan.

    Charlotte

    "Oké," is het enige dat hij zegt. Ik laat mijn voorhoofd opnieuw op tafel vallen en verbijt de tranen. Wanneer ik zeker weet dat hij weg is ga ik ook staan en wandel terug de gang op. Ik heb geen idee waar naartoe, ik heb geen zin om bij de anderen te zitten.
    Verslagen slenter ik naar het Glee lokaal. Wanneer ik gezang hoor aarzel ik even maar ga dan toch binnen.
    "Mary-" zeg ik terwijl er tranen in mijn ogen springen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik stop met spelen en loop naar haar toe.
    "Wat is er?" vraag ik bezorgd.
    Ik sla mijn armen voorzichtig om haar heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quincy
    'Damn.. De pauze is allang afgelopen! Waarom zitten we hier nog?' vraag ik me hard op af. Heidi kijkt me aan. 'Ik heb werkelijk geen flauw idee. Waar is iedereen dan?' vraagt ze. 'Het Glee-lokaal, denk ik' Ik sta op en zij vervolgens ook. Ik pak haar bij haar arm en ren de gangen door, ik stop bij het Glee-lokaal en loop naar binnen. Ik merk dat ze zich een beetje verzet. 'Ze eten je niet op hoor' fluister ik tegen haar.

    Heidi
    En voor de tweede keer deze dag, word ik door Quincy meegesleurd. Hij stopt bij een lokaal en probeert me daar binnen te krijgen. Gelijk zie ik veel mensen en merk ik dat ik verlegen word. 'Ze eten je niet op hoor' fluistert hij terwijl ik me een beetje verzet. Uiteindelijk geeft hij me een duwtje. Ik blijf binnen dicht bij de deuropening, staan en doe mijn bril weer goed. Ik staar even naar de tatoeages op mijn armen en kijk het lokaal rond.


    26 - 02 - '16

    Charlotte

    "Wat is er?" vraagt Mary terwijl ze naar me toeloopt. Ik voel haar armen om me heen en doe net hetzelfde.
    "M-Michael, hij is ook-"
    Ik stop met praten omdat ik mijn stem niet wil horen breken.
    "En nu heb ik hem-"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hij is wat? Wat heb je gedaan?"
    Ik wrijf sussend over haar rug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.