• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik glimlach even naar Heidi en Quincy die ook binnen gekomen zijn.
    "Hij is wat? Wat heb je gedaan?"
    Ik leg mijn hoofd op Mary's schouder en zucht.
    "Blijkt hij verliefd op me te zijn, en nu heb ik hem gekwetst."
    Er stromen warme tranen over mijn wangen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik staar naar de grond en stop even met over haar rug te wrijven. Verschillende verwijten vliegen door mijn hoofd, en ik doe moeite ze binnen te houden.
    "Charlie toch," zeg ik dan maar.
    Ik kijk even over mijn schouder naar de piano, en denk aan het liedje dat ik voor haar geschreven heb. Misschien beurt dat haar wat op? Ik twijfel even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Charlie toch," zegt ze na enige stilte.
    "En nu kwets ik jou. Ik deug niet."
    Ik trek haar wat dichter tegen me aan en staar naar de grond.
    Een diepe zucht rolt over mijn lippen voor ik hem kan binnenhouden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk haar niet-begrijpend aan.
    "Hoezo, jij kwets me?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Hoezo, jij kwetst me?"
    "Niet dan?" vraag ik zacht.
    Ik ga zuchtend aan de piano zitten en speel het liedje dat me er steeds aan herinnert dat niemand me klein kan krijgen zolang ik het niet toesta.
    Zacht begin ik de woorden van I survived you mee te zingen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:30 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Jij kwetst me niet. Zolang jij bij me kan en wil zijn, ben ik perfect gelukkig," zeg ik zacht.
    Ik kijk haar na wanneer ze aan de piano gaat zitten, en ik ga voorzichtig naast haar zitten terwijl ik luister.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heidi
    Ik zie dat Charlotte naar de piano loopt en een liedje begint te zingen. Het klinkt werkelijk prachtig. Ik glimlach terwijl ik merk dat er tranen van ontroering in mijn ogen komen. Snel veeg ik ze weg. Even later ga ik aan een tafeltje zitten om nog beter te luisteren.

    Quincy
    Ik zie dat Heidi ontroert naar het liedje luistert dat Charlotte speelt. Je kunt zeggen wat je wilt, maar zingen kan ze wel! Heidi veegt snel haar tranen weg en ik merk dat ik het ook even moeilijk krijg. Ik slik even en ga naast Heidi zitten.


    26 - 02 - '16

    Charlotte

    "Jij kwetst me niet. Zolang jij bij me kan en wil zijn, ben ik perfect gelukkig," zegt Mary stil.
    Ik krijg er tranen van in mijn ogen maar blijf verder spelen. Naarmate het liedje vordert leg ik er steeds meer van mijn ziel in. De woede jegens mijn vorige pleegvader en de triomf dat hij me niet gebroken heeft zijn duidelijk aanwezig in mijn stem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga computerspel doen]


    26 - 02 - '16

    Mary

    Ik kijk zwijgend naar hoe haar handen over de toetsen glijden. Ik glimlach om hoe mooi en krachtig haar stem klinkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Wanneer ik klaar ben met spelen laat ik mijn handen in mijn schoot glijden en zucht opgelucht.
    Voorzichtig draai ik mijn hoofd naar Mary en kijk haar even aan.
    "Dankje," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk haar glimlachend aan, en nu is het mijn beurt mijn vingers over de toetsen te laten glijden.
    "Deze heb ik gisteren voor jou geschreven," zeg ik zacht tijdens de intro.
    Ik glimlach en begin te spelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Mijn mond valt open wanneer ik Mary hoor zeggen dat ze een liedje voor me geschreven heeft. Ik sluit mijn mond als ik besef dat ik er vast uitzie als een vis. Doorheen het liedje verschijnt er een glimlach op mijn gezicht en tranen van ontroering in mijn ogen. Wanneer ze klaar is sla ik mijn armen om haar heen en fluister,
    "Dank je, dat is één van de liefste dingen die iemand ooit voor me gedaan heeft."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik glimlach wanneer ze me om de hals vliegt, en ik sla mijn armen ook om haar heen.
    "Dank je, dat is één van de liefste dingen die iemand ooit voor me gedaan heeft," fluistert ze.
    "Je verdient het, Charlie, na alles wat je al hebt doorstaan," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [hoeveelste uur is het]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan