• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - xTrustMex | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - We kunnen pas echt beginnen als we de twee afdelingshoofden hebben!
    - Je mag per persoon meerdere rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Wanneer je OOC praat, praat dan tussen [], {} of ()
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melding: nogmaals: Mary en Thimo blijven geheim, oke? Dat is om het een beetje spannend te houden, en het verhaal een beetje speciaal te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yoëllina maria Consales


    'Tuurlijk. Zie je nog wel.' Zeg ik glimlachend.
    Even blijf ik nog zitten, maar als ik me begin dood te vervelen loop ik naar de leerlingenkamer.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mary

    Ik laat hem los en doe een stap achteruit.
    "D-dat was 'per ongeluk', 'subtiel'..."
    Reputatie? Wie heeft het hier over een reputatie?
    "Wat kan die reputatie me schelen?"
    Ik voel een brok in mijn keel komen en tranen in mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade Scarlett Origliasso
    Goed, ik had weinig met Madison, maar op zich kon ik wel met Liam overweg... En Soufian was ook aardig, alleen... Madison. Even grom ik, maar kijk dan weer zo snel mogelijk normaal en ga tegenover Liam zitten. 'Yo Liam,' Zeg ik als begroeting en kijk hem hierbij aan, om toch nog een beetje sociaal te zijn. Hij was bekend als een soort player en misschien om die reden zou ik hem niet mogen, en Madison niet om de reden omdat ze juist met alles en iedereen lijkt te flirten. Ik stop nog een aardbei in mijn mond en gooi het groene dingetje weg naar de Les Aigles tafel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    'He, Fáilte. Heb jij Jason ergens gezien?' Vraagt Cassie aan me.
    "Sorry, ik heb hem sinds daar straks niet meer gezien." Antwoord ik, terwijl ik een appel van de fruitmand neem.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:27 ]


    Take me to wonderland

    Alexis

    Verveeld loop ik rond in mijn slaapkamer, er is hier niks te doen! Ik heb een idee, ik ga wel naar Ty! Ik liep naar zijn slaapkamer, en klopte aan.

    Ty

    Ik leg mijn boek weg, als er op mijn deur wordt geklopt. Ik doe de deur open, en daar staat Alexis.

    [Moet eten:$]


    El Diablo.

    Liam Jayden Keano

    'Nog bedankt voor eerder vanavond voor het Healen.' zegt Madison die naast me ploft. Ik haal me schouders op, 'geen probleem,' lach ik charmant terug.

    Cassie Jade Mirron

    "Sorry, ik heb hem sinds daar straks niet meer gezien."'Hmm dan ga ik hem even zoeken,' zeg ik tegen Fáilte en ik sta op. Bieb misschien denk ik. Ik loop richting de bieb. De bieb is behoorlijk groot en ik heb geen zin om hem helemaal te doorzoeken dus ik besluit Jason maar gewoon te roepen. 'he Jason! Ben je hier ergens?!'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:29 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soufian Nigel Prángé.

    'Maddie laat mij daar eens zitten, of ik ga op je schoot zitten' Zeg ik grijnzend en wachtend op antwoord.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thimo Parker.
    Ik word ongemakkelijk als ik zie dat ik haar heb gekwetst. 'Zoals ik al zei, sorry... Ik bedoel gewoon... Ik weet het ook niet! Jij wilde het geheim houden omdat je reputatie er anders aan zou gaan.' Ik zucht en leun tegen de boekenkast aan. 'We, Ik hou er al over op, oké?' zeg ik en pers een glimlach op mijn mond. Ik pak haar hoofd tussen mijn handen en geef haar een zacht kusje.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    "Het gaat niet om mijn reputatie, het gaat om het hele idee. Weet je wel wat dat is? Een Aigle en een Tigre?" Ik zucht en voel een traan op mijn wang druppen wanneer hij me kust. Ik sluit mijn ogen even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lily Devon

    Verlegen ga ik aan de Tigres tafel zitten. Het hele eten was ik stil geweest en daarna was ik naar mijn kamer gegaan. Maar toen ik besefte dat ik zo geen vrienden maakte, was ik weer terug gegaan naar de eetzaal.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thimo Parker.
    Ik stop. 'Nee... Ik weet niet wat dat betekent. Zo erg is dat niet hoor! We zijn alle twee mensen.' Ik kijk haar aan en veeg de traan met mijn duim weg.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madison Quin Prime
    Ac ik was een hartenbreekster. Veel jongens vond ik leuk voor de fun. Ik wou grijnzen maar hield me in. Alleen dat kusje voor Souf meende ik echt. Ik keek naar Jade. Ik zou haar kunnen mogen we moesten elkaar gewoon leren knnen eigelijk. Mary was veranderd deze vakantie ze was afstandelijk en peste niet vroeger gooide ze altijd eten, het liefst vloeibaar, naar de Aigles. Ik begreep haar niet meer.
    'geen probleem,' Lachte Liam Charmant terug. Ik glimlacht. Ik pakte een beetje Appelmoes op mijn lepel en schoot als een Katapult naar de Aigles. Raak in Fáilte's gezicht. ik grijnsde. '1-0 voor mij.' Zei ahum schreeuwde ik half tegen de jongens. Ik was gemeen ja. Ik keerde me tot Jade. 'Nog een leuke vakantie gehad? Jade?' Vroeg ik vriendelijk.
    'Maddie laat mij daar eens zitten, of ik ga op je schoot zitten' Zei Souf Grijnzend. 'Ga maar zitten, maar dan ga ik weer op jou zitten.' Zei ik grijnzend. Nadat ik dat zei deed ik mijn volle aandacht weer op jade.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:36 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    "Ze zouden ons vermoorden."
    Ik bijt op mijn lip om mijn tranen tegen te houden.
    "Het is gewoon ondenkbaar."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yasmin Watson
    Ik haalde diep adem en liep het enorme gebouw binnen. Ik wist niet precies wat ik ervan moest verwachten. Ik had eerder deze week een brief gekregen dat ik naar deze school mocht en dat ik op de afdeling Les Aigles zat, maar voor de rest wist ik niks. Ik wist dat ik hier heen mocht omdat ik met dieren kon praten. Ichigo, mijn kat, liep vertrouwd naast me. Ze knipoogde loom naar me om te zeggen dat het goed was. Ik liep naar binnen en bleef onzeker in de hal staan.


    [Oké mensen, dit is mijn eerste bericht, ik kom inspringen en weet niet echt wat er allemaal gebeurd etc.]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:40 ]


    | Reality is for people that lack imagination |